PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
+1
Gondolom azért, mert minden dinamikus tárgy, ami ütközni tud négyzetesen viszi a collision detection számításigényét, ha nem építenek köré valami gyorsítóstruktúrát. 1db vödör egy statikus színtérben nem botrányosan nehéz, és valóban célszerűbb lett volna a kartondobozokat mozgatni, és nem a vödröt. CPU-n az octree meg minden ilyesmi kész van, de GPU-n nagyon kemény jó gyorsítóstruktúrákat írni. Nem véletlen vérzik ray tracing is ezer sebből, mert divergencia van, és BVH-t bejárni (hátmég divergenciamentesen) nem egyszerű.
Egy első lépésnek azért mindenképp dícséretes teljesítmény.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- E-roller topik
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- iPhone topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések