Új hozzászólás Aktív témák
-
7time
senior tag
Az Intel véleménye szerint a legfontosabb megértetni a fejlesztőkkel, hogy a több processzorszál hatékony kihasználása – belátható időn belül – PC-n is olyan könnyű lesz, mint a konzolokon
Azért ezt már hallják a felhasználók egy 4-5 éve és még mindig sehol semmi.
-
A játékosok szerint az intelnek másképp kell gondolkodnia az eszközmeghatók fejlesztésére költött büdzsé mennyiségét illetően.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Televan74
nagyúr
Lényeg hogy vegyél új intel cpu -t.Abból is lehetőleg Core i7 -t.Mert az nekünk jó.És ami nekünk jó, az neked is jó lesz.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek sosem fognak megjelenni, mert magukat a demókat egy évig fejlesztették és csak egy nagyon pici területet fednek le. Ilyen minőségű tartalmakkal megtömött komplett játékot szimplán nem fog támogatni egy kiadó, mivel a fejlesztési ciklus nagyjából 10 év lenne. Szóval ehhez a minőséghez előbb meg kell oldani a tartalomkészítés problémáját, mert elfogadhatatlan, hogy egy utcasarok egy jelenettel egy évig készül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
VaniliásRönk
nagyúr
"Az Intel az idei IDF alkalmával bevallotta, hogy nem elégedett a PC-s játékfejlesztés helyzetével."
Micsoda őszinteségi roham.
"...a többmagos processzorok kihasználása PC-n még mindig probléma."
És ezért ki is a felelős a leginkább a fejlesztők lustasága/hozzánemértése után?
"Többek között az OpenCL rendkívül korszerű platform a többmagos, széles SIMD motorokkal rendelkező processzorok kihasználására, de használhatók a megszokott fejlesztőeszközök és irányok is, noha ezekkel kétségtelenül nehezebb a programozással járó munka, viszont esetlegesen jobb eredmények is elérhetők az OpenCL-hez viszonyítva."
Nem is az Intel lenne, ha nem megint valami kirekesztő, versenykorlátozó megoldást próbálnának a világra erőltetni...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
belinho
senior tag
Az Intel osztja az észt már megint, bezzeg az ivy bridge processzorom már olyan régi, hogy le is álltak a támogatásával
-
válasz VaniliásRönk #9 üzenetére
A direkt AVX-re optimalizálás nem lenne rossz dolog (amit az AMD is tud), csak hát "picit" nehezebb arra fejleszteni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
#65675776
törölt tag
válasz VaniliásRönk #9 üzenetére
OpenCL-ben mi a versenykorlátozó?
-
Ghard
őstag
Az Intel nem elégedett a PC-s játékfejlesztés helyzetével
Akkor már ketten vagyunk -
Goblin12
őstag
-
Gainka
őstag
Addig ne is nagyon írjanak progit 4-nél sokkal több szálra míg egy értelmes 8 szálas proci 70-80 ezer kedves intel bácsi.
Azzal viszont egyet értenék ha a jövőben, nem a magszámok hanem az órajelek sorolnák be a procikat a rangsorban. ( Persze lenne k-s proci a tuningos embörkéknek jó nagy felár-ért ) Igy nem az lenne hogy lagzik az i3 hanem csak épp teljesítményben gyengébb lenne mint egy felsö kat., de elvezhetőbben menne a game, egy mondjuk 30 ezer forintos 6 vagy 8 magos 2-2.5 ghz proci, de lenne 6 vagy 8 magos 3.5-4 ghz-es proci is stb.
Mert szerintem annak nincs értelme hogy írjanak 8 magra játékokat és egy 2 magos 4 szálas cpu meg 30-TÖL kezdődik amivel diavetítést lehet imitálni egy 8 szálra optimalizált játékban. asd -
LGLuke
őstag
Teljesen igazad van Abu! Sajnos anyagilag soha nem térülne meg, és eddig sem térült meg, ha egy játékot 10 évig fejlesztenek/fejlesztettek. Szinte soha nem lett nagy siker, még a nevezetes elődök esetében sem. Ráadásul az ilyen hosszú fejlesztési ciklusoknál pont az Intel által említett probléma jelentkezik. Mire elkészül a játék a 10 éves fejlesztést követően, addigra teljesen elavult a motor. Túl magas gépigénye lenne és mégsem aknézné ki a HW lehetőségeit. Doom3 és HL2 sem váltotta meg a világot, de szerinte a SC2 sem lett olyan sikeres, mint az elődje...
-
Laja333
őstag
Eddig nem akarták, hogy több szálra írják a programokat, mert az nem nekik kedvezett volna, hanem a konkurenciának. Most már nem kerülnének hátrányos helyzetbe...
-
afterburner_
őstag
régebben mikor megjelent egy egy nagy név, akár a doom, a quake, nfs, c&c , mind korszakalkotó volt,a kis fejlesztők játékai sehol sem voltak a nagy fejlesztőkhöz. most meg tényleg minden tömegcikk, egybemosódik, nem nagyon tűnik ki egy sem a sokból, nagyon felhígult az egész... ezek is már a fogyasztói társadalomnak készülnek, nem kell hogy egy játék hosszú életciklusú legyen... a lényeg hogy fogyjon, és minél hamarabb kiadni a következő rókabőrt, és az is fogyjon... maradandó élményt persze ezek nem igazán nyújtanak
ráadásul minden leegyszerűsítve, hogy nagy fejtörést ne okozzon a játék végigvitele , így persze nagyobb réteget tudnak megcélozni, i több a bevétel... de nem csak a játékiparban van ez, hanem mindenhol.. érdekes tendencia...
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
-
kisfurko
senior tag
Ha, esetleg, lenne egy olyan grafikus API, ami nem egyszálú, akkor talán jobban ki lehetne használni a magokat... nagyokosok...
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz #65675776 #12 üzenetére
Nem az OpenCL szekeret akarjak tolni, hanem az AVX-et. Amire egyedul az AMD-nek lenne licensze de ok is szokas szerint dupla handicappel futnanak neki, szoval lenne Intel es Intel mint valasztasi lehetoseg.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Gdi
senior tag
(Lehet már írta valaki a hasonszőrű véleményét, de szerintem: )
Persze, hogy nem optimizálnak a legújabb hardverekre és képességekre, mivel egy szoftverfejlesztőnek (legyen az játék vagy egyéb sw) is érdeke, hogy elkeljen a terméke, illetve több réteghez eljusson (és fizessenek érte), de mivel nem szalad mindenki új gépet venni évente, ezért maradniuk kell az "őskorban".
És, hogy a fejlesztők miért nem csinálják meg új motorral az új ficsöröket alkalmazó géppel rendelkezőeknek? Mert idő és energia (plusz egyéb erőforrásköltség), ami nem valószínű, hogy megtérül.Majd ha a ZIntel (illetve bármely más hardvergyártó) 5 USD felárért becseréli előző generációs lapkáját a jelen gen, megegyező osztályú termékre, rinyálhatnak azért, hogy miért nem használja mindenki az újat. Hát naná...
[ Szerkesztve ]
''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''
-
Jason19
senior tag
Igazuk van...
-
Cassi
senior tag
Unalmas már ez az egész - egyáltalán nem bizonyított, hogy egy teljes játékban is megfelelő gyorsulást hoz-e az Open CL, és emiatt megéri-e egyáltalán a befektetendő energiát. Jelen pillanatban nem reális terjesztésre alkalmas játékban gondolkodni a nehézségek és az ismeretlen teljesítménykarakterisztikák miatt.
Ha az Intel tolni óhajtja az Open CL szekerét, akkor finanszírozza meg egy élvonalbeli grafikájú játék (pl. a most megjelenő PC-s Ryse) Open CL-es átiratát (akár meg is vehetnék a Cryteket, nem kerülne sokba), és ha azon valóban demonstrálható a jelentős javulás, akkor a játékfejlesztők maguktól is ki fogják próbálni. Amíg ez nem történik meg, addig nincs miről beszélni.
-
#25954560
törölt tag
azert nem kivitelezhetetlen skalazodo programot/engine-t irni.
feltapaszkodik a progi, korulnez h mennyi eroforrasa van es annak mertekeben indit el szalakat vagy foglal elore memoriat, stb. termeszetesen ezt is ido megcsinalni, de nem ordogtol valo dolog es szerintem aranyaiban is eleg kicsi raforditast igenyel.az optimalizalas masik dolog. sajnos a management vagy nem hagy idot az optimalizalasra vagy siman a csuszasokat kompenzaljak azzal h pont a raszant idot vagjak le. esetleg kitalaljak, hogy majd kesobb valami peccsel leszallitjak. kar h ez marhara nem igy mukodik.
en azt nem ertem h miert pont a jatekfejlesztok lettek itt kipecezve. raadasul az ervelesuk is santikal kicsit, eleg szepen gyorsulnak a procik egyszalas teljesitmenyben is, azonos orajel mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #25954560 #31 üzenetére
Valószínűleg azért a játékfejlesztők kerültek a célkeresztbe, mert a Haswell-E az Intel szemében a játékosokat célozza, viszont egy izmosabbnak elfogadott másik processzorplatformhoz képest háromszor drágább, miközben alig 5-15%-kal gyorsabb a játékokban felmutatott teljesítmény. Egyszerűen egy játékos nem jár jól a Haswell-E-vel, és az Intel a programok hiányában képtelen megmutatni, hogy márpedig van benne erő, csak nem tudsz vele mit kezdeni.
Ha a játékosbázis nem érdeklődik a HEDT iránt, akkor az Intel kénytelen lesz lelőni ezt a vonalat, mert nincs meg az elfogadható mennyiségű vásárlóbázisa. Az alaplapgyártóknak is marha kellemetlen, hogy átlag 5-8 darab X99-es terméket bedobtak és igazából a Haswell-E a játékosokat egyáltalán nem győzte meg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
taaz
aktív tag
"ugyanis a játékszoftverek messze lemaradtak a friss hardverek teljesítményének és tudásának kihasználása szempontjából."
Játék fejlesztők valszeg nem csak az ultra pénzes rétegre gondolnak hanem eladható termékkel állnak elő.
Szerintem meg leáldozóban van a pc-s game ipar. Sok warez, magas hardver kiadások, folyamatos fejlesztések......kinek éri már meg. Lassan fűzetniük kellene h játszunk . -
TESCO-Zsömle
félisten
Hallottál-e már a Star Citizen nevű csodáról? 100% crowd founding, most karcolták bele a sziklába az 55. milliós vonalat és már az 56. vonal fele is megvan. Mire a játék ténylegesen kijön 2016-ban, már a 100 milla is simán meglesz.
Van pénz a PC-s játékpiacban, csak rá kéne jönni, hogy szemérért nem adjuk oda!
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
parampa
aktív tag
ultra pénzes réteg , leáldozóban van a pc-s game ipar ? ugye csak viccelsz.
-
Televan74
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #40 üzenetére
Konzolok térhódításáról az egyszerű kezelése tehet. Haza mész a melóból és nem azzal foglalkozok hogy fut e a vason az új játék, hanem bekapcsolod a konzolt,belehuppansz a fotelba és használod.
Én ma hazaértem és azon kaptam magam hogy a processzort pasztázom újra.Eltököltem vele vagy 1 órát.Konzolosok kimaradnak ebből a jó kis szórakozásból.Sokszor nem is értem miért költök annyi pénzt a PC -re, mikor azon kapom magam hogy csak ülök előtte és netezek.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Televan74 #42 üzenetére
Én ma pasztáztam, 1 óra alatt a géptakarítással megvolt
Amúgy nem értem ezt az egészet. Ha kihasználná, és csak drágább vasakon futna, az jó lenne? A marketing mögötte van, nem mindenkinek van jobb gépe, és azokat a vevőket is ösztönözni kell a játékok vásárlására.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
jo, ez szep meg jo, csak ettol fuggetlenul jol megoldott parhuzamos programozas nem lesz egyszerubb, ha meg a felhasznalok joreszenek 4 threadje van extra eroforrasokat csinalni annak a par embernek aki 6-8 magon ul nem fogja megerni.
lapokat en is neztem, hogy x79hez kepest milyen bo a valasztek, 5830 is jol van arazva, csatlakozok szintjen sincs elavulva (mint volt az x79 a kezdetektol amit kb karacsonyfava varazsolt meregdraga lapokkal kompenzaltak az alaplapgyartok valamennyire az aktualis mainstream platformhoz kepest), de most epp a ddr4 tunik deal breakernek. nekem legalabbis az volt.
plusz jatekok meg egy ideig biztosan threadlimitesek maradnak.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Televan74
nagyúr
Nekem volt hűtő csere is.
De hát PC -n pont az olcsó-középkategória-drága miatt van a játékokban a low-medium-high grafikai beállítások.Néhány akár mai játékkal a kisebbik gépemen(A10-6700) szépen futtatom őket medium beállítások mellett, igaz csak 1024*768 -ba.
Értem én hogy az Intel minél több Core i7 -t akar eladni,mert valószínűleg azon van a busásabb haszon.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Prof
addikt
Telejsen ertheto az Intel allaspontja.
Ahogy a sokkal nagyobb versenyben levo szoftverfejlesztok allaspontja is akik inkabb eladni akarjak a softvert mint kihasznalni a hardvert.
A legsikeresebb jatekok kb. kenyerpiriton is futnak. A "techdemo" jatek fejlesztes meg egyre kevesbe megy, az indie fejlesztok ravilagitottak, hogy nem minden a grafika.
Persze lehet sokmilliobol eromun csodaszep jatekot kesziteni par millio db szerencsevel el is kell, de addig a "primitiv" Diablo 3 ami szarik a magokra 20+ millio pledanyban kelt el ugy, hogy mindeki lehuzta magat jatekot.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Televan74 #42 üzenetére
Pontosan. Nem azért lett 10* jövedelmezőbb a konzol-piac, mint a PC, mert PC-n mindenki elwarezolja a hasznot, hanem mert a konzolok azoknak a retardáltaknak is szórakozást nyújtanak, akik egyébként a számítógép bekapcsolásánál elakadnak, nemhogy telepítsenek és rendesen beállítsanak egy játékot. Megjegyzem, utóbbit a PC-játékosok 90%-a se tudja...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
flexxx2
őstag
válasz TESCO-Zsömle #48 üzenetére
Csak ott lehet lemérni mennyire esik a színvonal, hogy régen évente több jó játék is jött, most már alig 1-2.
Még jó hogy van Civ, meg Witcher, Risen, mert ezek még fenntartják a kedvemet. De FPS (én nem multizok, az nem köt le napokig) vonalon sírni lehetne (Stalker az etalon). -
Angel1981
veterán
"A szoftverek messze lemaradtak a hardverek mögött, pedig az új technikák kihasználhatók lennének."
PC-re vonatkoztatva ezt már 20 éve tudjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Milyen hangkártyát vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TP-LINK routerek
- Microsoft Outlook topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Dell XPS 13 9360 13.3" FHD IPS i7-7500U 8GB RAM, 256GB NVMe SSD gar
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1tb, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Keresek, csere érdekelne.
- Remek áron eladó dobozos új 13. gen ACER NITRO 5 /I5-13420H/16GB 512SSD NVIDIA RTX 4050 6 GB 144Hz
- Asus Rog Strix B450-F Gaming II