Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
-
#16939776
törölt tag
Stúdiók órákat töltenek el annak a tesztelésével, hogy ne tudj beakadni sík területen, két modell határába.
Gondold-el azt a helyzetet, hogy egyik szemeddel a képernyő közepét nézed mert oda kell koncentrálni, ott van valahol a rossz fiú. Közben a másik szemeddel az földre került faágakat meg kavicsokat lesed, hogy manőverezés közben meg ne botolhasson benne a karakter.Valószínű hogy instant botrány lenne belőle, ha ilyen játékot ki mernének adni.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Félre értettelek,ezekre valóban nincs hatással.
GTA 4-5,Max Payne 3 ezekbe a játékokba tapasztaltam olyan mozgás szimulációt ami reagálhat ilyenekre.Megfigyeléseim alapján játékok 90+% mozgások nagy része előre felvett animációkkal van megoldva,esetleg a találat megjelenésnél a rándulás/test csavarodás van kiegészítve fizikai szimulációval.
Vagyis ha el tudsz esni az igényességtől függően egy vagy több előre rögzitett animációval van megcsinálva.Amire te gondolsz azt a túl sok változó miatt képtelenség lenne így megoldani.
(milyen szögbe, mekkora törmelék,mekkora sebességel,kapásból ezek jutnak eszembe, valszeg fizikus rögvest hozzá csapna még néhányat)
Játékmenetet is befolyásolná,nem csak eye candy lenne.Nekem tetszik az ötleted.Duracellm:
Szerintem arra gondolt hogy a repülő nagyobb törmelék darabok simát átesnek/,,lepattannak" a körülötted levő ellenfeleken, nincs megtántorodás vagy bármiféle interakció(ütközés detektálás vagy mi a facom).
Talajon levő törmelék meg faágaktól való elbotlás tényleg frusztráló lenne.[ Szerkesztve ]
-
Robitrix
senior tag
hát böven van még mit fejleszteni a játékokon effektekben és kinézetben. Nyilván fejlődni fognak, ahogy fejlődik a GPU és CPU teljesítmények. Egyre több kapacitás lesz egyre bonyolultabb és számításigényesebb effektek kiszámolására. elég megnézni a 10 évvel ezelötti akkori hardver lehetőségeire irt programokat a mai hardverre irt programokhoz képest. a hardver és szoftver teljesítmény egy adott korban kéz a kézben járnak. 40 éve PacMant játszottunk az 8086-os procin, ma mást játszunk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest