Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
Az udvariatlanul viselkedő futárt nem lehet megtalálni másképp, csak úgy, ha a webáruház megadja a futárcégnek a kiszállított csomagon szereplő nevet/címet...
Technikailag ez az egész úgy zajlik, hogy a webáruház csomagjait az egyik nap átveszi a futárszolgálat egyik alkalmazottja a webshop raktárában, majd másnap a futárok körzetek szerint elviszik, ami a csomagokból nekik jut.
A futárszolgálat illetékesei is csak a csomag címzése alapján tudják kikeresni, ki kézbesítette az ominózus küldeményt. (Nyilván felelősségre vonták a tagot, lehet kirúgták, ezért az dühében zaklatta a címzettet. A nevet, címet, telefonszámot már akkor megkapta, amikor átvette a küldeményt kézbesítésre!)
Szerintem a címzettnek itt már nem a webshopot vagy a futárszolgálatot kellene okolnia, hanem a rendőrségnél kellene feljelentenie az illetőt zaklatásért!
Azt sem tudom elképzelni, hogyan tudná a webáruház a Vevőnek elküldeni a megrendelését, ha nem közli a futárszolgálattal a csomag címzettjének nevét, címét? (Telefonszám a kapcsolatfelvétel miatt fontos.)
Nevetséges, hogy egy ilyen egyedi panasz miatt az internetes áruházakat próbálják befeketíteni... Évek óta milliószor vásároltam már a neten, többezer futár jött már hozzám, SOHA nem tapasztaltam, hogy bármelyik udvariatlan lenne, sőt... Talán, mert én is udvarias vagyok velük?...
Viszont 3 éve kezelek webáruházakat, ahol elég sok "furcsa" Vevővel találkoztam már...
Némelyek olyan hangot ütnek meg, hogy az én zsebemben is kinyílik sokszor a bicska!Azokról is beszélhetnénk, akik gátlástalanul "megrendelgetnek", mi lelkiismeretesen és gyorsan postázzuk a csomagjukat, ők meg nem veszik át... Mert meggondolták magukat, mert elutaztak (ha elutazik, akkor minek rendel?), mert elfelejtette átvenni, mert elfogyott a pénze (ha nincs pénze, miért vásárol?)...
Nekünk viszont muszáj kifizetnünk az oda-vissza postázás költségét a postának (ez általában 600Ft)...Na, inkább ebben foglalhatna állást az ombudsman : mit tehetnek a kiszolgáltatott webáruházak a felelőtlen Vevőkkel szemben, akik anyagi kárt okoznak a boltnak?
Vagy : akik megrendelnek egy cuccot, amire amúgy nincs pénzük, de mivel "jogukban áll", így 8 napon belül visszaküldik (persze kipróbálva, kibontva, amit már nem lehet utána eladni!)...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
OC
őstag
Ez valóban így van, de ahogyan Belba is mondta, a csomagcímkén rajta vannak a személyes adatok, hiszen ezek segítségével történik a kiszállítás és szintén Belba h.sz.-ére hivatkoznék, hogy ha nincs konkrétum a panaszban, akkor fogalmuk sincs, hogy melyik futárt kell letolni/kirúgni stb., mivel a nagyobb (inkább úgy mondanám ütőképes, gyors) futárszolgálatok depos rendszerben működnek, tehát a címzett és a feladó között 4-5 elosztóközponton is átmehet a csomag.
A jogi részét körbejárom jobban én is, mert sajnos fokozottan szükség van a jogok és kötelezettségek hajszálpontos(!!!) ismeretére, mert ellenkező esetben...
A tendencia pedig kristálytisztán látszik:
- védjük a kiskorút a szülői/tanári erőszaktól >>> tanárverések, kezelhetetlen kamaszok, saját gyerekei által feljelentett (!!!) szülők
- védjük a vásárló jogait a kereskedőkkel szemben >>> át nem vett csomagok, meggondolt vásárlások, visszamondott rendelések tömkelege
- védjük az alkalmazottat a munkáltatótól, biztosítsunk megfelelő fizetést >>> tönkrement (tönkretett) kis- és középvállalkozások, egyéni vállalkozók stb. (őket ki az Isten védi??)Azért azt leszögezem, hogy minden éremnek két oldala van, tehát nem vagyok a jó fizetések, a védett vásárlók stb. ellen, csak azt érzem, hogy sok ponton kiegyensúlyozatlan a mérleg a felek között.
Loha: Hova gondolsz?! Manapság nem menő a személyes vélemény szemtől-szemben való kinyílvánítása. Remek példa erre a Ph! (meg bármely fórum) is. Nickek mögé bújva, kamu regekkel mindenkinek nagy a szája.
Az emberi beszéd pedig kihalóban lassan, mert értelmiségiek (értsd diplomások) nem tudnak két értelmes mondatot kinyögni, csak írkálni tudnak, hogy "wtf, meg "lol" stb.(Tisztelet a nem kisszámú kivételnek )
Ja és hogy ne az legyen, hogy "Megint egy vén csont, aki megmondja, hogy "ezek a mai fiatalok", leírnám, hogy 22 éves vagyok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Dell Latitude 5410/14"FHD IPS"/10.gen i5-10210U/16GB DDR4/256GB SSD/Excellent akku/Garancia!
- Bomba ár! Asus K501UX - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I GTX950M I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Ubiquiti EdgeRouter ER-X 5 port Gigabit Router
- Bomba ár! Asus N550JV - i7-4700HQ I 8GB I 256GB SSD I GTX750 I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S23 5G 8/128GB fekete (csere is)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen