Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz thiclyoon #98 üzenetére

    Nem vagyok fejlesztő, abba a részébe nem látok bele. Amit viszont látok, az az, hogy ha ugyanazokat a tipikus appokat nyitom meg gyors egymásutánban és váltok közöttük iphone-on, akkor összegészében jóval lassabb a művelet, mint mondjuk OP-n, mert annyira elnyújtott az animáció hossza. Régebben úgy emlékszem nem is lehetett ezt szabályozni, csak kikapcsolni, nem tudom most épp mi a helyzet ezzel. Gondolom, ez is amolyan legacy dolog lehet, a korai készülékek erőforrásaira szabva (forrásom nincs erre, de rémlik valami, hogy emiatt lett ilyen még anno), meg azért így egy szoftveresen már jócskán "belakott" telefonnál is megoldható a reccenés mentes működés, ami ugye a brand névjegye. Az alap Android animációk is gyorsabbak, de őszintén szólva én leveszem 0,5-re, így igazán pattogós a rendszer, ehhez képest én minden iPhone-t brutálisan vontatottnak éreztem eddig. Lassabb grafikus átmenetekkel jó sok gyengeség elfedhető, pláne CPU/RAM oldalról, nem tudom, mit kellene ezen külön fejtegetni, szerintem ez logikus. Amíg a szoftver tölt, a GPU animál egy emberest, a user meg örül, hogy jájjjdeszípmegszmúsz.

    Az avittast pedig a hardver részre értettem kifejezetten, de nem a SoC-ra, hanem például a fizikai megjelenésre, (notch, screen/body ratio), vagy a körítésre (NFC nem volt sokáig, gyorstöltés nem volt szintén, Qi ugyancsak hiányzott, stb.).

    @vzsryl: ha így tapasztaltad, biztos úgy is van. Én nem tapasztalok ilyesmit, nagyjából ugyanazokat a szoftvereket használom legalább 6 éve, de van olyan, amit 2009 óta. Nem szoktam szívni vele, azt ugyanis én sem tolerálom, a telefon nálam se játékra kell, hanem munkaeszköz. Azok a gyengeségek, amitől az emberek hánytak az Android 2-4 generációk körül, már nagyon régen nem aktuálisak. Ha normális a vas, nincs lag se instabilitás, pláne ha az ember jó launchert / rendszert is választ.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák