Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfman
veterán
Érdekes, hogy némely képen a szürkés árnyalat nélkül valóságosabb a kinézet, más részeken meg túlságosan FarCry-os, olyan túlszaturált. Gondolom a sürkés szűrő azokon a részeken nagyon levette a színeket és alapból ott túl kellett vezérelni. Én nem nyúlnék hozzá, jó az így is.
Viszont nem értem miért nem engedik ezt! Biztonsági réstől félnek? Vagy csak egyszerűen, "ba.meg, ne b@sztasd a játékunkat te hekker!" alapon van? mer ez a büszkék vagyunk a játékunkra szöveg elég gyenge.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
pronyo
tag
Az igazság valahol a kettő között lenne.
Sokkal rosszabbak az éjszakai pályák, mert bár láttam pár éjszakát, de egyiket sem érzékeltem a valóságban kéknek (éjjel szvsz. inkább sötét van, de a DICE szerint éjszaka nem sötét, hanem kék világítás van)Nekem ennyi elég - i5 2400, 8GB, EVGA GeForce GTX 560 Ti Maximum Graphics Edition, iPad Air, iPhone 4S, Olympus OM-D EM-5
-
Zirowe
nagyúr
"amit nem tudnak betartani. Indoklásul azt hozta fel, hogy az egész csapat nagyon büszke a Battlefield 3 című játékra, ezért nem is akarnak benne semmit megváltoztatni"
Még önmagukat is meghazudtolják: nem az, hogy nem tudják, hanem nem akarják.
Egyenek sót.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
banhammer
veterán
Nekem a valósághű színek jobban tetszenek.
Értem én, hogy sivatag akkor szürke, ettől függetlenül nem kell ész nélkül használni.
Nem attól lesz jó egy játék, hogy az árnyalatokkal turbózzuk fel.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
FuRiONight
őstag
Kár, mert tényleg jobban néz ki tőle a játék. De ők már nem erre koncentrálnak, hanem a Battlefield 4-re. Majd abba talán belerakják
-
kapeti07
senior tag
Nekem ebben az új színes mod-ban egyedül a sár meg a homok tűnik valósághűbbnek. A többi inkább olyan Disney-s színvilág, ami nem igazán jön be.
Egy két sivatagos pályán például nem értem, hogy miért zöld a fű. Talán túl lelkesek voltak a mod alkotói
Xbox: kapeti
-
aram01
nagyúr
engem a trollfej mód érdekelne
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
Inv1sus
addikt
Nem tudom, hogy miért kell ezt a rohadt, béna színfiltert erőltetni minden egyes idióta játékban. Az ember nem kutya vagy macska, hogy csak fekete-fehér színeket lásson. Mindig meglátom egy játékban ezt az ökörséget, az az első, hogy kilépek és elkezdek neten keresgélni, hogy ki lehet-e kapcsolni. Ragyogás effektnél szintén.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
blaca83
őstag
Megszokhatnánk már, hogy a felhasználókat magasról lesz@rják..!
Addig meg csak a nagy felhasználóbarát duma amíg meg van a megjelenés és gyorsan megtömik a zsebeket.
Utána nem érdekli már őket a dolog. A BC2-vel egyetemben, a BF3-ban is szinte minden frissítés és patch után ugyanúgy tele van mindenféle idegesítő hibával és BUG-gal.
Köszönjük EA + DICE
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Akinek pedig ez nem tetszik, legfeljebb a készítők felmenőit szidhatja magában.
Azért vannak még alternatívák...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
sirály12
őstag
Nekem jobban tetszik a szürkés árnyalat nélkül, ne mtudoom miért nem engedik. Szomorú, pedig sokkal élethűbb nélküle!
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
Xaels
félisten
Nem tudom ezen mit kell ennyit rugózni. Megmondták, hogy nem szeretnék ha valaki ezzel kerülne előnybe másokkal szemben pláne mert a játék fájljainak módosítása szükséges hozzá. Azon felül szerintem egy háborús környezet mocskos szürke, nem olyan mint Disneyland. A levegő tele van porral, puskaporral, kipufogó gázzal és az emberek nem vidáman, hanem depressziósan látják a környezetüket. Mindent vér és mocsok terít be. A zöldelő réteket tankok és egyéb járművek szántják fel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FuRiONight
őstag
Oké, de azért ez nem is egy szimulátor, és azért nem kell annyira komolyan venni ez csak játék. Én pl. szivesebben kipróbálnám igy is. Ha modderek meg tudják csinálni a fejlesztők miért nem? Mert már megvan a pénz, b@sznak rá, mostmár a BF4 az elsődleges játék és nem a BF3.
[ Szerkesztve ]
-
aram01
nagyúr
válasz FuRiONight #16 üzenetére
ebben igazad van
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
-
blaca83
őstag
válasz FuRiONight #16 üzenetére
+ 1
Szinte ugyanezt fejtettem ki fentebb csak kicsit másképpen...!
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
félisten
Azon felül szerintem egy háborús környezet mocskos szürke, nem olyan mint Disneyland. A levegő tele van porral, puskaporral, kipufogó gázzal és az emberek nem vidáman, hanem depressziósan látják a környezetüket.
Most rakjak be félmillió Youtube videót, ami meghazudtol?
Az meg, hogy hogy látják az emberek a környezetüket, eléggé egyénfüggő...Mindent vér és mocsok terít be. A zöldelő réteket tankok és egyéb járművek szántják fel.
Na ez az, amit egyetlen BF játékban se hoztak még össze.
És nem is fogják soha...
A BF sose szólt a realitásról, miért pont ebben akarnának reálisak lenni?Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Xaels
félisten
Most nem azért, de egy YT videót kívülről szemlélve másképp látsz mintha te magad is ott lennél. Realitáshoz meg csak annyit, hogy pont ezzel magyarázzák sokan, hogy miért kellene a színmódosítás "A BF sose szólt a realitásról, miért pont ebben akarnának reálisak lenni?"...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Def26
félisten
Nekem az is elég lenne, ha a nagy szürkeségből jobban kitűnne a vér.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Stauffenberg
nagyúr
Jók a színek ahogy vannak. Nekem pont így tetszik. Én meg már a túl ragyogó, túlszaturált, atomszínes játékokat unom, ahol minden kontrasztosabb a valóságnál. Nyilván lehet fotorealisztikusabb színvilágot összehozni (pl: Arma II), de a BF3 jó így ahogy van.
Aki színes csilivili vattacukrot akar az menjen CoD-ozni!
BF3 meg a realitás: Megy a vita arról, hogy a BF3 (meg az egész sorozat) mennyire realisztikus, vagy éppen mennyire nem az. Valójában semmivel sem realisztikusabb, mint egy CoD, csak komplexebb a játékmenet. Nekem ezért tetszik a BF, mert sosem volt ő szimulátor, de a CoD agyatlan darálásánál azért egy kissé több taktikát igényel. Egyébként aki meg realisztikusságra vágyik az menjen Arma II-vel játszani (úgyis ingyenes lett a multiplayer tavaly)! Esetleg 2vh témában ott van a Red Orchestra Ostrfont 41-45. Mit kezdtek célkereszt és töltény számláló nélkül? A félig lévő töltény tárat nem érdemes lecserélni, mert bukod a lőszert amiből amúgy sincs sok. Mit kezdtek ha a karotokon eltalálnak és nem tudjátok rendesen megfogni a fegyvert? Mit kezdtek ha lábon lőnek és nem tudtok felállni, csak kúszva vánszorogni a földön? Ilyen nincs sem a BF-ben sem a CoD-ban...
-
#57919488
törölt tag
Majd az új Arma "talán" hoz magával realitást de egy EA játéktól nem szabad többet várni mikor már az NFS játékok is gagyibbak mint amik régebben voltak.
-
félisten
válasz #57919488 #25 üzenetére
Az ArmA széria elődje, az OFP 2001-ben jött ki, ha jól rémlik, és már ott sokkal reálisabb volt a legtöbb téren, mint bármelyik BF vagy CoD (számomra a legkomolyabb pont máig az, hogy már ott számított a hangnál a távolság, tehát ha 600 méterre robbant fel valami, akkor két másodperccel utána hallottad csak, miután láttad, no és persze este ha felnéztél a csillagos égboltra, a dátumnak megfelelőek voltak a csillagképek - simán lehetett tájékozodni a segítségükkel).
Ez még persze nem feltétlen hátrány, nyilván a BF és CoD játékosállománya nem a realitásra vágyik, különben még bottal se piszkálná ezeket a játékokat. Csak akkor ne vegyük már a szájunkra a realitást velük kapcsolatban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #57919488 #25 üzenetére
Nem is kell várni! Én játszom az Arma-val meg az RO-val és nem csoda, hogy annyira kicsi a játékos bázis. Azért egy hétköznap este, munka után megejtett játéknál nem biztos, hogy azt szeretném, hogy fél órán át nem történik semmit, csak vonulunk, járőrözünk és előkészítünk egy támadást vagy éppen a védelmet. Jó persze ez inkább az Arma-re jellemző, ott is csak role play alatt, azért az RO kicsit pörgősebb, ott azt csípem, hogy se célkereszt, sem lőszer jelzés és egy golyó egy halál.
Ehhez képest a Battlefield-et is nagyon szeretem, mert szinte egy jó mozifilmbe csöppensz, állató jó hangokkal és látvánnyal, pörgős és közben taktikus is. Bad Company 2-ben a HardCore szervereket csíptem, mert persze az sem volt reális, de abban sem volt lőszer kijelzés vagy célkereszt meg akár az észlelési rendszer is ki volt kapcsolva. Na ez elég kevés noob hülyét vonzott, még publikolni is élvezet volt.
A BF3 szerintem nem olyan jó, mint a BC2 volt. Unalmasak és fantáziátlanok a mapok.
-
madgie
titán
válasz Stauffenberg #27 üzenetére
"A BF3 szerintem nem olyan jó, mint a BC2 volt. Unalmasak és fantáziátlanok a mapok."
Nagyon-nagyon egyetértek
-
#57919488
törölt tag
válasz Stauffenberg #27 üzenetére
+(#28) madgie:
Hát BC2 után nekem is voltak furcsaságok. BC2 már az is nagyon bejött, hogy lényegesen szórakoztatóbb volt a rombolás valamint a map-ok tényleg jobbak voltak. A hype túl nagy volt körülötte (BF3) és annak ellenére, hogy még jönnek ki fizetős DLC-k eléggé lesz@rják a cheatereket.
Kicsit ez miatt elment a kedvem és valami jó co-op kellene amiben nincsenek ilyen csalók, Borderlands2-t mondták sokan de az első rész nélkül nem tudom mennyire lenne értelme.[ Szerkesztve ]
-
fasirTTT
őstag
remélem azért 1x csak "kiadják".
-
stewe2
aktív tag
Nem tudom mennyire tartozik a témához, de mikor még komolyan DH-ztam (bringázás hegyről lefelé, gyorsan), akkor kékesszürke szemüvegeket tettünk fel, ami növelte a kotrasztot, a térmélységet (adott szakasz hosszabbnak tűnt, mintha megnyújtottad volna az ösvény, részletesebben láttad a talajt), csökkentette a látószöget. Ez főleg erdőben működött frankón. Ködös időben viszont sárgát, és narancsszínt használtunk. Persze ezeket a lidlis szemüvegek nem tudják. De ezek pl. igen:
stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...