- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Aha értem, végül is hasonlóra gondoltam. És ezt hardveresen nem lehetne olyasmivel megoldani, mint egy hosszabb karperec vagy kesztyűszerű cucc?
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
repvez
addikt
A kontrolleren legalább 10 IR led van amit követ a szenzor az elég sok pont amihez lehet pozicionálni a kart.DE ha nem müködne akkor is egy IR ledes csuklopánttot hozzátéve a rendszerhez máris meglenne az alkar kézfej irány.
Probáld ki ha a kézfej pozicioját tudja és a fej poziciót is, meg ,hogy merre forditod a fejed, akkor olyan nagyon sok variáció nincs, hogy egy fix kartávolsággal merre kellene állnia.
A questnél , meg alapból felismeri a kézfejet és a csuklót is kontrollerek nélkül.
Tehát ott a csükló pozicióbol már az alkar iránya is adott, onnan meg egy váll könyök sokminden más irányba nem állhat.
HA van egy normális becsontozott modell ahol A játék kezdetén bekalibrálná a kar legnagyobb távolságát a kézfejjel, onnantol már megvannak az arányok az alkar felkar leosztására
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen