Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Funthomi #2972 üzenetére

    Ahogy olvastam más készülékeknél(3, 3T) a garanciáztatás flottul megy.
    Nálam tulajdonképpen a csere készülék kavarja meg a dolgot, a szervíz(Arvato), szerintem hétfőn vagy kedden visszapostázta volna, ha javítás lenne.
    Az én esetemben a kérdezgetést is megértettem, hisz ez lehet akár a nem elég gondos használat miatt is(pl kulcsok mellett van a zsebedben a telefon), amire a garancia nem érvényes.

    A rendelés szám, ha jól rémlik, akkor jelenik meg, amikor a DHLnek átadásra kerül, onnantól kezdve tudod a DHLnél nyomon követni, illetve a kiszállítás napján tudod kérni ezt a szóljon ide dolgot.
    Azonban csak, ha már futárnál van a csomag, én reggel, amint lehetett(8 vagy 8:30) hívtam a DHL-t, hogy mi van a csomaggal, s akkor azt közölték, hogy nem biztos, hogy aznap lesz a szállítás, mivel ő a raktárban látja.
    kb 9:30 után, miután a DHL tracking szerint futárnál volt a csomag, tudtam jelezni az idecsörgést, ha bírja a telefonszámlád érdemes 30perc-1óra után rákérdezni, hogy látja-e a hívásértesítés kérését, mert elég megbízhatatlan a rendszerük...

Új hozzászólás Aktív témák