Új hozzászólás Aktív témák
-
Stard72
tag
2035-től az EU-ban nem lehet belsőégésű motorral ellátott autót eladni. Vagyis betiltják a kicsi benzinmotort is. Ha egy autó teljes élettartama alatti CO kibocsátást nézzük, akkor egy nagy elektromos SUV nem lesz zöldebb egy kicsi benzinesnél. Lehet, hogy nincs neki helyi kibocsátása, de akkor sem lesz kisebb CO lábnyoma.
-
Stard72
tag
Ha akkortól nem lehet eladni, már 7-8 évvel hamarabb leállítják a fejlesztésüket. Közben bármikor lehet olyan szabályt hozni ,ami ellehetleníti a használatukat. Itt van rögtön az üzemanyag adószintje, amit könnyedén emelhetnek bármeddig. Egy kis benzinessel,amit csak a városban használnak, nem nagyon mennek évente 10 ezer km-nél többet. Egy nagy SUV akkuja gyártása során lazán 10-15 év hátrányba kerül a benzissel szemben, soha nem hozza be,még ha csak tiszta energiával töltenék is.(Persze nem ez a helyzet szinte sehol Európában)
-
Tigerclaw
nagyúr
Raadasul valoszinuleg tolnak meg azon a datumon par evtizedet. Az EU-ban a ket legnagyobb autogyarto orszag diktalja a tempot es ha azt latjak hogy nincs meg az a fizetokepes kereslet az elektromos autokra, mint korabban a benzines, gazolajos verziokra, visszakozni fognak. Par evig meg noni fog a kereslet, aztan egyszeruen falnak megy, ahogy elfogynak a penzesebb vasarlok. Jelenleg ugy tunik, hogy barmennyire is esik az akkupackok ara, barmennyire is olcsobba valik fajlagosan az elektromos autok gyartasa a volumen emelkedesevel, nem szandekoznak arat csokkenteni. Illetve ne felejtsuk el, hogy a jelenlegi biztato - bar a teljes kepet tekintve tovabbra is apro merteku - e-car eladasok is csak komolya artamogatas mellett jottek letre, amit nem lehet fenntartani sokkal nagyobb volumen eseten. Gyakorlatilag nem latni, hogy mire van valodi fizetokepes kereslet. Ha meg a benzinesek arat novelik, azzal sok vevot vesztenek azon az oldalon es jovel kevesebbet nyernek a masik oldalon. Nyugat-Europaban a donteshozok nem latjak, hogy Europa deli, keleti fele masik vilagban el, viszont az autogyartok eleg hamar rajonnek hogy nem jo bolt ilyen nagy tempoban atallni. Sot valoszinuleg az autogyartok ugyanugy tisztaban vannak a realitassal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Stard72
tag
azért lehet összehasonlítani, mert ugyanúgy használják a elektromos SUV-t,mint a kis benzinest. A jelenleg kapható elektromos autók nem nagyon menenk el 300-350 km többet, sokan használják városon belül.Pont mint egy kis benzinest. Nincs Európában tiszta energia, talán a norvégoknál, de ők meg pont a hatalmas olajbevételeik miatt tehetik meg. Az is tény, hogy a kisebb autók helyett ma nem tudsz igazán kicsi elektromost venni, mert ilyet nem nagyon gyártanak. Tehát kényszerből ültetik az embereket nagyobb autóba, szerintem feleslegesen, mert ezzel nem mentik meg a Földet.
A globális termelést is neki kellene állni szabályozni, mert a németek pl rázúdítják a hálozatra hullámokban a megújuló áramukat, amivel komoly károkat okoznak a szomszédaiknak. Közben ettől még csak olcsó sem lett a dolog, hiszen a németeknél kétszeres áramár van, mint pl nálunk.
Ha már mindenáron a személyközlekedésen akarnak zöldülni, egyszerűbb lett volna a megtett kilométerszámot csükkenteni, olcsóbb is gyorsabb megoldás lett volna
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest