Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz Thomech08 #1858 üzenetére

    25 éve egy Trabant volt az első autóm, noha fél év után lecseréltem, de azalatt kitanultam rajta még a váltószerelést is.

    A feszültségszabályzója egy nagyon elavult, relészerű, elektromechanikus szabályzó volt, amit egyszerűen lehetetlen volt jól beállítani (egy rugó feszítésével kellett variálni). Vagy túltöltött, vagy alul, sőt képes volt állóhelyzetben lemeríteni az akkut, ha épp úgy sikerült a beállítás.

    Míg végül kidobtam és vettem a bolhapiacon egy félvezetős Lada feszültségszabályzót, amit csak be kellett kötni, állítást nem igényel, minden probléma megszűnt.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák