Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz csabyka666 #1759 üzenetére
Szia.A buta töltődnek tudsz segíteni,hogy ne forralja fel az aksit.Régi magnetikue fénycső folytót aránylag könnyű szerezni.Ha egy 36w ost bekötsz a töltő és a konnektor közé a töltésen is csa 36w lesz ami:36/14=A folyik az aksiba,Ezt 2-3 fojtó bekötésével diszkréten változtathatod,Egy 15w os pedig kiváló csepp tölteni.
-
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #1779 üzenetére
Ha az aksid nyugalomban 12,2 volt az feltöltött állapot,csepp töltésről ha leveszed nagyon hamar vissza áll a normál 12V ra.
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #1781 üzenetére
A 12,2 az jó és a 11,9 sem kipurcant.Egyrészt a multi métered sem hiteles másrészt inkább az a kérdés,hogy a terhelést hogy bírja.Van bent a cégnél egy 55 Ah.Feltöltöm rámérek 12V.Beteszem az autóba csak kattog.egyébként olvass utána a :Autó villamosságismartoni András BME 2005.az olom akumlátorok cella feszültsége feltöltve 2V.A 12 V os aksi 6x2V.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz crissprivat #1784 üzenetére
Nyugalomban?
-
pjen
félisten
válasz crissprivat #1787 üzenetére
Közben kimentem,megmértem.A kangoo 2 napja áll fél éves aku 12,1V.Suzuki 1,3 tegna
p ment 2 éves aku:12V. mindez egy SDM 1 automata multi méterrel.Kernel:viszont működik.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #1793 üzenetére
Na látod,az én kangoom mondjuk csak 1,5 ös.Akkor mégsem kuka a 12,12V?
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #1795 üzenetére
Végeredményben amióta gondozás mentes aksikat használok nem méregettem,ha nem indult mindennapi használat mellett, vettem másikat.
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2295 üzenetére
Mivel mérted?jó az a 13,7V.A generátort hiába cserélnéd,max a fex szabályozóval lehet gond.Ha nagyon rövid utakon használod inkább egyszer-egyszer tölteni kell.A valós viszonyokat egyébként egy közép állásos amper mérővel tudnád jól vizsgálni
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2297 üzenetére
Igen,sorba.Régen volt ilyen egyes kocsikban.Jól mutatta hogy merre folyik az áram,van e töltés.
-
pjen
félisten
Ha vissza olvasol láthatod,hogy én egy középállásos "A"mérőről írtam a multimétert Te irogatod előszeretettel,esetleg az egyenáramú lakatfogóval egyűtt.Az,hogy Te mit válaszoltál volna a magánügyed.Ugye ha a generátor és az aksi közé köti sorba ott olyan sok álasztási lehetőség nincs.
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2537 üzenetére
Mihez képest dupla ár?Érdekel mert valamilyent vennem kéne.
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2598 üzenetére
Mekkora aksi?10-15 A/h az nem olyan sok.Ha jó az autó töltő rendszere azt 50 km en pótolnia kellett volna.Ha rendszeresen mész 15-20 kilómétert és nem negatív az energia mérleg, mért kell töltögetni?
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2606 üzenetére
Előző Swift ben egy 28Ah perion ment 8 telet és a mostani is szintén 8 telet és egyiket sem töltöttem egyszer sem.Mindkettő egyik pillanatról a másikra döglött meg.Az utolsó a Tesconál még simán indított 2 km re lakom,be akartam álni,meg sem nyekkent.Nem is lehetett feltölteni.De sajnos ez nem jelent semmit a Lestinél vettem és a főnök szerint a harmadik tél már ajándék.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tibcsiworld #2613 üzenetére
Azért 12.9 nél már nézd,hogy nem e melegszik.Már irtam pont tegnap két uj suzukiban 8-8 telet ment úgy az aksi,hogy sosem töltöttem.átlag évi 10000Km.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD