Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lkksioskdl3

    aktív tag

    válasz lolller #53 üzenetére

    Teljesen mindegy. Legyen akkor fordítva, jobbra nem akar kanyarodni. Fel se merült bennem.

    Nyilván legyen mindenki kedves, nekem az a probléma, hogy ne az értékesítő kezdje el erőszakosan nevelni a népet. Es nem azért mert értékesítő, hanem mert nem munkaköre és feladata.

    A multinak nem számít, hogy rossz napja van az értékesítőnek, x értékelés utan repül, ha nem megfelelően viselkedik az ügyféllel. Teljesem mindegy milyen terméket értékesít, supportal, etc...

    Amíg alkalmazott, addig a munkaidejeben a céget képviseli. Es elfogadta a szerződésében, hogyan kell ezt tennie. Ha ez nem tetszik, akkor felmondhatja.

    Az másik kérdés, hogy egy sarki kozertesnel nehezebben monitorizalja a tulajdonos az alkalmazottat.

Új hozzászólás Aktív témák