Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Én abban sem vagyok biztos, hogy a negatív LOD minden esetben jó dolog.
    Persze, szarul optimalizált vagy flegmán összecsapott játékoknál nem foglalkoztak a fejlesztők vele sokat vélhetőleg, de azért a jobban megírtaknál egész sok idő tud elmenni a LOD-fázisok optimalizálására, és megvan az oka hogy az adott LOD távolsághoz miért az a textúra tartozik(Grőb Attila után szabadon: hogy egy fizikai pixel nagyjából egy renderelt pixelnek feleljen meg).
    Én a magam részéről csutkára(16x) tolom az anizót és annak elégnek kell lennie.
    Emellett a lehető legminimálisabbra veszem az AA-t, sőt kikapcsolom, ha lehet, nekem nem hiányzik az SSAA, különösen olyan játékokban nem, ahol nincs is rá in-game beállítás(bár az implicit részletességi szinteket nagyon rühellem, amik olyat állítanak be amit kézzel külön nem lehet). Post-process AA különösen felejtős, a legtöbb helyen elég 2x MSAA, 4K-ban pedig még az is sok, ha nem 30-40"-on akarja nézni az ember 50 cm-ről... szvsz.

    Meg hát a VSR is egyfajta SSAA, nem? Ugyanúgy, ahogy a játékok egy részében(Pl. AC Odyssey, ETS2/ATS) elérhető 100% fölé tolható felbontás-skálázás is.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák