Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Hát valami olyasmi. Az NV30 intő példa lehet arra, milyet NE tervezzünk, az NV35 pedig PS2.0 hiánydetektor.
Eddig még nem láttam olyan bizonyíthatóan PS2.0-s akármit, amiben az FX-ek jól muzsikáltak volna. A TRAoD-ban ott a mindenféle DoF és glow állítás ami erősen a PS2.0-ra utal és a D3D RightMarkban saját szemmel láttam a kódot és a sebességeket sokszor kimértem. Innentől kezdve amit PS2.0-snak hirdetnek és FX-eken hozza az R300 sebességét az nekem gyanús!
Az már egy másik dolog, hogy egy rakás mindent ami DX8-as DX9-esnek vélünk. Majd az lesz a nagy pofon a DX9-nek amikor kijön a DoomIII és tényleg nem lesz benne PS1.3-nál komolyabb technika mégis veri majd a FarCry, Stalker, HL2 stb. megjelenését pusztán azért mert jelentős időt fektettek a lehető legalaposabb kódolásba és level designbe.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Alvin_ti4200
félisten
Nem értek veled egyet (kivéve abban, hogyha megszokod az AA-t, minden játék ronda nélküle). 1280x1024 2xAA-val szerintem csúnyább képet ad, mint 1024x768 4xAA-val, de mondjuk, hogy egál. Viszont ami nem elhanyagolható, az a képfrissítés. ugyanis 1280-ban egy 96 kHz-es 17''-os monitor 85 Hz-et tud, míg 1024-ben 100-at (kihúzva 117-et!), és sokkal kellemesebb a szemnek az utóbbi.
Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Asztalos klub
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...