Új hozzászólás Aktív témák
-
Peet210
őstag
Én nem is vitatkozni szeretnék mert tényleg sok a kapkodó, figyelmetlen, türelmetlen sofőr.
A pöcsölős szuzukissal kapcsolatban, nos velem már nem egyszer esett meg, hogy megy előttem 25-30-cal. Ez idegesítő mert lehetne menni 50-nel is erre ő feltartja a forgalmat és kétkézzel kapaszkodik a kormányba.
Változtani kellene a hozzáállásunkon is mert az meg rendszeresen előfordul, hogy még a szabálytalankodónak áll feljebb és ő anyázik (meg kellene már tanítani, hogy balra nagy ívben kanyarodunk)Today's record, is tomorrow's motivation
-
Lásd még: [link]. Gondolom nem fognak meglepni az ottani vélemények sem.
Amiben egyetértek a cikkben szereplőkkel: csak pénzbírság nem lesz célravezető gyorshajtásos esetben. Ez valóban csak azt eredményezné, hogy tehetős hülyegyerekek azt csináljanak, amit akarnak.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
Én teljesen egyetértek veled. Szerintem pár kilóméterenként kellene trafipax, és minden kijáratnál rendőr, aki megállítja akit gyorshajtáson kaptak. Akkor nincs vita, hogy ki vezetett. Ha mondjuk 200-al ment a pályán, akkor azonnal jogsi, rendszám elvétel, nincs apelláta, ha mondjuk "csak" 160-al ment, akkor 300k bírság meg 5 pont. Két hétig kellene csak csinálni...
Na meg ugyanezt a nem indexelős, piroson/záróvonalon áthajtós, előzni tilosnál előzős gyengeelméjűekkel is.Aki él és nem boldog, az téved!
-
philoxenia
MODERÁTOR
Minden bűncselekmény vagy szabálysértés esetén a visszatartó erő
a büntetés elkerülhetetlensége és nem a büntetés nagysága.
A tapasztalatom a Suzukisokkal pont fordítottak, sokszor előznek
meg engem is Suzukival, ha én szabályosan közlekedem.
/ gondolom soknak lyukas már a padlója a gázpedál alatt/
Az ilyen -nemcsak Szuzukis- vezetőkre most is az a jellemző,
hogy mennek mint az állat, megyek kb. 100-al,
megelőznek 120-130-al, majd rendőr az út szélén, egyből lelassít 80-ra,
holott 90 a megengedett.
A javaslatban előadottaknál többre mennének a külföldön sok helyen
bevált bádogrendőrökkel, amit elég lenne naponta egyszer máshová helyezni.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Peet210
őstag
Persze nem az a megfeleő ha anyázunk meg záróvonalon előzünk.
Azthiszem a TV2-őn volt egy műsor ahol azokat a sofőrőket figyelték akik nem áltak meg a gyalogos átklőnél mikor már gyalogos lelépett. Ott kérdeztek meg egy fickót, hogy miért nem állt meg és azt monda, hogy nem sokat vezet és nemis nagyon megy neki (vmi ilyesmit mondott). Nakéremszépen akkor miért ül kocsiba? És ez ide is érvényes.
Egyébként meg akinek nem gond a pénz az kiperkélja és megy tovább, sőt duplán fizet és megy még egy kört.Today's record, is tomorrow's motivation
-
nagyúr
válasz csabika25 #19 üzenetére
Ezt azért autója válogatja. Az enyém például nyári gumikkal pontos, téli gumikkal kicsit többet mutat, 2-3km/h-val.
Úgy tudom egyébként, hogy 10% a tűrés, tehát ha pályán 130 helyett 142-vel mégy (nem óra szerint, hanem valóban), akkor még nem büntetnek.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
finest
őstag
Amikor a legmagasabb bírság (300k) ötszöröse a minimálbérnek és a legalacsonyabb a fele, az szerintem is lehúzás. Ugyanis én azt látom, h a rendőrök nem a száguldozó hülyegyerekeket emelik ki a forgalomból, hanem a 30-as tábla mögül vadásznak a 40-nel haladókra. Sokat jövök-megyek, szerintem is sok a hülye sofőr, aki türelmetlen, de miért ne lennének türelmetlenek, amikor a kétsávos autópályán lépten nyomon le kell lassítani a dombon felfele egymást előző teherautók miatt. Olyankor hol az autópálya rendőrség? Trafipaxot telepíteni azt igen, de nem csak a gyorshajtással van a baj. Vagy ha valaki akadályozza a forgalmat, mint a pöcsölős szuzukis. Vagya sok hülye, aki a trafit látva a főúton 50-ig lelassít pedig 90-nel is mehetne. Rettentő sok ilyen példa van még a miért vezetsz úgy mint egy p@cs topikban.
Szal nem értek egyet veled.
A táblás hsz-ekről meg az a véleményem, h miért ne lennék ideges, amikor az M0-ás Szegedre lekanyarodó sávjának építésekor az M0 forgalmát egy bevásárlóközpont körforgalmára terelik rá, ahelyett, h a dabasi lejáró előtt - és nem utána kilóméterekkel - tennék ki a forgalomterelésre vonatkozó táblát. Legalább 1 óra kését okozva ezzel. Hogy ezt hányszor beszívtam már az autópályákon![ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen