Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz rednifegnar #10 üzenetére
Csak a hazilagos megoldasokban hasznalnak trafoolajat, de normalis rendszernel szilikonolajat vagy fluorinertet szokas.
-
#90088192
törölt tag
válasz rednifegnar #10 üzenetére
Az első kérdés mitől lenne kontaktos a csati?
Tudod, kontaktus probléma oxidáció az esetek túlnyomó részében. Ezekben folyadékokban meg úgy általában nagyon kevés a reaktív oxigén. A kondi meg pont azért szárad ki mert a hőmérséklet ingadozás réseket okoz(Különböző anyagok különböző hőtágulási együtthatói), illetve a magas hőmérséklet magában megnöveli a a felitatott elektrolit kipárolgását ami megnöveli a belső nyomást és átütést okoz ami tovább növeli a hőmérsékletet....
Alkatrész csere: Szereltél mar belsőégésű motort? Pontosan ugyan ez a helyzet, meg a többi gépelemmel pl egy személygépkocsiban, vagy egy traktorban, de lehet akar egy transzformator is ami kint csücsül az utcán.