Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... mikor nem teljesítményhajhászás lesz az elsődleges."
Ilyen szerintem nem lesz. Csak abba gondolj bele, hogy ma hány Tesla lenne, ha anno nem a fejletépős gyorsulásról váltak volna ismerté? A kisautók (villany és belsőégésű) is kezdenek eltűnni. A helyüket (is) SUV-ok veszik át. Utóbbiaknál olyan nem fordulhat elő, hogy a 0-100 mondjuk "szánalmas" 8-10 másodperc legyen. -
Füleske
addikt
Mi a gondod a két napi, esetleg a napi töltéssel? Ha házban laksz, akkor mindegy, ha nem, akkor meg az 5 naponkénti is ugyanolyan macerás lenne.
Nem várható a hatótávban nagy áttörés, semmilyen csoda szilárdtest akkuval sem. Nem véletlenül a gyártók inkább a töltési sebességre mennek rá. Nagy akku meg azért nem várható ("olcsón" pláne nem), mert így is az akkuhiány a szűk keresztmetszet. Még úgy 20 évig biztosan. -
-
dabadab
titán
Nem, az mindegy, hogy a 100 kW-os motort hajtod 10 kW-tal vagy a 200 kW-os motort hajtod 10 kW-tal.
A közlekedés elsöprő részében azt, hogy mekkora teljesítmény kell, nem az elérhető maximális teljesítmény határozza meg, hanem a forgalmi helyzet és ez határozza meg a fogyasztást. Az, hogy egy-egy gyorsításnál mennyire gyorsulsz, az a fogyasztást érdemben nem befolyásolja, főleg nem villanymotornál, ahol egyrészt nincs a fordulatszámgörbe mentén olyan durva hatékonyságingadozás, mint a belsőégésűeknél, másrészt meg van visszatermelés.DRM is theft
-
-
Noukoum
veterán
Nagyobb akku -> nagyobb súly.
Nagyobb súly -> kisebb hatótáv.Nem egyenesenarányos a megtérülés, persze ha kell a nagyobb hatótáv akkor muszáj.
De: nagyobb akku -> több helyet foglal.
Amihez nagyobb autó kell -> ami nehezebb.
Ja és az akkumulátor nem csak hogy drága (tehát meggondolja minden gyártó mennyit rak bele), hanem hiánycikk is tehát minden gyártó olyan autóba szeretné belerakni ami a legtöbb profitot hozza. Ami meg nem az olcsó szegmens.A gyártónak az az érdeke hogy pénzt keressen, nem az hogy a nem prémium szegmensben kisebb legyen a hatótáv.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”