-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Pikari
őstag
Ne lepődjön meg senki, megint emeltek a postán kb 10%-ot, ami eddig 990 volt, az most már 1100.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
-
Pikari
őstag
válasz Ciccuka #100156 üzenetére
Arról egyelőre csak pletykákat hallottam. Az utánvételről esetleg tud valaki valamit, hogy az mennyivel drágult?
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
KROK640
veterán
válasz totron #100099 üzenetére
Ma találtam olyat : termék 409 ezerért van fent. A leírásban 40 ezeret ír árként, a képek között meg van egy (telefonos) webshop screenshoot ahol a termék 49 ezerért látható. Majd a hirdetés végén megint 409 ezer.
Értem én, hogy szeretve, meg tesztelve, de ez indokolná a vadiújhoz képest 8× árat? Vagy kétszer is elírta és nem vette észre?Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Chaser #100102 üzenetére
Pirosat szeretnék
Az én RX570-em amúgy fekete nyákos, neked az nem is tetszene. Végül Györgynek sem kellett. Azt hiszem, legjobb lesz ha megtartom (és kezd az az érzésem lenni, hogy az RTX3080 10GB-nak is ez lesz a sorsa, bár momentán eléggé overkill FHD 60Hz-re).#100101 hcl : Sosem értettem ilyenkor minek törölni? Inkább csak inaktívvá tenni egy mellékelt email/PM üzenet, hogy nem megfelelő kategória, válasz másikat. Engem pl tuti felhúzna, hogy csinálhatok leírást újra, bányászhatom elő a képet újra stb.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
Jéééé, ott már 25 évesen OT lehet a kocsi? Itt csak 30 évet betöltve. De hidd el, itthon sokkal nehezebb átgurítani az OT vizsgán mint szerintem bárhol nyugaton. Pár emberrel voltam már OTztatni, ls a rendszer is eléggé arra van fel setupolva, hogy minden apró sz*rba belekössenek.
Ráadásul itthon a 3 betű 3 szám rendszám többet ér az OTnál, ugyanis OT esetén csak klasszikus az autó korában elérhető gyári színekre festheted, meg csak kizárólag az autó saját korában előforduló gyári megoldásokat alkalmazhatsz. Ettől független egyszer mentem egy OT-s Cadillacel, aminek az autó rádiója fogadott pendrievot, de elvileg ez tilos lett volna. Mondjuk ismerjük itt sokan amcsi autós körökben a flitteres OT-s T-birdöt is. Pont úgy nem tudom, hogy hogyan mehetett át OT-n mint a pompakerekes '63-as Mercury, amit szintén volt szerencsém vezetni még P-s rendszámos korában.
Mondjuk ehhez képest Svédország meg a másik véglet, olyan vasak szaladgálnak Historic-al, hogy forgalmit sem adnék nekik. Igaz rengeteg gyönyörű is van, ha teheted egyszer látogass el Vasterasba a power big meetre, egy életre szóló élmény! Eh, most jut eszembe, ez egy kiváló program lett volna most idénre nekem is, de ha mindne igaz akkor most egy Edinburghi látogatás, meg Ikarus fesztivál németben lesz a késő tavaszi/kora nyári programom.jah és a lényeg : végülis milyen autó az amit használtok?
Egyébként a jobb kormányosoknak eleve kisebb az értéke, Cipruson lehidaltam mennyire olcsón voltak használt autók. Egy Protaras-Paphos oda-vissza taxi árából már konkrétan volt értelmezhető merítés használt autókból.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz szebe #100106 üzenetére
Itt a faluban volt egy jobb kormányos merci Vito kisteherautó változat. Narancs sárga volt, szerintem közutas lehetett angliában. Nagyon szép állapotú volt (többször ültem is benne, mivel egy távolabbi ismerősé volt), és állítólag nagyon olcsón vette. 2-3 év jobb kormányozás után balosította, és még ígyis bőven megérte neki.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
homerhamm
addikt
Szóval nem is csaj. Akkor szerintem egy ufo akit Pataky Atilla idézett meg. Szerintem is fárasztó, meg nem is vicces. Amúgy az a svájci még vicces is de az "új" posztjai már nem viccesek, inkább fárasztóan rosszak
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
KROK640
veterán
válasz 1kisk81 #100126 üzenetére
Ezt a felvételt már kb 2020 óta ismerem. Ha hozzáveszem, hogy a nép szolgája sorozat milyen zseniális volt, és ő szponzorálta és főszerepelt benne (azt nem tudom mekkora mértékben írta ő), akkor azt kell mondjam, hogy valamit nagyon is tud. Ha pedig abból indulok ki, hogy netán nem is a hirtelen jött népszerűséget lovagolta meg, hanem egy tudatos kampány volt, akkor ez a "bohóc" a legzseniálisabb. Mindemellett az a tény, hogy nem fuvart hanem lőszert kért azt is mutatja nekem, hogy Ukrajna kapott végre egy olyan vezetőt amilyen MO-ra is erősen ráférne.
Egyébként a felvételen felbukkan a nép szolgájában az egyik minisztere (vele kezdi a zongorázást, majd bejön a nagydarab fickó aki szintén megjelenik a sorozatban) és végül a kommentátor (a videó utolsó másodperceiben megjelenő kopasz alak ) a sorozatban a külügyminisztere, akkor vannak itt ismerős arcok bőven.
írom mindezt úgy, hogy az orosz-ukrán helyzetet 2022 január vége óta követem, és egyébként tervezek a logouton egy-két cikket is majd a témának (kb 95%-os készültség) szentelni, házigazdai engedélyem megvan már rá.
Megjegyzem, mindemellett vannak neki is unszimpatikus lépései a szememben, de mindenképp el kell ismernem az erényeit is.#100127 hcl : no igen, ha ezt is hozzávesszük, akkor oroszország még nagyobb bajban van.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
veterán
válasz KROK640 #100161 üzenetére
Bizony, én is meglepődtem rajta, mikor olvastam. Viszont az van, hogy ha megnézed az autók átlagéletkorát, akkor jogos a dolog. Bár az utóbbi pár évben nyilván növekedett ez a szám (nehéz úgy átlagot tartani, hogy nem lehet újat venni, mert nincs), de azért még mindig elég fiatal a géppark. 25 éves kocsi itt már tényleg ritka.
OT vizsga: ah, sokkal, de sokkal kevésbé gyilkos itt, mint otthon. Nyilván fontos, hogy szép, jó, rendben legyen a kocsi, ipari hulladék a büdös életben nem megy át, de annyira nem szemetek, mint otthon, hogy belekötnek mindenbe IS.A kocsi egy manuális váltós közel full extrás 2005-ös lexus is250. Mi nagyon szeretjük, mert bőven elég jól megy, nagyon jó hangja van, nagyon kényelmes, megbízható, szvsz baromi jól néz ki, és tudom, hogy ez nem számít annyira, de akkor is... Kevés van belőle. Pláne manuális váltóval, vajszínű bőr belsővel, Mark Levinson hifivel.
És igen, jobbkormányos autók kb semmit nem érnek, az új áruk viszont ugyanannyi, szóval legnagyobb hülyeség lenne újat venni. Pláne, hogy ezt már nem kell legyártani, keveset is megyünk vele (évi nagyon max 3k km), szóval ugyan pufog meg zabál, mégis az az eredmény, hogy ennél nem igazán tudunk környezettudatosabbak lenni.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
Németországban is 25 év azt hiszem ez a határ. Ott egyébként meglepően sok OT-s autót találtam, de ennek szerintem a hobbi járgányok magas száma lehet a magyarázat.
Weiller Simmerbergbe menet 2020-ban egy ház előtt láttam egy 1959-es Impalat, majd pár méter múlva a kinyitott garázsban két darab(!) 1930-as évek beli Fordot. De ez csak a legmeredekebb példa, Németország szerte rengeteg oldtimert láttam, Berlinről külön listám van a Ford T modelltől a Citroen DS-en át a Volvo P70-ig, 1965-ös Ford Mustangig és még sorolhatnám. Csak autó szempontból is egy élmény volt nekem Berlin. (az indokolatlanul horribils mennyiségű OTs Trabant/Wartburgról nem is beszélve). Mindemelett persze azért megvoltak a modern gépek is, Lindauban pl a legújabb Maybachet és Rolls Royce-t is megcsodálhattam, de akadt Betley, és persze a szoksásos Audi/BMW/Merci trio legújabb darabjaiból is bőven. Más világ na ...Az OT vizsgán legutóbb haverral voltam a W123-as mercijével akkor abba kötöttek bele a bálnazsírpatika állapotú autójába (mintha most hoztad volna ki a szalonból) hogy a kipufogója feketére volt festve szürke helyett, és hogy kétszer törve volt enyhébben (egyik alkalommal egy találkozón koccant össze egy OT-s autóval, mindkettő pár tízezerből javítható volt személyi sérülés nélkül) és emiatt lett egy indokolatlan hegesztési varrat ami csak a motortérből látszik, ha nagyon figyeled. De mégis mit várnak egy akkor 40+ éves autótól ami napi használatban volt? (sőt, hova tovább első 10 évét taxiként töltötte Berlinben)
Lexusnak az a dolga, hogy kényelmes legyen Ettől tényleg nehéz jobb újat venni. Pont ezen gondolatmenet mentén gondolkodom hosszútávon egy hasonló korú Cadillac-en vagy Mercin. Mert hiába sok éves, nehéz tőle jobbat venni, és ahhoz képest meg nagyon jó ára van (illetve a 2000-es évek közepi Cadillackek még tetszenek is).
Nos, ezt szintén átérzem. Én még ennyit sem megyek autóval mint ti, és valószínűleg ez nem is fog nőni jelentősen. Meglepően sokat buszozok, nagyobb távokra általában vonatozok, szóval az autó ilyen használat mellett lassan kopik.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
koko52
veterán
Nekem elég, hogy bort iszik és vizet prédikál. Ahogy elvárja itthon a kormány, hogy ne lopj.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
válasz KROK640 #100159 üzenetére
A szó, amit keresel "elgépelés" vagy a 49 ezer az negyven kilencezer neki, és egyszer véletlenül jól írta
A HE-n meg ilyen, bármiért bármikor törlés/temp ban, de paff, az a hely ilyen De amúgy OK, törölje, mert nincs kategória, amibe beleférne, de akkor legalább konzekvensen, ne 2 hónap után
@opr : Lexus, az szerintem alapból megtartós lenne Pedig korábban is írtad már... Na azt elhiszem, hogy nem kapsz értelmes pénzért hasonló tudásút
@koko52 : Miben nyilvánul ez meg? Abban, hogy ronda? Az kit érdekel?
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Ciccuka
veterán
válasz Pikari #100158 üzenetére
Arról nem. De pl.
MPL
Csomagautomatából Csomagautomatába 846-ról 1100-ra drágult.Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
virkir
veterán
Egy hónapos újonc vga-t rak fel nagyon új patika állapotban a kategória ár alsó felén.
Tegnap este rá írok, hogy gari hová papíros -e, megnézni működve merre lehet.
Azóta volt belépve.
Miért érzem azt, hogy válasz nem fog jönni?"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
koko52
veterán
Nekem most lopták el a VGA-t Foxpost raktárban. 140k utánvétes volt, értékes, ellopjuk. Kártérítés max 50k magánszemélynek. Ha még 8 napig nem kerül elő ennyit kapok.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
őstag
-
koko52
veterán
válasz 5teve #100178 üzenetére
Nem, pirosan kiemelve feldobja feladásnál, hogy max 50k a kártérítés. Utoljára csináltam ilyet, az előre utaltakkal semmi gond nem volt.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
aktív tag
válasz koko52 #100179 üzenetére
Nem mérvadó hogy utánvétel, vagy előreutalt, nekem most előreutalt akadt el, nem találják, valószínűleg összetörték/ellopták/elhagyták.
4-5 nap múlva intézhetem én is a kártérítést. Alapesetben a feladási díj 15X-e, de ha magasabb az értéke, akkor magánszemélynél max 50 000,-, céges feladónál max. 300 000,- Ft. A feladásnál egyébként eleve kizárják az értékes dolgokat, és külön értéknyilvánítást nem lehet náluk kérni. Írtam a cégnek is, akiktől rendeltem, azt mondták, hogy náluk is ez volt az első alkalom, nekik is utána kell nézni, hogy mi van ilyenkor.MPL már lassan olcsóbb, mint a Foxpost, mondjuk az is viccelt már meg.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
szebe
őstag
válasz KROK640 #100162 üzenetére
Tesóm is hazajött a jobbos 306-ossal, a szükséges dolgok elvégzése után (lámpák pl) kapott magyar rendszámot, meg aztán 2-3 műszakit megélt még nála. Jó kis gokart volt az 1.9 td-vel, de végül mennie kellett.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
BiP
nagyúr
válasz koko52 #100179 üzenetére
foxpostnál nincs értékbiztosítás?
szerk: tárgytalan, közben látom, davenport írta, hogy nincs.Akkor 50e felett érdemes kerülni a foxpostot. Főleg, ha gyakran tűnnek el dolgok.
Nekem mindössze az a nyűgöm velük, hogy lassúak. (mpl-hez képest mindenképp). Cserében rengeteg automatájuk van, ami előny.[ Szerkesztve ]
-
válasz koko52 #100176 üzenetére
Feljelentés lopásért?
@DBob : Jaja
@BiP : Nekünk 120-at mondtak nem alsókategóriás üzleti gépre. Válaszul nagyjából kiröhögtem a szervizt a levélben.
...közben hoztak vissza ilyen gépet más hibával, tehát megjavítom.@BiP : Jó ideje nem lassúak, inkább ünnepek körül szoktak. Illetve nekem még semmi nem tűnt el... de az az 50K baromi gáz, gyak. akkor tényleg az van, hogy nagyobb értéket személyesen (mondjuk 100 ezret már inkább).
Mutogatni való hater díszpinty
-
blp85
aktív tag
válasz Gyuri27 #100188 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem és a postai (MPL) majdnem háromszor annyi (kb. 6500 Ft), mint a Foxpost ára, igaz abban benne van az értéknyilvántartás is. Mostanában a GLS-ben kellemesen csalódtam, mivel a feladás után 2 napon belül ott volt a vevőnél a cucc (az egyik egy gépház, a másik egy 32" LED TV volt, és ami a lényeg mindkettő egy darabban célba ért). Az 50.000 Ft-os kártérítés van a GLS- nél is, így annál nagyobb értéket képviselő motyót én sem adnék fel utánvéttel. Mondjuk oda szoktam írni, hogy postázás a vevő terhére és felelősségére.
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
blp85
aktív tag
-
opr
veterán
Jaja, mi is ezert dontottunk ugy, hogy olyan szintre visszahozzuk, mint ha most esne ki a gyarkapun inkabb. Mert elsore mekkora f@szsagnak hangzik az, hogy egy ~1.1Mhuf-ot ero kocsira ellocsolsz ~2Mhuf-ot, es igy fog erni vegul kb 2.5Mhuf-ot. Orbitalis baromsag, mi?
A masik oldalrol viszont barmi, amire ertelme is lenne lecserelni, az olyan 6.5Mhuf korul indul, es akkor meg vasarlas utani szerviz/gumik/rendberakas nem volt benne.
A maradek ~4.5Mhuf-bol meg evi nagyon max 3000km mellett egy darabig tankolok.Jelenleg 160p a shell premium benya literje (csak ezzel etetem a pacikat), mondjuk, hogy ez fel fog menni 180 korulre, ami kb 800ft/litert jelent, akkor is 5625 liter benya a kulonbseg. Az meg 12l/100km mellett is tobb, mint 46k km, ami a mi felhasznaloi szokasaink mellett tobb, mint 15 evre eleg. Szoval szerintem eleg trivialis a matek.
ui.: Arrol nem is beszelve, hogy ~15 ev mulva egy megbizhato, szep allapotban tartott, manualis valtos, hatul kaparos, szivo v6-os kocsi siman kuriozum lesz, meg akar az is lehet, hogy a vegen meg erni is fog valamit.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
totron
addikt
Nem a filléres kategória, de annyira nem volt drága (meg ennyire semmi sem az kb.). Azt az ősvehemenciát soha nem feledem. A vakon gépelés sem vágom miért olyan nehéz. A kilincs- vagy slusszkulcshasználatkor sem nézünk oda, a csapot sem jut eszünkbe bámulni. A házastárson sincs felirat nyíllal, hogy "ide dugd".
-
aktív tag
válasz blp85 #100192 üzenetére
Foxpost panaszoldalokon visszatérő probléma, hogy amikor feladnak a boxba, akkor olyan is nyílik, amiben van cucc. Illetve van aki nem zárja be feladáskor rendesen az ajtót, így az nyitva marad, és kilopják a cuccot. Vagy aki nyitja, az talál benne még egy csomagot.
#100193:
Értéke biztos lesz, a kérdés, hogy mennyi lesz bele az üzemanyag.[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
válasz Gyuri27 #100188 üzenetére
Na ja, más kérdés, hogy mi van, ha lopás történt. Mert az 50k OK, ha megsérül valami, de a lopás az BTK.
@blp85 : Raktárban történt
Mizantrópiára van oka bárkinek, aki manapság él - de inkább legyek az, mint hülye@opr : "A masik oldalrol viszont barmi, amire ertelme is lenne lecserelni, az olyan 6.5Mhuf korul indul, es akkor meg vasarlas utani szerviz/gumik/rendberakas nem volt benne."
Meg az se ha valami komoly behal benne@davenport : Hanyag futár az hanyag futár
BTW luxuscikkekre mindig lesz igény. Ld. még a floppyk mostani felhasználását, vagy a filmes fotózást. Ilyen lesz a belső égésű motor is. Illetve csomó helyen még vagy 100 évig lesznek olajos cuccok, mert van, ahol nem váltható ki.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
opr
veterán
válasz davenport #100195 üzenetére
Tippre? Egy darabig nagyon olcsó, amikor még a mostani infrastruktúra meg kitermelés van csak negyed akkora fogyasztásra (kb 2040-45 körül kezdődik és úgy 2055-ig for ez tartani szvsz), aztán meg amikor már tényleg kb csak a hobbistáknak van nem elektromos autója, borzalmasan drága lesz. De ilyen megfizethetetlen, abszolút kizárólag hobbi szinten értelmezhető módon baromi drága lesz.
De persze ez kristálygömb, aztán majd meglátjuk. Covidra is azt mondta a kristálygömböm, hogy egy hónap alatt túl leszünk rajta, annyira csak nem primitív varmok tán az emberek, hogy ne tudjanak egy hónapig megülni a seggükön a lakásukban. Aztán hogy bejött ez is, mi?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz szebe #100199 üzenetére
Valahogy úgy van, hogy egy bizonyos szintig igen, utána viszont már nem, teljes csere kell. Ezek még nincsenek 10 évesek, szóval valszeg minimum bő 5 évig még nem lesz vele nagy gond, de ha hosszútávon gondolkozol, nem árt beleszámolni ezt is. Mondjuk a másik opció meg a dízel, amire ugyan ennyi idő alatt ugyanazt az összeget kétszer minimum elköltöd.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128GB eladó
- C-Fly Faith Mini 5G WIFI 3KM FPV GPS 4K 249g vadonatúj 3 akkumlátorral 1órás repülési idő
- Xiaomi Mi Note 10 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy 24+ S24 Plus 12/256GB Samsung 3 Év Garancia! 3 napos! Ajándék Gyári Tok!
- Logitech Marathon Mouse M705