-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz KROK640 #101696 üzenetére
Kollégámnak új (ok, 2 éves) (asszem) a4-ese van. Szerintem autót ennyire még nem utált.
A legjobb, amikor a közel 20 millás kocsiban a "gombok" felét megnyomod, és kiírja a kurva nagy kijelző, hogy "csóró vagy Bélám, ezt basztál megvenni, így jártál". Már amikor éppen működik rendesen, és nem fossa össze magát a teljes fedélzeti rendszer.Mondta, hogy számolja a napokat, amikor végre lejár a lízing, olyan mosollyal fogja visszaadni, hogy olyan még nem volt. Az egyetlen kínja, hogy szereti a német prémiumot, de újabban mind tré, úgyhogy nem tudja, mi lesz utána. Most épp a Volvo-t nézegeti, de azzal meg a kínai komcsikat tömi lével, szóval nehéz ügy ez.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
Ne is emlegesd... ha tudnád, hogy egyszer-egyszer haverral mikbe keveredtünk...
Mondjuk az ilyen alkalomnál (páncélszekrényt kellett vinni és nem volt lift!) ott volt egy közös haverunk Sanyi is. Sanyiról tudni kell, hogy már az óvodában is szekrénycipelő költöztető volt a jele, építőiparban és költöztetésben dolgozik lassan sok-sok éve, de még ő is azt mondta, hogy "húúú bazd+"
Járólapos "élményem" is velük volt, akkor egy teherautóra kellett felpakolni úgy 2-3 raklapnyi járólapot, csak épp kézzel. A délelőttöm elment rá.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
veterán
Na mondjuk ez tényleg a legalja és undorító, amikor szoftveresen vannak korlátozva az amúgy az autóban meglévő extrák (ha nem lenne meg minek lenne gombja?). Még aljább ha mindehhez évenkénti előfizetési díj is társul. A VW ezzel a gyakorlattal írta ki magát a szememben a szóbajühető autóival, pedig van közeli tapasztalatom 2020-as Passattal és nagyon tetszett (még a chiphiány előtti).
A Volvo meg hogy jön a kínai komcsikhoz? Lemaradtam valamiről? (Még a Buickot csak érteném is ...)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
opr
veterán
válasz KROK640 #101704 üzenetére
Új audi. Gombok a képernyőn vannak. Ui meg úgy van megcsinálva, hogy statikus, mint a kurvaélet. Nevetséges trágyahalom az egész, de az autós újságírók az egekbe magasztalják, mert ők úgyis a full-full verziót kapják, ott nem nagyon van ilyen.
Közben megkerestem, rosszul emlékeztem, a6 lesz az, ez a sok kijelzős undormány:Szerk: volvo: pár éve megvette őket a geely mindenestül. Mármint a személyautó részleget, amennyire tudom a kamion meg stb még európai kézben van.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KROK640
veterán
Jah, ahha. Nekem 2016-os Audi A8 (fullos) a legújabb amivel van tapasztalatom. Szóval az ide nem releváns akkor.
Nah, ezt nem is tudtam (vagy elfelejtettem). Polarstarokat nézegettem Németországban azok tetszetősek. A volvo nekem sokáig nem tetszett (z utolsó jó az Amazon volt (az meg Chrysler 300B 1956-ból), utána mind olyan vállalhatatlanul csúnya - még ha biztonságos és praktikus is - , hogy egyszerűen kívülesett az érdeklődési körömön)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
válasz KROK640 #101696 üzenetére
Az Audi is gengszterautó... a Volvo meg pl. nem.
De azért irigylem a gondjait" lift azonban nincs (ezt elfelejtették megemlíteni)! "
Ja, olyankor koccol le mindenki, mert az brutál, ha nincs, és sok emelet. Én direkt ezért elmondom, ne legyen meglepetés. Az első sittes banda vezére "elfelejtette"."500ft nálad egy 500GB-os HDD, alkatrésznek!!"
Hibás, ja. Ha valakinek pl. kell adatmentésre.
De 500-as winyót nem kaptam 3000 alatt. (RAID-be kellett, khm, ha az megvan.)"Közöltem volna vele, hogy reggel 40-et mondott,"
Én is közöltem Nem is lett üzlet.
BTW már elvitték, és még mindig Fehérvár@opr : "A legjobb, amikor a közel 20 millás kocsiban a "gombok" felét megnyomod, és kiírja a kurva nagy kijelző, hogy "csóró vagy Bélám, ezt basztál megvenni, így jártál"."
Ööööö, nem nézte a konfigurátort amikor rendelte?[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
koko52
veterán
Újságírók fizetett cikkeire alapozni olyan, mint az év autója díj alapján vásárolni. Pl Fiat Panda...
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
-
opr
veterán
De, tudja, mi ninvs a kocsiban, csak de akkor minek van ott a gomb az arcába tolva?
Az a gusztustalan, hogy irgalmatlan sokat fizetsz egy kocsiért, ami folyamatosan azt mutatja, hogy azért igazán fizethettél volna többet is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
"de akkor minek van ott a gomb az arcába tolva? "
Az más kérdés, hogy ez már a dark UX magas foka (gondolom költői kérdés volt, hogy minek), de én nem csodálkoznék, hiszen nem fizettem ki. Pláne nem idegesíteném magam Kapja be a gyártó (Vagy pl. ezekkel a feltételekkel meg se veszem.)[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
opr
veterán
Az van, hogy ezt akkor latod eloszor, amikor megvetted. Szalonban fullosat mutogatnak, tesztekben fullosat mutogatnak.
Oszinten, kinek jutna eszebe egy ilyen kateogriaju autonal, hogy ugy van a UI, hogy alaptol fullosig minden ugyan az, meg ki sincs szurkitve semmi gomb, csak amikor megnyomod, ha nem vetted meg bele a lofaszt, akkor siman kiirja, hogy ezt nem vetted meg/nincs a kocsiban.
Meg se veszem: Az biztos, hogy eleteben ez volt az utolso audija. Eddig vagy 3-szor hozott ki szalonbol audit, mindig hasonlo kategoriasat. A nagyszeru guilt-trip-UI dizajnelvvel most egy ilyen vevot, meg a teljes barati tarsasagat (hasonlo kaliberu emberek is boven vannak koztuk) bukta egy eletre ezzel az audi. Biztos megerte nekik, egy manager megint nagyon "okos" volt.ui.: Tegyuk hozza egy a6-ban olyan hosszu az opcios lista, meg olyan komplikalt, hogy hidd el, te se emlekeznel, hogy xy funkcio, amit talan 2 evente egyszer hasznalnal vegul volt benne vagy nem: x van csomagban is, y barhogy kerheto, z csak csomagon felul, j meg attol fugg, ha megvettel egy csomagot, kerheto akkor is, ha amugy csak masik csomagban elerheto lenne, stb. Egy rohadt nagy kaosz az egesz. Es akkor arrol, hogy mondjuk volt valami csomagban, amit lehetett ket modon upgrade-elni, emlekezni, hogy vegul upgrade-elted-e, es ha igen, mire, az se trivialis.
Es bar lizing, tehat az nem az o kinja lesz, de gondolhatod mennyit segit ez a UI abban is, hogy kesobb el tudd adni a kocsit.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
koby11h
aktív tag
- Egységesség, nem kell két félét gyártatni
- Előkészítés - ha utólag szeretné "bővíttetni" a kocsit
- Pont azért, hogy ne érezze a "lenézést" - legalább a gomb ott van, szóval ha a csaj beszáll, csak a sok gombot látja úgyis, szóval "demenő!"...Annyi mindent bele lehet látni, de olyan negatívok vagytok
Régen is voltak különböző "kategóriájú" Acer laptopok. Az olcsóbb kategóriának is ott volt a műanyag lap alatt a mikrokapcsoló, csak nem volt piktogram és ha megnyomtad hiába kattant, nem csinált semmit. Volt ahol hármat is lehetett találni, na innen tudtad, hogy ocsóé vót
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
"Az van, hogy ezt akkor latod eloszor, amikor megvetted."
Ez egy ideig működik csak, előbb-utóbb elterjed a nép között.
Addig viszont a tökéletes parasztvakítás."Meg se veszem: Az biztos, hogy eleteben ez volt az utolso audija. "
Biztos megéri a gyártónak... így b@sz el az ügyes management egy-egy márkát. És valaki az ilyen döntéseket jóváhagyja... Ugyanazt gondoljuk.@koby11h : Nem, azért, mert ez nyomás a vevőn, hogy főveddmeg. Olvass utána az UI tervezés sötét oldalának, amikor pont erre használják.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
"Es bar lizing, tehat az nem az o kinja lesz, de gondolhatod mennyit segit ez a UI abban is, hogy kesobb el tudd adni a kocsit."
A gyárnak már kifizették
Amúgy ja, az UX-nak azt a részét is megtanulhatnák, hogy 5-6 opciót dobunk fel egyszerre (Ezt a Tiktok is tudja pl.)@blp85 : Nekem még nem volt fordulatszámmérős autóm 2 Ford Escort, egy Kispók, meg a mostani Astra, egyikben sem
Mutogatni való hater díszpinty
-
szebe
őstag
Oszinten, kinek jutna eszebe egy ilyen kateogriaju autonal, hogy ugy van a UI, hogy alaptol fullosig minden ugyan az, meg ki sincs szurkitve semmi gomb, csak amikor megnyomod, ha nem vetted meg bele a lofaszt, akkor siman kiirja, hogy ezt nem vetted meg/nincs a kocsiban.
Ilyenkor csak a sw van korlátozva vajon, vagy fizikailag se tudja a kocsi?
Nyilván nem az ülésfűtésre vagy hasonlóra gondolok (pedig...), hanem mondjuk valami komfortelektronikára. AA/CP, ilyen-olyan adaptív tempomat, stb.
Egyszerűbben: legyártanak minden kocsit fullextrára, és sw-ben letiltják amit le kell? Vagy csak az infotainmentet nem "butították" le kellően?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz Astroboy #101721 üzenetére
Azért ez könnyen hackelhető
@szebe : Értelmesebb esetben a sw (nyilván olyan is van, hogy tényleg nincs bent az egység, gyártója válogatja). Ha előfizetéssel bekapcsolható, akkor értelmsebb a szoftveres korlátozás, és csak azt nézi, hogy engedélyezett-e.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
cidalain
veterán
mondjuk azt nem tudom megérteni, hogy miért jobb az hogy:
onclick seggfűtés button, if not installed seggfűtés, then alert csóró vagy!
mikor lehetne ilyet is:
if not installed seggfűtés, then seggfűtés button is disabled>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
opr
veterán
válasz szebe #101722 üzenetére
Amihez kell extra hw, az nincs benne a kocsiban.
Ezt onnan lehet biztosan tudni, hogy amikor eloszor ugy igazan felbaszta 1-2 latvanyosabb dolgon az agyat, bement megkerdezni, hogy jo, ok, kiirja, hogy soher voltam, akkor tessek, kifizetem... Es vagy azt kapta vissza, hogy utolag nem lehet megoldani, vagy azt, hogy rohadt draga, mert csomo dolgot szet kell kapni/le kell cserelni/stb. Ami csak szoftveres, azt hagynak neki feloldani, de dragabban, mint ha anno siman megveszi a kocsihoz, amin mar csak horkantott egy jot. A konkluzio tenyleg annyi, hogy nem kell ilyen szart venni, amig meg nem ertik a problemat a felsovezetesben is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz cidalain #101724 üzenetére
"mondjuk azt nem tudom megérteni, hogy miért jobb az hogy:
onclick seggfűtés button, if not installed seggfűtés, then alert csóró vagy!"
Az előbb írtam; nyomás a useren. A normális megoldás tényleg az lenne, hogy nem csinál semmit, de ez rövid távon produktívabb@opr : Ez már igazán
Mert akkor már legyen ott a HW, hogy a user előfizessen, és jöjjön a pénz.
De így, sima beleszarás 20M-ért[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
Sethdobaloah
senior tag
Nekem 2009-es focusban volt kb minden elore bevezetekezve, mert ugy olcsobb gyartani. Nem volt benne tempomat... kormanykapcsolo alirol, egy kis programozas, es mar ment is.
Nem volt benne isofix.... 5k a gyari szett, ules felhajtasa utan mar mehetett is be, ott a helye.
Gondolom ha lesz fizetos piac, majd feltorik a kocsik szoftveret, es a gyarak nem latnak majd fizetos ugyfeleket 5 evnel idosebb kocsiknal, megis mindben mukodni fog az osszes extra itt keleten...csak én vagyok helikopter?
-
blp85
aktív tag
válasz Sethdobaloah #101727 üzenetére
Mondjuk extrákkal soha nem PIMP-eltem a Clio 2/2-met, de egy kis időbe telt, hogy rájöjjek, ha nagyon akarnám, akkor jóformán fillérekből klímássá tehetném a 21 éves kocsit, mert minden adott a motortérben, ahol nagy üresség érzetem támadt. A fordulatszámmérő meg olyan, hogy addig lényeg, amíg az ember meg nem tanul vezetni, mert utána kb. rá sem néz, mert a motort érzi, hogy mikor kell váltani. A túlelektronikázott autók meg maximum 10 éves korukig jók, aztán felültetik a büszke tulajt a sz*pórollerra...
Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)
-
szebe
őstag
-
opr
veterán
válasz Sethdobaloah #101727 üzenetére
Nem csak keleten. A hanyatló nyugaton se hülyék az emberek (ok, de, de nem hülyébbek az átlagnál ), pontosan ugyan így gondolkodnak. Ha már köcsög a gyár és lehúzza őket, meg nem partner a dolgok korrekt megoldásában, majd körülnéz máshol. Az, hogy 5 évente kitolja az új verdát a szalonból, nem azt jelenti, hogy hagyja magát arcátlanul lehúzni. Látom és érzem, hogy ez az új hullám mennyire seggbe fogja harapni a gyártókat.
Audi: lásd fentebb.
Merci: ja, hogy ennyi pénzért nem jár normális gomb a kormányon, amin ráadásul a műanyag betét sorjás, konkrétan ott, ahol hozzáér a tenyered? Úgy, hogy minimum 50%-al emelkedett az ár? Hát el lehet menni a picsába. Ez konkrétan saját példa, amikor agyaltunk rajta, hogy vegyünk egy új plugin C mercit. Hála égnek nem vettünk. Merthogy akkor kocsi kérdés 20 évre letudva. Azóta is látom a tapasztalatokat velük, borzasztó egy foshalom az egész, többet állna a szervizben, mint otthon a ház előtt.
Bmw: konkrétan a saját szervizük nem javasolja senkinek, hogy hybrid/plugin hybrid bmw-t vegyen, mert annyi baj van velük, hogy már nincs rá kapacitás.
Jaguar: a próbaúton kiesett a klíma hátsó befúvója, amikor atmentem vele egy itt elég tipikus kátyún. Anyósülésen ülő értékesítő meg kínosan vigyorog, hogy csak vissza kell pattintani...
Volvo: inkább nem akarom a kínai komcsikat szponzorálni, köszi. Bónusz, hogy újabban drágább, mint a német hármas (de minimum árban van).És akkor csodálkoznak, hogy jön fel a lexus itt UK-ban, mint a talajvíz. Ott is van gond bőven, semmi sem tökéletes, de azért nagyon más szintű gondok vannak (pláne mióta újra érintős és így ember számára is használható az infotainment)...
Csak a hülye lexus meg közben elengedte a GS meg az IS kezét. Pedig az új design (amit ide már nem hoznak) még jól is néz ki. Most szvsz adnának el belőle sokat azoknak, akiknek elege van a németek faszságaiból, de nem akarnak suvot.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
szebe
őstag
Úgy, hogy minimum 50%-al emelkedett az ár?
Ott is? Azthittem csak idehaza a remek eurhuf árfolyam következében. Vagy ennyire érződik a bretix?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
opr
veterán
válasz szebe #101734 üzenetére
Globalisan, mindenhol emelkedett az ar rengeteget sajnos. Euroban is hasonlo szamok vannak, bar nyilvan a brexit itt sulyosbit a helyzeten. Gyakorlatilag az van, hogy minimum laza 30%-al emelkedtek az arak mindenhol, a maradek meg otthon az arfolyam, itt meg a brexit miatti extra koltsegek (pl vam, dragabb, komplexebb logisztika, stb).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
-
koby11h
aktív tag
válasz MasterDeeJay #101739 üzenetére
90-es évek közepén, szórakozóhelyen haver beszélget egy ismeretlen csajjal.
Csaj kérdezi: - Te kutyás vagy vagy inkább macskás?
Haver: - Kutyás, azokon több a hús!
Nem volt második randiHa volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
-
cidalain
veterán
csodálkozom hogy mindenkinek a macskaevés jutott eszébe, és nem az animalsx.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
addikt
válasz szebe #101744 üzenetére
Ezt kifejtenéd?
Csak kíváncsiságból, na meg hogy tanuljak belőle...UI: Ott van hogy az +, nyilván árban is plusz, de akkor a végére rakom, na meg Gamer alap, értelmezhetjük 2 féleképpen, hogy Gamer alap, hogy alap játékra, vagy hogy Gamerhez alap, kell hozzá még valami
UI2: Szerintem így már nem lehet belekötni
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
most jött szembe egy tanfolyam ami e-leaaring tanfolyam, és az jó mert otthonról is végezhető. ez milyen lehet pontosan, tudja valaki?
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Futás, futópályák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steam Deck
- Hálózati / IP kamera
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...