Új hozzászólás Aktív témák

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    LOGOUT blog

    válasz qnadam #63984 üzenetére

    Én meg biztos vagyok benne, hogy több mint 5 éve más volt az elvünk erre. Az új hardverapró előtt nem sokkal változtattunk ezen, mert gond volt ezzel a sok fals értékeléssel. És dönteni még üzlet esetén is nehéz, hogy mi mennyire hibás és kinél romlott el. Az, hogy kinek mennyire fáj, hogy a másik szárazban vagy esőben váratta fél percet vagy fél órát kérdésekben meg végképp nehéz és számszerileg is sok.
    Az értékelésről az üzletről szóljon, ott az igazi a kár, ha van, azzal kell főleg foglalkozni.
    Már írtam ide ezügyben, hogy mi lehetne a megoldás a meghiúsult üzletekre: egy nem értékelést, hanem egy rövid szöveges leírást lehetne írni a másikról a hardverapró rendszerében, de pozitív-negatív nélkül.

    miközben mások szándékosan ghostingolnak következmény nélkül.
    Aki sorozatosan nem megy el találkozóra, azt szankcionálhatom (hirdetési jog megvonással). Aki egyszer, azt nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák