Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz Atomantiii #92753 üzenetére

    A védelem része, hogy zúzódjon. Pár éve láttam egy régi Audi 100-ast meg egy adi új skodát ütközni (az Audi 100-ba ment bele hátulról pirosnál a skoda), a Skoda rommá tört, az Audi 100-on úgy nem volt akkora kár, hogy ráfutott az előtte lévő vonóhorgos autóra (aminek ránézésre semmi baja nem lett) és meggyűrte ez az elejét is (motorháztető, hűtőrács, stb).
    AZ új autók úgy vannak csinálva, hogy rommá törjenek. Egyrészt utasvédelem és elnyelési zóna, másrészt szerintem van benne üzleti érdek is...

    Nagyapám mesélte, hogy egyszer egy 1925-ös Cadillacel volt balesete, (nem ő vezetett) és az autó még fejre is állt, mégis félórányi munka volt a kovácsnak, hogy helyreállítsa. Szegény sofőr, álkapocs törést szenvedett, és leszakadt a lépe (valószínűleg ebbe halt bele később szegény, mert nem tudták mi baja van, 1930-as évek vége) nagyapám pedig hetekig szenvedett borda zúzódással. Elmondása szerint kb 40-50km/h sebességgel ütközhettek. A kasztni mereven ellenállt. (ilyesmi lehetett az autó)

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák