-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Normi üdvözöl mindenki kari alkalmából és szomorú, hogy 129 másodperc alatt senki se utalt előre egy százast: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Smiley #45656 üzenetére
Csak ebben a topic-ban mar legalabb egy tucat megoldas lett javasolva
Voltál már közmeghallgatáson? Hogy merre menjen az út, legyen-e gyárbővítés, hogyan újítsák fel az iskolát, stb.
A nagyteremben balra egy asztalnál ülnek a szakértők, a jobb oldalon az állampolgárok.
A szakértő mutat a számokra, a tervekre, a lehetőségekre, a forrásokra, az igényekre, míg az állampolgár telljes magabisztossággal a semmiből kitalálja A-NAGYBETŰS-TUTI-MEGOLDÁST, hozzátéve, hogy nem igaz hogy ez maguknak nem jutott eszébe!
Az asztalnál a szakértő a körmét az asztalba vájva megfeszül és próbálja elmagyarázni, hogy a kérdést már hatszor megválaszolták, de egyébként kivitelezhetetlen, gazdaságtalan, jogokat sért.a csalok 90%-at el lehet lehetetleniteni.
Milyen szakmai tapasztalat, hozzáférhető adat vagy egyéb alapján mondasz ilyen számokat?
A faterán mobilos + számlaszámos azonosítás van, ami A-NAGYBETŰS-TUTI-MEGOLDÁS, mégis van csalás. Vagy csak 10%-a az itteninek? Na ne röhögtess.Az összes partvonalon kívüli ötlet ugyanaz a szűklátókörű logika (a probléma egy burokban van, nincs kapcsolata a világgal) mint minden a történelemben, ami ökológiai katasztrófát okozott: elszaporodtak a véletlen betelepített patkányok a szigeten? Telepítsünk be macskákat, azok majd megeszik a patkányt! Báttya, hát ez tiszta sor! Vagy nem, mert a macskák nem a gyors patkányt eszik meg, hanem a veszélyeztetett lassú gyíkokat meg a csak itt őshonos madarakat...
Minden problémát egészében kell nézni és a tapasztalatok alapján végiggondolni, hogy minden egyes tételre milyen hatással lesz, ha belekezdünk.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Smiley #45675 üzenetére
Mennyi regisztraciohoz mennyi csalas miatt kitiltott profil tartozik mondjuk eves szinten? Milyen aranyban vannak a normalis es a jelentett csalas gyanus hirdetesek?
Majd ha a fatera meg a többi kiírja ezeket, akkor mi isHullámokban jönnek a csalók, van hogy hónapokig viszonylag nyugi van, de most épp nem ez az időszak van, mert Normika éhes. Előtte N.T., V. R., stb aki volt, azokat legalább bevitték néha a kóterbe vagy legalább körözték, Normika mintha pária lenne.
A hirdetések rendkívül magas százalékával nincs baj egyébként, de több tízezer hirdetésnél az egy ezrelék is már látható szám, és akit átvertek, annak egyetlen egy is sok. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
Gondolom amiért megszűnt a "miért bannoltak" is. Senkinek semmi köze hozzá, az érintett meg úgy is tudja.
Több mint tizenhárom évig mindenki láthatta azt a topikot. Szerinted ezért lettek rejtve, mert egyik napról a másikra senkinek semmi köze hozzá farizeus szmájli?Nekünk is sokkal jobb volt, hogy ilyenek nem fordultak elő régen.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
koko52 #47472 üzenetére
Felénk így nem árulják, de keletre hallottam róla, hogy igen
Egyrészt érthető, hogy aki szegény, az mindent eltüzel, sőt, még örül is az egyébként piszok jól égő bútorlapnak, másrészt meg borzalmas környezetszennyezés. A por miatt is és a nagymennyiségű veszélyes vegyület miatt is.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
[ Szerkesztve ]
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
koko52 #48367 üzenetére
Nem tudott adni. Ha az eset rendezve lett, nincs értékelés. Az anyagiak rendezése sokkal fontosabb mint az értékelés, márpedig ha mindenképp lesz negatív, akkor zuhan a rendezés esélye, csak ti ezt nem látjátok át a forradalmi hevületben a kiegyenesített kaszákkal a kézben.
Ha valaki többször ingyenhitelnek nézi az aprót, azt kitiltjuk, aztán mehet szidni a rendszert.
Nem azért kevés a negatív értékelés, mert a rendszert szar, hanem pont azért, mert a rendszer könyörtelenül kitiltja azokat, akikkel gond van: ahol méltányolható anyagi kár van, azt tiltjuk ki a francba és nem negatívot kap, hanem kitiltást. Nem várogatunk 10%-os negatív arányra a kitiltáshoz, mint mások.
Kisebb gondokért, határesetekért adnak csak negatívot. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
#89309696 #48441 üzenetére
lezso nem updatelt valamit, de mostmár ezt írja ki ilyenkor:
"Kedves Új Felhasználónk!
Elnézésedet kérjük, de a visszaélések megakadályozása érdekében új tagjaink 24 órán belül maximum 3 felhasználóval válthatnak privát üzenetet. Ha már váltottál privátot valakivel és újabbat szeretnél számára írni, az nem számít bele a korlátozásba.
Megértésedet köszönjük!" -
Kalandor
HÁZIGAZDA
Hardverapró eladó, sok pozitív értékeléssel. Feltett egy iPad hirdetést:
- a képeken fóliázott, új iPad, iPhone töltő, kábel (csak ez a 3, doboz, más semmi).
- a szöveg szerint eladó a garanciális, új, készülék a képen, amihez töltő és kábel jár, semmi egyéb infóA vevő negatív értékelést adott, mert a töltő rossz (gyenge ugye, nem iPadhez való, hanem iPhone-hoz).
Eladó töröltetné, mivel az értékelés után ő visszavette volna.
Alapvetően ha az eladó visszaveszi, rendezi a helyzetet, akkor ennek eleget teszünk, mert az anyagi elégedettség a legfontosabb. Itt viszont a vevő nem reagált erre, eltűnt.
Az eladónak azt válaszoltam, hogy ezt most nem töröljük, mert nem írja, hogy a töltő nem hozzá való és gyenge is. Rajta van a képen, látszik, hogy mit ad, de szerintem ez így mégsem korrekt, aki nem ismeri az iPadeket, az szív.Természetesen el lettem hordva mindennek, ezért kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, hogy elég korrekt-e, ha a képen rajta van, de nem írja, hogy ez bizony nem hozzávaló? Nyilván nem egy Bánáti, de ez szerintem már a szürkezónának a nem korrekt részére esik. És egyébként sem szankcionáltuk, csak nem töröljük az értékelést.
[ Szerkesztve ]
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
mcdreamy #49922 üzenetére
Két dolog:
- az lehet, hogy a töltő gyári Apple, de nem az a gyári, ami ehhez a termékhez jár. Az iPad töltése nem iPhone töltőhöz van méretezve: 5W versus 12W, feleolyan gyors és nagyon terheli a töltőt, ami hamarabb tönkre is mehet
- ha egy iPadet garanciásként hirdetsz, akkor a mellé adott töltőnek is garanciásnak kell lennie (mert nem írtad, hogy nem garanciás), a töltőre viszont az iPad garancia nem él. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
SUPREME7 #49929 üzenetére
Ez azért nem igaz, az apple-nél gondolom nem bohóckodnak a töltővel garinál, leadja a készüléket és cserélik újra.
Ez a töltő nem az iPadhez való, erre nem élhet garancia, tehát nem az iPad meghibásodásáról van szó, hanem ha a töltő lesz hibás (amire a túlzott igénybevétel miatt esély van). -
Kalandor
HÁZIGAZDA
Egy hirdetésben
- ha nincs odaírva, hogy hibás, akkor hibátlan értendő
- ha nincs odaírva, hogy nem eredeti (=hamis), akkor eredeti értendő
- ha nincs odaírva, hogy valami gyári nem tartozék, akkor gyári tartozék értendőHogy egy adott termék-specifikáció megfelel-e a vevőnek, azt a vevőnek kell tudnia, de hogy egy termékhez az adott termék-e a gyári, azt nem kell tudnia a vevőnek, nem elvárható. Egy terméknév vagy egy specifikáció megguglizható, de az nem, hogy a képen szereplő termék hozzávaló-e.
Ha ez nem így lenne, összeomlana az egész, elveszne a bizalom és ezen akkor sem változtatunk, ha valaki nem látja be a bizalom légkörének a fontosságát.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
kenwood #49967 üzenetére
A negatívot azért érdemli meg, mert az eladó szerint becsületes dolog terméket képen nem hozzávaló tartozékkal hirdetni és erről hallgatni (nem kell tudnia képről a vevőnek, hogy az hozzávaló-e, mert a kép nem rákereshető).
Ez az üzleti modell: ha a vevő észreveszi, kártalanítja, ha nem, akkor meg plusz pénz a vevő kárára. Ez a modell az eladónak jó, a vevőnek meg rossz, nem asszisztálok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
mcdreamy #49977 üzenetére
Eszem agaban nincs hanem eladnam masnak a keszuleket
Pontosan ezért nem fogom azt a feketét törölni, mert ez az üzleti modelled, amit írtam: ha a vevő észreveszi, kártalanítja, ha nem, akkor meg plusz pénz a vevő kárára. Ez a modell az eladónak jó, a vevőnek meg rossz,Itt már rég nem egy konkrét értékelésről van szó.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Gyuri27 #51316 üzenetére
Ha jól olvastam a csalós topikot ezekből a "garis" termékekből volt néhány probléma.
Ritkán van vele gond a többihez képest.Gondolom készül az iromány a leendő vásárlóknak a ne utalj mellé arról, hogy mi az a jótállás. Meg miből lehet később kára, mi az ami nem faja bár jótállásként van feltüntetve.
Ha valaki azt írja a hirdetésben, hogy a termékre 1 év garancia van, és átadáskor kiderül, hogy csak Jóskához, azt szankcionáljuk.
Ha valaki azt írja a hirdetésben, hogy a termékre 1 év garancia van Jóskához, azt nem szankcionáljuk.
Én nem igazán emlékszem olyan esetre, amikor valaki nem tudta megérteni, hogy a Jóskához típusú garancia az nem igazi bolti garancia, és ő azt hitte, hogy Jóska mögött Jóska Kft. áll valójában. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Gyuri27 #51337 üzenetére
"Gyorstárcsázón" vagyunk az összes fantasztikus hivatalnál, ha cseszegetni kell bennünket, de ez eddig még nem merült fel.
Igazából mindegy is, mert kapacitás úgysem lenne rá, hogy ezeket mind előzetesen átnézzük, az emberek maguktól pedig a keres/kínál kapcsolót is nehézkesen tudják használni. Szóval egyelőre marad az egész, ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Nehogy egymásnak essetek, itt csak engem szabad sydney
-
Kalandor
HÁZIGAZDA