Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz cidalain #113769 üzenetére

    Hat, ezzel a kombi dologgal nem konnyited meg a dolgodat. :D
    Opelt kizarnam, a korszakban borzasztoak voltak a motorjaik, de cserebe sar nehez volt a kasztni, amiven kuszkodott az emisszios normakkal megfogjott, amugy is lassu, kuszkodos, nem tul porgos motor.

    Volvo V50 2.0, Kia Ceed, Mazda 6 jut igy hirtelen eszembe a korszakbol, ami jo kocsi, szivo benya, manualis valto + kombi kategoria es arban is kb stimmel, bar ebbol a Mazda-t csak akkor vennem megvenni, ha mindket szomszedom karosszeria lakatos es mellesleg gyerekkori jobaratom. :DDD

    ui.: Esetleg ha talalsz egy 2003-4 koruli IS200 kombit (sportcross). A rozsda ezeket is nagyon szereti a kuszobnel, meg ezek is megesznek 10l korul, de amugy golyoallo az egesz, kenyelmes, szvsz jol nez ki es baromi jo vezetni. A valtojuk meg olyan, hogy minden valtas utan gatyaba losz kicsit. Ha jol latom, olyan 2 milla korul mennek most ezek, es a jobb allapotuaknak elkezdett vadul felfele menni az ara - legalabbis itt kint biztosan.

    En meg a (nem kombi) 2004-es is200-amat £750-ert vettem 6 eve, plusz ugyan ennyi volt a kuszob rendberakasa. Imadtam. Aztan haver bejelentkezett ra, hogy vinne, en hulye meg eladtam neki. Mai napig banom, minden meter egy elmeny volt abban a kocsiban, hiaba volt hangosabb/gyengebb, mint a mostani. :(
    Most megneztem, mennyi lenne potolni: Hat bakker, ugyan az az evjarat/allapot £6000-nel kezdodik. Kivalo dontes volt lepasszolni a havernak bakker. :W

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • davenport

    aktív tag

    válasz cidalain #113769 üzenetére

    2019-ben jártam ezt végig, annyi volt még szempont, hogy hétszemélyes legyen a szívóbenzin mellett. 2012-2014 évjárat körül kerestem.
    Toyotából megnézném az 1.8-at is, de ránéznék a hibridre is, ezeket már szerelik/cserélik. Ez azért esett ki, mert heroináras volt, a hibrid pedig azért, mert annak az előnye inkább a sok városi használatnál jön ki, mi viszont városban keveset megyünk.
    Kia/Hyundai vonalat néztem, jó árban is volt, de kevés volt belőle, azért arról derülnek most ki dolgok,
    Honda szerintem jó (nem volt belőle hétszemélyes, így csak ismerősökét kérdeztem milyen, ők szerették ami volt nekik).
    A Mitsubishi benzinesek/hibridek sem rosszak.

    Végül mit vettem? Egy 2014-es kb. utolsó körös Zafira B-t 1.8-as motorral. Motorilag ami volt vele eddig 170 000 kilométerig? Olajhűtő és tömítés csere, +fojtószelep csere. Olajat nem eszik. Mi várható? Majd valamikor okoskerék és kuplungcsere. De látom hogy ezt cserélnéd :-). Ha ezt kiütnék alólam, akkor valószínű egy hibrid Toyotát vennék, abból is egy Prius+-t.

    [ Szerkesztve ]

    No money, no honey.

  • szebe

    őstag

    válasz cidalain #113769 üzenetére

    3-as Megane 1.6 16v 110 ló (K4M), ez saját fejlesztés (szíjas), már asszem az első szériába is ez került, csak azóta reszelték. Nem igazán van velük gond, ahogy magával a típussal se. ~2016-ig van asszem.
    Esetleg 4-es, abba Nissan-féle láncos 1.6 került (114 ló, H4M). Olajfogyasztás előfordulhatott az elején, de sok gond ezzel se lesz valszeg.

    Esetleg J Astra, bár az dög nehéz, és asszem "csak" a sedan futott sokáig, egyébként az is 2015-16 környékéig van. K-ban szívó csak 1.4 van, és hiába fogyott jelentőset a bódé, hát azért na...

    Hondának/hibridnek van azért egy masszív felára. Nem mondom hogy nem éri meg, kérdés mennyi idő alatt autózza ki az ember.

    [ Szerkesztve ]

    "ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

Új hozzászólás Aktív témák