-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz koshmar #78172 üzenetére
Teljesen alap.
Mondjuk ha mindennap ír valaki, az nem olyan rossz, mert előbb-utóbb elviszik.@berek21 : Az Audi mióta gyárt pörit?
A TV-s meg tuti a visszajelző LED-re gondolt.@TaaT : Szerintem nem olyan gáz a főzőlapos.
@Szebe : Na az már üzlet
@csicso82 : Főleg az a verzsön, ami normál képcső + előtte síküveg
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
KROK640
veterán
válasz koshmar #78623 üzenetére
Ez a "Direkt-torz" verzsön, ami így fenci. Nem olyan mintha világítana a gumi? ... ööö vagy legalább valami kis olcsó led lenne végighúzva? esetleg rosszul sikerült JPG tömörítés?
Szóval amolyan művész féle lehet az alkotó, akit senki sem ért meg.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
KROK640
veterán
válasz koshmar #78807 üzenetére
fixie. Nincs vele semmi gond, nem csak láb lerakással hanem sebesség elkoptatással (3 karika a kocsma előtt, aztán a legmesszebbről betolod ) is meg lehet állni. Sőt ha felrántod egy kerékre akkor is jelentősen lassul. Eddig csak egyszer estem hanyatt, az mondjuk nagyon de nagyon fájt ... Egy fék kifizetődőbb lenne...
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
-
-
opr
veterán
válasz koshmar #79283 üzenetére
Általában? Ha már amúgy benned van egy bő 100k km, vagy több a jobb oldalon, kb ennyi szokott lenni:
2km, mire nem pánikolsz teljesen.
10km, mire elkezdesz hozzászokni a dologhoz annyira, hogy el tudj kezdeni kicsit lelazulni.
Pár nap, hogy megtanuld, merre "széles" az autó.
Pár hónap, hogy elkezdjen a dolog rutinná válni.
Fél év, hogy ne csak a bal oldalon közlekedést szokd meg, hanem úgy elkezdd igazán érteni az angol közlekedést, pozitív, negatív, jó és hülye dolgokkal, 6 sávos félig felfestett körforgalmakkal együtt. Tapasztalataim szerint itt van az a szint is, amikor lenyugszol és elkezdesz úgy igazán beleolvadni a forgalomba.
Évek, hogy amikor fáradtan vezetsz, akkor is a kocsi kormányos oldalához sétálj oda elsőre."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
szebe
őstag
válasz koshmar #79283 üzenetére
Inkább a körforgalom és a kereszteződések az érdekesek, hogy máshonnan kell várni a forgalmat, a többi adja magát, ha már ott ülsz.
A többi "gyerekjáték", én itthon is vezettem jobbkormányost. Városban és pályán semmi extra, "sima" városon kívüli vezetésnél kell jobban figyelni, ha előzgetni akarnál.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
Smiley
őstag
válasz koshmar #80546 üzenetére
Ott van a hatso lokhariton oldalt a piros helyzetjelzo prizma... ez az USA-ban kotelezo minden auton, itt nalunk viszont nincs ilyen. Plusz az USA-ban foleg Californiaban ez siman kap rendszamot ha meg tud allni es atmegy a kornyezetvedelmi teszten.
Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
válasz koshmar #80813 üzenetére
Az 1,6 mind az. A gen3 kapott saját fejlesztésű 1,5 turbo motort a bmw-től. Elvileg a turbo nélküli Cooper nem gáz, a Cooper S (amilyen a hirdetett darab is) kapott bele turbot, az rontott rajta. Gondolom, pont ezért van szétszedve. Amúgy fasza autó, én 2 évet használtam, sokkal jobb a karakterisztikája, mint az 1,5-ös turbósnak a gen3-ban. Ha az benne van az árban, hogy rendbe kell rakni, és tényleg rendbetehető, akkor jó vétel is lehet. De túl sok a ha...
Egy ilyen Creatoros szettet meg nagyon szeretnék, de sajnos már kb beszerezhetetlen, ebayen meg egy vagyont kérnek érte...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz koshmar #81367 üzenetére
A Mazda mérnökei pedig még többet tudtak!
Igaz ahhoz Wankel motor kellett!
"A Mazda 2003-tól kezdte el gyártani az RX-8-at, amibe a 13Brenesis került, jobb környezetvédelmi paraméterekkel; 1308 köbcentis turbó nélküli motorból 192 és 242 lóerő került a motorháztető alá,"
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
szebe
őstag
válasz koshmar #81369 üzenetére
A problémásság relatív.
Foglalkozósabb, mint egy "sima" dugattyús motor, az tény. Cserébe sokkal kevesebb helyet igényel, és nagyobb teljesítmény kihozható belőle.Azért teljesen nem engedte el, a hírek szerint range extenderként bekerülhet az MX-30-ba (de arról is találni hírt, hogy elkaszálták ezt az elképzelést)
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
-