-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz Chaser #50196 üzenetére
Néhány 2. generációs Ryzenhez is jár ez a 2 játék (Ryzen 5-től kezdődően), ha esetleg processzorvásárlás is tervbe van véve. Ha nincsenek nagy igényeid VGA-ügyileg, akár egy Ryzen 5 2400G-vel is el lehet játszogatni (integrált Radeon RX Vega 11 van benne). Vagy ha komolyabb gép van tervbe véve, akkor meg ott a Ryzen 5 2600. Mindkét említett processzor mellé jár a 2 játék.
-
,
addikt
válasz Chaser #50208 üzenetére
Igen, ahogy írták is az imént, az amdrewards-os kód beváltásakor AMD hardver szükséges (VGA-ból minimum RX 570, CPU-ból 2. generációs Ryzen 5/7, de elegendő csak az egyik). Beváltáskor a Product Verification Tool fogja ellenőrizni/jóváhagyni ezt. Ezt követően viszont már nem szükséges AMD hardver, tehát aki megveszi a játékokat, ő neki már lehet bármi a gépében. (Ha viszont valaki magát az amdrewards-os kódot szeretné megvenni, akkor ezzel számolnia kell.)
-
,
addikt
válasz kenwood #50212 üzenetére
Szerintem minden felhasznált kód nyomon követhető, legyen az akár az amdrewards-os kód, akár már a tényleges játék a Uplayben (Division 2), vagy az Epic Game Launcherben (World War Z). Hiába mondja azt valaki, hogy nem volt jó a kód, ha egyszer látják az illetékesek, hogy fel van használva.
Vásárlás esetén meg ha valaki mindkét játékot kéri, akkor megkaphatja az amdrewards-os kódot, és ő maga tudja majd beváltani.
Ha meg csak az egyik játékot kéri, akkor pedig az ő Uplay-es fiókjába lesz beaktiválva (vagy az Epic Game Launcherbe World War Z esetén). -
,
addikt
Engem még az Aqua szoktatott rá a tanú jelenlétében történő csomagbontás videózására, miután megpróbáltak meglopni. Rajtuk kívül még soha egyetlen cég nem próbálkozott így be, hanem automatikusan elismerték a hibájukat, és pótolták a hiányos csomagot.
Egyébként sérült terméket sértetlen csomagban már kaptam több alkalommal több helyről, illetve hiányos csomagot is nagyon sokszor, szóval nem árt, ha az ember bebiztosítja magát. -
,
addikt
válasz Speed® #51335 üzenetére
Én is néztem, bár én itt: Link, 3 havi bontásban (3m), 4ezer USD-ről 10ezer USD-re ugrott a BTC mindössze 3 hónap leforgása alatt. Tehát aki volt olyan bátor, hogy belerakott egy kis pénzt BTC-be, ő mindössze 3 hónap leforgása alatt meg 2,5-szerezte a pénzét, ami azért nem kis dolog. Ha ez így megy tovább, lesz itt nemulass hamarosan...
-
,
addikt
Ha valakit érdekel, pár napja Superposition Benchmark alatt megnéztem egy komplett gép fogyasztását (CPU: i7-6700, VGA: Sapphire Pulse RX 570 4GB ITX). Superposition alatt a komplett gép 190W-ot evett a fogyasztásmérő szerint (terhelés nélkül 30W-ot írt ki a fogyasztásmérő).
Megnéztem egy Ryzen 5 1400 + Asus Expedition RX 570 4GB OC mellett is. Itt Superposition alatt 230W volt a komplett gép fogyasztása. Terhelés nélkül pedig 70W-ot írt ki a fogyasztásmérő.
(A komplett gép fogyasztásába a monitor nem tartozik bele, illetve minden alapon volt, tehát sem feszültséget, sem órajelet nem állítottam sehova, ahogy gyárilag volt, úgy is maradt minden.) -
,
addikt
XBOX Game Pass PC-re nem 1390 Ft/hó?
Link -
,
addikt
válasz Chaser #51916 üzenetére
SSD-nél, RAM-nál nekem sem írták fel a sorozatszámot, de gyanítom ezt nem is tartják nyilván ők sem. Emag ugyanezt csinálja egyébként.
Én amúgy garanciáztattam már mindkét cégnél, nem problémáztak semmin, cserélték egy az egyben a hibás terméket (vagy pedig visszaadták az árát).
Korábban az Emaggal pár levelet már váltottam ez ügyben, hogy bizonyos típusú termékeknél (pl. SSD, RAM) vagy nincs felírva semmiféle azonosító, vagy pedig a SN helyett a PN van felírva (az pedig ugyanaz mindegyik azonos típusú terméknél), de mindig azt a választ kaptam hogy ez így a jó, minden oké a garanciapapírral, ha garanciális problémám van, jelezzem, és intézik. Így is volt. Emagnál is, meg az Alzánál is. -
,
addikt
válasz Chaser #51922 üzenetére
Rá kellene valójában írniuk, igen. Edigital meg nemes egyszerűséggel nem is ad garancialapot. Ha mégis kérsz, akkor nagy nehezen adnak, de teljesen más sorozatszám szerepelt most is rajta. Szerintük jó ez így is, nem az alapján garanciáztatják úgysem, azt mondták. Emaggal is leveleztem többször, de ők is azt mondták, hogy nem nézik a sorozatszámot. Most utoljára pl. tápegységeket vettem, a PN-t írták rá a SN helyett, csakhogy ez ugyanaz mindegyik esetében. Lefényképeztem nekik, hogy ez mindnél egyezik, ellenben a sorozatszám egyedi, nem-e rosszul töltötték ki? Azt mondták, hogy nem, ez így jó, szándékosan írták ezt.
Volt már, hogy több azonos típusú RAM közül az egyik elromlott. Külön-külön vásároltam őket, különböző időpontokban, és mivel a garancialapok sorozatszámot nem tartalmaztak, így találomra az egyikkel visszaküldtem nekik, mert nem tudtam, hogy melyik garancialap melyik RAM-hoz tartozik. Gond nélkül cserélték is. Volt olyan eset is, amikor nem cserélték, hanem visszafizették az árát, ilyenkor azt a garancialapot/számlát, amelyikkel visszaküldtem, azt sztornózták le, függetlenül attól, hogy tényleg azt kaptam-e az adott RAM-hoz vagy egy másikat. -
,
addikt
válasz envagyok #52817 üzenetére
MediaMarkt tudtommal is elfogadja a külföldön vásárolt terméket garanciáztatni, de pl. Alza már nem. Erre külön rákérdeztem náluk, hogy szlovákiai Alzától vásárolt hardvert magyarországi Alzánál le tudok-e adni garanciáztatni, de közölték, hogy nem. Ez főleg azért is érdekes, mert mindkét esetben ugyanúgy Csehországba küldik aztán ki garanciáztatni.
-
-
,
addikt
válasz koby11h #53101 üzenetére
Pontosan én is így vagyok vele. Eddig 100 ígérgetőből kb 1 ha betartotta amit mondott, úgyhogy én már jó ideje be is fejeztem a pénz nélkül jegelgetést kérőkkel való egyezkedéseket. Ha küld foglalót, vagy a termék árát, azonnal jegelem is. Ha jön ma, legkésőbb holnap, szintén jegelem, 1 napon nem múlik semmi. De más egyéb esetekben ahogy írtam is, 100-ból 99-szer semmi nem lett a vásárlásból, de még csak egy üzenetre sem szoktak méltatni, hogy bocs, mégsem kérem.
Éppen ezért nálam a jegelés azt jelenti, hogy elkelt a termék. Márpedig ha elkelt, semmi értelme sincs up-olni sem. -
,
addikt
Néha szokott lenni 1235 Ft környékén 120 GB-os SSD is, persze az is csak elírás, viszont már több alkalommal előbukkant, különböző időpontokban.
-
,
addikt
válasz Silent77 #53212 üzenetére
Hozzád hasonlóan én is a szerencsések közé tartozok, már amennyiben ez egyáltalán a szerencse műve. Magyarországon egyetlen webshopot nem tudok mondani, amelyikkel ne lett volna eddig negatív tapasztalatom (Edigital a legeslegalja kategória), úgyhogy nekem kapóra jött az Emag, majd az Alza "bejövetele". Az elején, amikor megjelent az Emag Magyarországon, még nagyon sokat rendeltem tőlük, aztán egy ideje már az Alza vette át a szerepüket nálam. Eddig rossz tapasztalatom nem volt egyik céggel sem. Akadnak problémák, de azt mindig megoldják, soha nem próbáltak hülyének nézni, átverni, megkárosítani, mint a magyarországi webshopok. Tehát összességében számomra egyértelműen jobbak, mint bármelyik magyarországi számtech cég/webshop. Ingyen hozzák a rendelt a terméket, visszaküldés/garanciáztatás esetén szintén ingyen elviszik, a csereterméket pedig megint csak ingyen kiszállítják.
Edigital pl. amit 3ezer Ft-ért szállított ki, azt 12ezerért vitte vissza! -
,
addikt
Bánáti visszatért.
-
,
addikt
Én csak azt nem értem, hogy ez a rangrendszer módosítás vajon miért jó nekünk, felhasználóknak?
Folyamatosan történnek változtatások az oldalon, de még egyik változtatásnak sem sikerült az értelmét megtalálnom. -
,
addikt
válasz koby11h #53476 üzenetére
Vigyázz, mit írsz, mert te is figyelmeztetést kapsz "a Prohardver lapcsalád alapelveinek, illetve a HardverApró szabályzatának megsértéséért". A női mellek nem minden moderátornak tetszenek itt, valami okból kifolyólag. (Nálam egy képen szerepeltek, nem fedetlenül, hanem bikinifelsőben, és a fenti figyelmeztetést kaptam.)
-
,
addikt
válasz envagyok #53501 üzenetére
Igen, ez is a "mai" világ hozománya, minden támadható, minden bizonyítható (az ellenkezője úgyszintén), lehet pereskedni vég nélkül, csak pénzed legyen, és nyersz. Bárki bármit megúszhat, az igazság senkit sem érdekel túlságosan, a pénz mennyisége a döntő sajnos a legtöbbször ilyen esetekben.
Mondjuk eddig szerencsére csak egyszer volt szükség képekkel igazolnom az állításom, de akkor annyi elég is volt az adott webshop részéről, nem bonyolították tovább a dolgokat (mondjuk előtte gyakorlatilag megvádoltak lopással, ha nem is szó szerint, de erre kaptam több utalást is részükről). -
,
addikt
válasz Stelian #53796 üzenetére
Nagy divat lett ez. Meg amikor köszönés nélkül ráírnak az emberre, kb "ez meg az kell" stílusban.
A nagy kedvencem még amikor megkérdezik, hogy meg van-e még, majd amikor megtudják a választ, hogy igen, soha többet nem jelentkeznek. Gondolom több hirdető is ezért írta bele a hirdetésébe, hogy nem kell megkérdezni hogy meg van-e még, mert ha már nem lesz meg, akkor a hirdetés is törölve/jegelve lesz.
Természetesen mondatonként alap a 4-5 helyesírási hiba is, hogy tudja már az eladó, hogy kivel is áll szemben.
Nincs esetleg az oldal meghirdetve/reklámozva a facebook-on? Mert tisztára mintha onnan szabadultak volna ide páran. -
,
addikt
válasz csadi0011 #53840 üzenetére
Frissen kibontott SSD-re nekem is dobott már magas használatot. Aztán később meg már a helyes értéket mutatta.
Meg valamelyik korábbi verziója a Sentinelnek a Windows nem tudom hogy melyik verziója esetén hibásnak jelezte az SSD-ket. Újabb verzió már jónak látta (illetve a régebbi verzió is jó volt mindvégig, egészen addig a bizonyos Win10 verzióig).
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia