Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Kansas #91 üzenetére

    Mint ahogy a "The Elder Scrolls"-os példámból is láthattad, pusztán attól, hogy eggyel nagyobb számot írnak egy játék neve után, a sztorinak nem feltétlenül kell akár csak kapcsolódnia sem

    Tény, viszont a szintnek meg kell maradnia, illetve jobb esetben felül kell múlnia az előzőt.
    A DAO Thedasa egy eléggé összefércelt fantasy világ, nem mondom, hogy duzzad az eredeti ötletektől, de a helyzet az, hogy egy-két ígéretes ötlet-csírát azért elvetettek. Ilyen mondjuk a teljes Tevinter birodalom, a qunarik Par Vollen-je kifejezetten érdekes lehet, de a Fekete Város is hasonlóan jópofa koncepció.

    Ezek utána az, hogy csinálnak egy különálló részt arról, hogy Sólyom úr hogyan lesz egy skót város legtáposabb tenyészbikája, az elmegy egy középszerű, nem biztos, hogy azonnali letöltést érdemlő DLC-nek (mivel nem a konrkét sztorit folytatja, vagy tesz hozzá a játéktérhez, csak "offshoot", vadhajtás), de nem egy különálló résznek.

    Hogy is mondjam: kb. olyan, mintha kiadnának egy új ME-részt, ami az eredeti főhős és a Reaperek helyett egy, a Tejút peremén lévő kolonizált putri bolygó életébe adna bepillantást.

    Teljesen egyetértek veled abban, hogy egy PRG-nek (főleg manapság) a sztoriban kell kiemelkedőnek lennie elsősorban. Ellenben az egész DA2 sztori-koncepció olyan, hogy i don't give a fuck - nem azért, mert egy RPG csak epikus lehet, hanem azért, mert ez az RPG ilyen volt. Hát ez a nagy baj. Ami az egészben a vicc, hogy a BioWare is elkezdte azt a trendet, hogy fényezi ezerrel a játékot hatalmas betűkkel kiemelve, ami szerintük jó, viszont ez egyben azt is jelenti, hogy ami nincs odaírva, arra ne is számíts.

    Ofkorsz ez mind szubjektív vélemény, nem általános igazság, de tekintve, hogy csak egy vagyok a sok közül, akik a több hónapos előrendelésüket mondták vissza a megjelenés előtt ~1 héttel, valszeg valamennyire releváns :)
    Pedig amúgy pont az a fajta ember vagyok, aki, ha jó a sztori és a hangulat, akkor magas ívben tesz a harcrendszerre, a grafikára, még a játék nem túl hosszú mivoltára is, vagy éppen a tárgykezelésre.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák