Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Kansas #93 üzenetére

    Az ugye nem meglepő sajnos, hogy a második részek elvétve ütik meg az első rész színvonalát

    Ez akkor igaz, ha vattaepizódokban gondolkodnak az írók. Ha van egy komplex, kigondolt koncepció (pl. a Mass Effect mögött látszik egy ilyesmi, még a csapongások ellenére is) - tehát az írók tudják, hogy a sztori honnan hova tart, mik az elemei, és ezekre mintegy "ráközelítve", rákoncentráva dolgozzák ki az egyes részeket -, akkor ezzel nincsen gond, ahogyan te is írod.
    Itt szerintem az a para, hogy amíg például a Mass Effect egy interaktív regénynek készült, a DA-val úgy gondolta a Bioshock, hogy ez lesz az ő Star Trekjük, amiről bármilyen bőrt le lehet húzni. Alapozzuk meg a franchiset egy lore-intenzív és sok elágazásra lehetőséget adó (Blight, Black City, Free Marches, Flemeth, sok birodalom stb.) résszel, aztán csinálhatunk belőle mindent, akció rpgt, mmo-t, FPS-t, sárkányszimulátort...

    egyesekben kicsit túlteng a "nem ilyen lovat akartam" életérzés

    Ebben tök igazad van.
    Viszont én úgy vagyok vele, hogy amíg szívesen fizetek 12K-t egy játékért, ami egy előző, kellően rejtélyes világnak és történetnek a közvetlen folytatása, sok játékidővel és az általam megszokott BW stílusban, addig azért a produktumért, ami kijött DA2 néven, már ez az összeg nem vállalható.
    Éppen ezért mondtam, hogy én nem utasítom el a DA2-őt, biztos vagyok benne, hogy a polcomra fog kerülni. Majd. Egyszer :K

    szerk.: A Hegylakó pont az a film, ami egy részesre lett tervezve, teljes és konkrét lezárással a végén, szóval az talán annyira nem jobb példa. Én inkább talán a Star Wars-t tudom felhozni - bár nem vagyok rajongó, sőt -, és ebben a kontextusban a DAO úgy viszonyul a DA2-höz, mint a Birodalom visszavág a Baljós árnyakhoz :)

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák