Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
A látvánnyal és a játékmenettel nem volt baj az Originsben sem.
Ha kap egy jó, fordulatos sztorit, akkor ígéretes lehet.
Csak más legyen a térkép, mint az OriginabenEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz dreampage #19 üzenetére
Én is így vagyok vele, az Origins minden szempontból a széria csúcsa, kivéve a sztorit.
Sajnos a Ubisoftnál nincsenek olyan jó írók, mint a CDPR-nél, és ez meglátszik a fő történetszálon és a mellékküldetéseken is.
Ezen bukhat sajnos a következő rész is.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Egyébként ez tényleg elgondolkodtató.
Mondjuk a többinél nem is jöttek ki ilyen Syndicate kaliberű förtelmek.Hozzáteszem, hogy nagyon jót tenne a szériának, ha inkább ritkábban adnának ki új részt, de rendes sztorit írnának alá, ami a régi AC-k erőssége volt, talán az AC III-ig bezárólag.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz laceszgamer #41 üzenetére
Erőltetett hangulat, nem lehetett végignenni az utcán, mert azonnal kiszúrt valaki, 1863-at kellett kombózni az ellenfélre, 300 méteres kötelet lehetett kilőni a csuklópántból, stb. És akkor még az idegtépő hegedűszólót meg sem említettem, amit minden akció során végig kellett hallgatni.
Az egyetlen erénye az volt, hogy TV-n jól nézett ki.
Túl volt gondolva az egész.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz laceszgamer #44 üzenetére
Persze, ízlés kérdése, én pl. a Unity-t imádtam, kétszer vittem végig. Persze csak az 1.5 patch után.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Pedig a régi részekben sokkal jobb volt a sztori, és ezeken is sokat dobna. Pl. A harmadik részben, mikor pár óra után döbbensz rá, hogy addig egy templomost irányítottál. Ilyesmi csavarok óriásit dobnak a játékélményen, legalábbis nekem.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-