Új hozzászólás Aktív témák

  • spidersoft

    senior tag

    Most én is refundot fogok kérni -- nem azért, mert nem bízok az eladóban (65789 pont, 98.9%), hanem hogy ne fussak ki az ebay biztosította határidőből (Estimated delivery Oct 31, 2014 - Nov 18, 2014). Rendeltem két órát, a csomagon is az van, hogy *2, erre fel csak egy volt benne. Böhömsok hungarocell között volt, ami ráadásnak az órához készült, tehát nem csak kitömködték a borítékot, így kettő szerintem be se fért volna a borítékba... (angolul bár tanultam, nem tudok, hibákat ne tessenek keresni benne):

    ----- Írtam neki tegnap a dologról:

    Hello,

    I ordered two of this clock, but only one arrived today.
    The label with my address reads:
    DB22637-2 Silver*2

    Could you please tell me that the other one will arrive in a separate package, or this one ought to contain both of them?

    Thank you, have a nice day,
    Peter

    ----- ezt válaszolta ma:

    hi dear
    so sorry for that
    there are so many orders one day ,
    maybe it has a mistake .
    pls understand us ,thanks.
    can i resend new one to you to solve the problem ?
    or can we refund you to solve it ?
    wait your reply
    thanks
    have a nice day :)

    ...kérdésem az lenne, hogy vélhetőleg kivizsgálták az ügyet (visszanézték a videót vagy tudomisén) és tényleg nem küldték el? Nyilván hibázhatnak (csak az hibázik, ugye, aki dolgozik is, mennek mint a gép -- ha normálisan van kezelve a dolog, mint most is, és nem állnak neki hepciáskodni, akkor részemről semmi gond. Esetleg ennek ellenére kapni fogok még egy csomagot, mert nekik se fért bele egy borítékba, és kettőben küldték el az egy lövésre megvett két órát (jártam már így autóizzóval), és a buli végére lesz három órám, holott csak kettőre van szükségem? Ha mégis megjönne, akkor a refundot (génhibás, selejt magyar lévén) úgyis visszaküldöm neki, én úgy alszok jól, mégha lesz is egy felesleges órám... Másnak efféle tapasztalat esetleg? ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák