Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    Sziasztok!
    22.10.13.-án rendeltem egy társasjáték kiegészítőt Amerikából. 22.10.24.-én érkezett be Vecsésre a kicserélő központba. 22.11.02.-án azaz ma hívtam fel őket először, hogy érdeklődjek a csomagról ami 1 hete ott áll náluk. (Nem volt célom siettetni, nem sos, csak érdeklődtem volna.)
    A hölgy tájékoztatott, hogy jelenleg valamilyen vámeljárási technikai hibában érintett az én csomagom is és ezért az most így áll és türelmemet kéri illetve elnézést a kellemetlenségekért.
    Ezek után megpróbáltam kb. 5 féle módon kiszedni belőle egy kis infót, hogy mi ez a hiba, elhárult-e már, mikor fog, nagyjából, stbstb.
    Ugyanazt ismételgette a hölgy: "a kollégák dolgoznak a hiba elhárításán"
    Utólag visszagondolva fura, hogy már 1 hete náluk van a csomag, a hiba esetleg azóta fenn állna? Ha igen akkor garancia sincs rá, hogy nem-e 2 hónapig fenn fog állni a hiba?
    Ezek után (SAJNOS) elkezdtem olvasgatni a google értékeléseket illetve van egy facebook oldal is, ahol ilyen sztorik mennek.
    Szerintetek meg fogom kapni a csomagom egyáltalán? Sajnos azt vettem le a sok kommentből és az egyik közeli ismerősöm esetéből is, hogy ezek a csomagok csak akkor érkeznek meg, ha a beérkezés után rögtön kézbesítik. Ahol heteket áll ott általában a rendelő nem kap meg semmit, a csomag eltűnik, vagy visszaküldik.
    Ha bárkinek van tapasztalata, vagy észrevétele, megköszönném!

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    válasz V/ #182612 üzenetére

    Ha 20 nap akkor 20 nap, csak elkezdtem magamat felhúzni a sok horror sztorival.
    Alapvetően kaptam a webshoptól egy tracking numbert: 802636028612383673
    Erre a https://wwwapps.ups.com/ csomagkövető felületén tudtam rákeresni. A tulajdonságai ezek:

    Tracking Number
    802636028612383673
    Service

    UPS Mail Innovations® Priority

    Shipment Weight
    1.6000 LBS
    Alternate Tracking Number(s)
    LS568108565CH

    Ugye a legalsó sorszámmal már a magyar postai nyomkövető rendszerben is lehet keresni, ott pedig az utolsó állapot, hogy 10.24.-én este beérkezett Vecsésre.
    Az utolsó mondatodat sajnos nem értem, mármint nem tudom, hogy kell-e ilyet vizsgálni, nem vagyok benne ebben a témában.

    Hívtam az ügyfélszolgálatot és írtam is nekik, mind szóban, mind írásban ennyi volt a lényege a válaszuknak:

    Tájékoztatjuk Önt, hogy a küldeményének (LS568108565CH) vámkezelését technikai hiba akadályozza, melynek elhárításán a kollégák már dolgoznak.
    Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a küldemények minél előbb kézbesítésre kerüljenek.

    Csak ez annyira sablonosan hangzik, bár az elégedetlenkedők, akik végül szerencsére megkapták a csomagjaikat, mind 15-20-30 napról beszélnek, ahhoz képest én még "csak" 1 hétnél tartok.

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    válasz V/ #182614 üzenetére

    Ezt a svájci feladásos dolgot hol találtad meg? Erről nem is tudtam egyébként. Illetve arról sem, hogy ez az egész nehezíti az ügyet. Igen azon a számon beszéltem velük. Sajnos szó sem volt arról, hogy mit tehetek én a gyorsabb ügyintézés érdekében, mivel a hölgy azzal kezdte, hogy vámeljárási technikai hibában érintett a csomagom és ezzel ennyi. Levélben szóról szóra ugyanezt írták.
    Nagyon remélem, hogy abban az esetben ha papírokkal, meg adathiánnyal kapcsolatos probléma lép fel, akkor szólnának nekem, hogy ez a helyzet, nem pedig technikai okokra hívatkozva koptatnak le.
    A munkahelyem címére lett küldve, de az egy sima cím, tehát semmi különleges, mindent ide szoktam kérni.

    https://shop.asmodee.com/cmon/cthulhu-death-may-die/cthulhu-death-may-die-5-the-black-goat-of-the-dmd003?returnurl=%2fsearch%3fq%3ddeath%2bmay%2bdie

    Ezt rendeltem meg és erről a helyről.

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    válasz V/ #182616 üzenetére

    Igen, de az alapján amennyire "elhajtóan" reagáltak ezzel a technikai hibával, arra gondoltam, hogy ez egy olyan dolog ami az ő rendszerükben van és nem nálam.
    Holnap megpróbálom őket hívni ismét és megpróbálom belőlük kiszedni, hogy hiányos-e bármi vagy mégis mi van.
    Időközben out of stock lett a helyen is.. :D 1 évet vártam rá, hogy újra elérhető legyen és most itt van Vecsésen és lehet, hogy sosem kaparintom meg... :D
    Beszéltem egy ismerősömmel aki szintén rendelt már pár dolgot így és azt mondta, hogy általánosan 1 hónap amíg Vecsésről megérkezhet. Neki 2-4 hét között érkeztek meg a csomagjai és ő is nagyon sokat harcolt.
    Ez azért ad némi reményt.

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    válasz kigyi_23 #182618 üzenetére

    Ez világos, de akkor tényleg nincs mit tenni? Gondolom érezhető az ügy abszurditása.
    V/ azt írja, hogy ha bármilyen adattal gond van, hiányzik doksi, vagy bármi, akkor az is lehet "technikai hiba"
    Na most ebben az esetben ha én is úgy járok, mint a legtöbb értékelő, hogy a csomagomat 1-2 hét múlva szó nélkül visszaküldik hiányzó adatokra hívatkozva, akkor esélyem sincs a csomagot megkapni. Szó szerint a szerencsére vagyok utalva, vagy megjön vagy nem. Van esetleg bárki aki tovább ment a panaszbejelentésnél?
    Jeleztek nekem vissza korábban egy másik esetben ha nem fogadom el a bejelentett panaszra érkező válaszukat akkor a békítő testületeknél vagy egyéb szerveknél tudok továbbmenni az ügyben.
    Látom, hogy rengeteg embert szívott és szív ezzel a "szolgáltatással" szóval biztos nem én leszek a nyarat hozó fecske, de pont ezért hihetetlen. Ennyi elégedetlen ügyfél van és senki sem tehet semmit?

    [ Szerkesztve ]

  • 1nf4m0us

    csendes tag

    válasz V/ #182621 üzenetére

    Akkor várok és remélem a legjobbakat. Köszi szépen nektek!

Új hozzászólás Aktív témák