-
Fototrend
Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.
Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.
Új hozzászólás Aktív témák
-
1nf4m0us
csendes tag
Sziasztok!
22.10.13.-án rendeltem egy társasjáték kiegészítőt Amerikából. 22.10.24.-én érkezett be Vecsésre a kicserélő központba. 22.11.02.-án azaz ma hívtam fel őket először, hogy érdeklődjek a csomagról ami 1 hete ott áll náluk. (Nem volt célom siettetni, nem sos, csak érdeklődtem volna.)
A hölgy tájékoztatott, hogy jelenleg valamilyen vámeljárási technikai hibában érintett az én csomagom is és ezért az most így áll és türelmemet kéri illetve elnézést a kellemetlenségekért.
Ezek után megpróbáltam kb. 5 féle módon kiszedni belőle egy kis infót, hogy mi ez a hiba, elhárult-e már, mikor fog, nagyjából, stbstb.
Ugyanazt ismételgette a hölgy: "a kollégák dolgoznak a hiba elhárításán"
Utólag visszagondolva fura, hogy már 1 hete náluk van a csomag, a hiba esetleg azóta fenn állna? Ha igen akkor garancia sincs rá, hogy nem-e 2 hónapig fenn fog állni a hiba?
Ezek után (SAJNOS) elkezdtem olvasgatni a google értékeléseket illetve van egy facebook oldal is, ahol ilyen sztorik mennek.
Szerintetek meg fogom kapni a csomagom egyáltalán? Sajnos azt vettem le a sok kommentből és az egyik közeli ismerősöm esetéből is, hogy ezek a csomagok csak akkor érkeznek meg, ha a beérkezés után rögtön kézbesítik. Ahol heteket áll ott általában a rendelő nem kap meg semmit, a csomag eltűnik, vagy visszaküldik.
Ha bárkinek van tapasztalata, vagy észrevétele, megköszönném! -
1nf4m0us
csendes tag
Ha 20 nap akkor 20 nap, csak elkezdtem magamat felhúzni a sok horror sztorival.
Alapvetően kaptam a webshoptól egy tracking numbert: 802636028612383673
Erre a https://wwwapps.ups.com/ csomagkövető felületén tudtam rákeresni. A tulajdonságai ezek:Tracking Number
802636028612383673
ServiceUPS Mail Innovations® Priority
Shipment Weight
1.6000 LBS
Alternate Tracking Number(s)
LS568108565CHUgye a legalsó sorszámmal már a magyar postai nyomkövető rendszerben is lehet keresni, ott pedig az utolsó állapot, hogy 10.24.-én este beérkezett Vecsésre.
Az utolsó mondatodat sajnos nem értem, mármint nem tudom, hogy kell-e ilyet vizsgálni, nem vagyok benne ebben a témában.Hívtam az ügyfélszolgálatot és írtam is nekik, mind szóban, mind írásban ennyi volt a lényege a válaszuknak:
Tájékoztatjuk Önt, hogy a küldeményének (LS568108565CH) vámkezelését technikai hiba akadályozza, melynek elhárításán a kollégák már dolgoznak.
Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a küldemények minél előbb kézbesítésre kerüljenek.Csak ez annyira sablonosan hangzik, bár az elégedetlenkedők, akik végül szerencsére megkapták a csomagjaikat, mind 15-20-30 napról beszélnek, ahhoz képest én még "csak" 1 hétnél tartok.
-
1nf4m0us
csendes tag
Ezt a svájci feladásos dolgot hol találtad meg? Erről nem is tudtam egyébként. Illetve arról sem, hogy ez az egész nehezíti az ügyet. Igen azon a számon beszéltem velük. Sajnos szó sem volt arról, hogy mit tehetek én a gyorsabb ügyintézés érdekében, mivel a hölgy azzal kezdte, hogy vámeljárási technikai hibában érintett a csomagom és ezzel ennyi. Levélben szóról szóra ugyanezt írták.
Nagyon remélem, hogy abban az esetben ha papírokkal, meg adathiánnyal kapcsolatos probléma lép fel, akkor szólnának nekem, hogy ez a helyzet, nem pedig technikai okokra hívatkozva koptatnak le.
A munkahelyem címére lett küldve, de az egy sima cím, tehát semmi különleges, mindent ide szoktam kérni.https://shop.asmodee.com/cmon/cthulhu-death-may-die/cthulhu-death-may-die-5-the-black-goat-of-the-dmd003?returnurl=%2fsearch%3fq%3ddeath%2bmay%2bdie
Ezt rendeltem meg és erről a helyről. -
1nf4m0us
csendes tag
Igen, de az alapján amennyire "elhajtóan" reagáltak ezzel a technikai hibával, arra gondoltam, hogy ez egy olyan dolog ami az ő rendszerükben van és nem nálam.
Holnap megpróbálom őket hívni ismét és megpróbálom belőlük kiszedni, hogy hiányos-e bármi vagy mégis mi van.
Időközben out of stock lett a helyen is.. 1 évet vártam rá, hogy újra elérhető legyen és most itt van Vecsésen és lehet, hogy sosem kaparintom meg...
Beszéltem egy ismerősömmel aki szintén rendelt már pár dolgot így és azt mondta, hogy általánosan 1 hónap amíg Vecsésről megérkezhet. Neki 2-4 hét között érkeztek meg a csomagjai és ő is nagyon sokat harcolt.
Ez azért ad némi reményt. -
1nf4m0us
csendes tag
válasz kigyi_23 #182618 üzenetére
Ez világos, de akkor tényleg nincs mit tenni? Gondolom érezhető az ügy abszurditása.
V/ azt írja, hogy ha bármilyen adattal gond van, hiányzik doksi, vagy bármi, akkor az is lehet "technikai hiba"
Na most ebben az esetben ha én is úgy járok, mint a legtöbb értékelő, hogy a csomagomat 1-2 hét múlva szó nélkül visszaküldik hiányzó adatokra hívatkozva, akkor esélyem sincs a csomagot megkapni. Szó szerint a szerencsére vagyok utalva, vagy megjön vagy nem. Van esetleg bárki aki tovább ment a panaszbejelentésnél?
Jeleztek nekem vissza korábban egy másik esetben ha nem fogadom el a bejelentett panaszra érkező válaszukat akkor a békítő testületeknél vagy egyéb szerveknél tudok továbbmenni az ügyben.
Látom, hogy rengeteg embert szívott és szív ezzel a "szolgáltatással" szóval biztos nem én leszek a nyarat hozó fecske, de pont ezért hihetetlen. Ennyi elégedetlen ügyfél van és senki sem tehet semmit?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Adni, venni, hirdetni tilos a topikban.
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mobilinternet
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen