Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz hobizoli #155 üzenetére

    Egy szóval nem mondtam, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki szívóból, hanem hogy költségesebb projekt és megbízhatóbb mint a csiga. Kíváncsi vagyok nálam meddig bírná egy etyhatté vétéí, mert ugye nem azért csigázzuk fel, hogy aztán biciklizgessünk vele :N ahogy a TDI -knek, úgy neki sem adnék több esélyt.

    Azt meg ne mondja senki, hogy egy szívó 200 lovas B16A2 rosszabbul bírja, mint egy 430 lovas felcsigázott (de legyen csak 300). Hogy csigával alacsonyabb költségvetésből jóval nagyobb teljesítmény hozható ki, azzal sosem vitatkoztam. Az meg megint egy másik dolog, hogy mennyi bar-on mekkora teljesítményt "ver ki csuklóból" egy 1.6T, ha szegényke első keréken 1 tonnás kasznival nem tudja átvinni a teljesítményt az aszfaltra, még egy ragadósra égetett slick gumival sem. Hol van még az utcai használat utcai gumikon, és kopott aszfalton.

Új hozzászólás Aktív témák