Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Íjj baz+. Ezt olvasni is fájdalmas volt. Ha olcsón faragható jó awd-t akarsz kövesd Boti példáját felejtsd el a Hondát és válts Audira (ha jól tudom a Csolti Ádám utcai rohangálósa pont eladó). Viccet félretéve ha később 4x4-ben gondolkozol nehogy evo/impreza (eleve japán) vonalon indulj el mert az lesz csak az igazi szopóroller. Lásd pl. Fapuma szerencsétlenkedését az evo-val. Nem akarom leírni mennyit hagyott ott eddig DCS-nél mire ilyen szintre jutott az autója. Az evo hajtása gyárilag egy kalap szar a váltója 400 lónál lefogazódik vagy szó szerint eltörik. Borzalmasan drága hozzá a jó minőségű tuning alkatrész és muszáj vagy azt megvenni mert nagyon nincs is más. Öreg 20VT Audiba meg kell egy combos kuplung, hogy bírja az utcai harcokat és rugdoshatod kedvedre mert a jócskán túlmérezetett alkatrészeknek hála nem lesz baja sem a váltónak sem a hajtásnak. Na meg persze a motortuning is "fillérekből" megvan nem kell milliókat költeni, hogy a stabil 400ló meglegyen.
Egyébként meg azt mondom x@rd le ki mit mond. Van egy olyan autód amilyet mindig is szerettél volna és csak ez számít. Használd élvezd legyen benne minél több örömöd . Mások véleménye úgy sem számít elvégre magadnak építetted nem nekik.mod:
Különben sem fogja senki megérteni milyen egy tuning autó volánját tekergetni amíg ki nem próbál egy igényesen megépített példányt. Onnan pedig csak két út létezik. Vagy még ferdébb szemmel fog rájuk nézni vagy soha nem akar már mást csak olyat.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
-
jocek91
aktív tag
A közepe tájt kicsit féltem a végeredménytől de az utolsó képek magukért beszélnek. Plusz pont a szín összeállításért, kicsit Subaru Imprezzás ami a favorit verda nálam.
-
-NOKIA-
Ármester
Az autó gyönyörű kár a lámpákért,ezek a tunig izék nem illenek rá.
-
senior tag
Sajnáltam is, hogy eladta azt az Audit, illetve hogy akkor nem volt rá pénzem, mert azt jobban megérte volna megvenni, iszonyat ment az a kocsi.
Köszönöm a tanácsokat, ezt mindenképp megjegyzem, mert még egyszer nem szeretnék így járni, márpedig ezek alapján egy Evo vagy Bubu is nagy szívás lenne ha elkezdődne a tuning.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Móci
addikt
Le a kalappal, nagyon jó lett az autó!
Az első szerelőt szétvertem volna egy vascsővel ,az biztos.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
hobizoli
nagyúr
válasz cassius.clay #78 üzenetére
ez nagyon gynege volt, mert uj auto is elbukja az arat az evek alatt, es vegulis azt is kifizeted... es kozben semmi "élvezet" nincs benne
amig csak kivulallo vagy, ezt ugysem erted
több drón kell ;P
-
ZozzHUN
addikt
Vegigolvastam, olyan mintha elottem ulve meselted volna el, sajnalom hogy megszivatott a szerelod, de a vegeredmeny karpotlo
-
hobizoli
nagyúr
ez OK, de 400k-bol nehezen lesz 1.7M..
en is csinaltam mar 2 kovibelu motort PGT-be (1.6/1.9), de ehhez kepest toredek aron, kovicucc vatta uj, turbo hasznalt, injektorok vatta ujak, igy volt cakk-pakk, a hengerfejjel meg asz osszes gepmunkaval 400k-ban, es mar ment bele a kocsiba
a nem_kovibelu, "gyari" motornal(1.4/1.6) ugyanez -200kes azert 13-s idot az 1.4-s is veret 1/4-n, kipakolas nelkul, street-ben
kovicuccoknal meg max az szamit, hany hengeres a motorba kell, hogy mibe, az qrva mind1, nagyjabol egy ar van BMW-re Honda-ra Fiat-ra (stb-re) egy adott gyartonal nezve
OK, tisztaban vagyok amugy nagyjabol hogy nektek miert dragabb a dolog, de iszonyu lehuzassal all meg ennyiben szerintem 1.7M-ban
...vagy ugyis mondhatnam, hogy egy arra "rossz" autot buzeraltok
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #113 üzenetére
OK, nekem az irhato elektronika adott volt az 1.9-nel mar, de spec pont Honda-ba azt baszom olcson fruttiert lehet okozni nemelyik gyari ECU-bol is akar
de az meg nem fogyoeszkoz, 1x beraktad es orok eletig joen tovabbra is aszondom, hogy az OK, sokkal tobb gyarto gyarto hozza, meg konnyebb talalni hozza a cuccokat pont ezert is, mert elterjedt USA-ban es a tavol keleten a tuning scene-ben a jarmu, de az alap blokk, amibol kiindulsz rettenetesen hoki, open-deck dizajnu, csak azert "kell" kiindulaskent +3-400k-t ratapsolni, hogy olyan eros legyen a blokk maga, mint a szinten donorkent eleve 1/4-1/8 vagy akar 1/10-d(!!!) aron kaphato masik gyarto motorja alapbol is, a bontobol vagy a tyúkól mellol osszekukazva
ez mar onmagaban egy szep osszeg, es meg kb sehol nem tartasz
es ettol lesz qrva draga a dolog, meg rizikos is, mert ha pl lerogyik, ezt csinalhatod ujra nullarol, ujra ennyiertmert amig a BMW-be vagy egy retek fijattba 30k-ert(!) kb barhol kapsz egy masik closed-deck blokkot -az 1.6-s Tipo komplett motorjat a hengerfejjel egyutt, ahogy kijon az autobol 10k(!!!)-ert vettem pl-, es ha gebasz van kb barmelyik bontoba csak vidd mar a gecibe innen, azaz csak kicsereled es go tovabb, nektek egy "csak" open-deck B16-s blokk is ennek messze a tobbszorose, es nem all hegyekben sehol, es azt még "meg is kell csinalni"
több drón kell ;P
-
senior tag
válasz hobizoli #113 üzenetére
420-ból így lesz 1.7 simán:
- leömlő+bandázs 45K
- kipuffrendszer további része (downpipe, rezocső, középcső, hátsó dob) 80K
- intercooler 30K
- csövezés rozsdamentesből 50K
- direktszűrő 6K
- olaj és vízcsövek 60K
- kuplungszett: 125K
- váltócsere 130K
- féltengelyek: 85K
- motortartó bakok kikeményítése: 30K
- map sensor 15K
- szelepek: 35K
- 650-es injektorok 60K
- AFR 65K
- olajhő, EGT, turbonyomás 50K
- speckó gyertyakábel 12K
- ARP hengerfejcsavarok 40K
- block guard 27K
- tömítések, hajtószíjak, vezérműszíj 50K
- ACL Race csapágyak 45K
- blokk és hengerfej megmunkálás + szelepszárszimmeringek, szelepvezetők, támcsapágyak 90K
- szerelési díj (motor ki, szétkap, összerak, turbo szett berak) 100K
- P28ECU + átalakító kábel 40K
- programozás 20K
- lefújószelep 20K
- szelepfedél + olajteknő 30K
- Walbro benzinpumpa 30K
- olajlecsapató 10K
- aluhűtő 30K
- vékonyventi 6K
- motorolaj, váltóolaj, szűrők cseréje 28K
- elektromos nyomásszabályzó 40KEz kérlek 1.9 misi!
És ebben vannak használt alkatrészek is, sőt a benzinezést nem is számoltam, meg az első 400Km utáni olajcserét, de szerintem ezek mind kellenek, hogy üzembiztos legyen egy megépített 1.6 turbo és így tudja is a kb. 300 pacit! Aki meg tudja magának otthon csinálni, illetve bízik a gyári motortartó bakjaiban meg a féltengelyében, esetleg szelepeiben az tud spórolni belőle, főleg ha össze meri rakni 60K-s kínai turboval, én sajnos nem így voltam, ezért nálam a drágább verzió lett és még akkor lehetne cserélni vez. tengelyeket, fokoló kerekeket, szívósort, hogy erősebb legyen.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Zewa
senior tag
Huuuh, nem találok egyszerűen szavakat.
Racionális embernek tartom magamat, ezért elképzelni nem tudom hogy gurulhatott így el a gyógyszered.
Már az alapkoncepciót sem értem, FWD mellé feltöltést?! B16A2 szerintem úgy jó ahogy van, tuningolni a blokkot szerintem nem túl célszerű.
Én hasonló koncepcióban egy E46 330ci -t csigáztam volna fel/építettem volna át S54B32 -re.Ettől függetlenül becsülöm a kitartásod. Amennyiben te boldog vagy vele, tegyél jó magasról másokra és élvezd.
Ps: Látom az utolsó képeket Pécsett lőtted."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
Ezeket a számokat olvasva biztos vagyok benne, hogy én soha nem állnék neki szívómotort tuningolni (kivéve vw bogár) turbósítani meg pláne nem. Egy komplett motort fel kell építeni a nulláról és ~2millió forintból lesz a végén 300 lóerőd. Én nem vagyok ennyire fanatikus.
Maradnék a kitaposott ösvényen. A turbós autók mechanikusan jóval erősebbek (maga a motorblokk, csapágyazás, csapszegek, hajtókarok, váltó, féltengelyek kb. minden túl van méretezve gyárilag) mint egy szívómotor így ha nem akar az ember 500+ lóerőt tuningolni is nagyságrendekkel olcsóbb mint egy szívót utólag turbósítani. Ott van például az első generációs Audi TT, annak az 1.8T 225lovas verziója chiptuning után 250ló/350Nm, a gyári 240lovas motor > 275Le/380Nm úgy, hogy konkrétan nem nyúltál semmihez csak kapott az autó egy sima chiptuningot 50ezerért."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Maateeo
aktív tag
Öszintén szólva nekem az autó nem tetszik, viszont a kitartásért, és a tuningautók közti viszonylag igényes kivitelezéshez gratulálok. Sajnálatos, hogy ennyit kellett érte szívnod, de remélhetöleg megérte. Még rengeteg kellemes percet kívánok hozzá!
Xperia XA1 || Xlive: Stratus LX || Steam: Sir Mate LX || YT: maateeoc || Keress telefonon ha kellek!
-
wierra
senior tag
Jó lett a külső optika, (hátsó pilácstól eltekintve ) stílustiszta lett a szekér !
Nem gondoltam volna, hogy a Vortech-mizéria után még egyszer nekiállsz a rekonstrukciónak!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
rekid
addikt
Mindenféle rosszindulat nélkül.
Hmm.. tehát ha jól értem elköltöttél kb. 3 gurigát egy 600 ezres autóra amiért most sem kapnál sokkal többet. Jókörvolt.Gyáva népnek nincs hazája!
-
RAMBÓ
aktív tag
Grat a cikkhez!
Én is hasonlókat éltem végig, csak egy Corrado-val.
Nekem még van rajta mit csinálni, de egyszer majd csak készen lesz -
hobizoli
nagyúr
mi qrva ecceruen csinaltuk ezt a turbo kerdest
volt isminek par ijen szethullott "kinai" meg eredeti Garrett turboja
abbol nekunk csak a csigahazak kellettek, meg a kozepresz, az meg qrva mind1, hogy origi Garrett vagy kinaia bele a turbonak az origi Garrett benne, inkabb az a lenyeg ki rakja ossze
80k volt cakk-pakk, es az 1.7bar-t kifujja revlimitig, 13.0@175km/h-kat megy vele az auto teljes utcai allapotban
es 2200-2300-nal mar huhog a BOV vele, azaz utcan is fasza, kb mindenhonnan huz
es drag bajnok autokent kapja az ivet a midennnapokban is gondolhatod, de a tengely nem mozog benne sehova meg most sem
ozoli-t szeritem tudod ki, neki egy kinai turbo volt fent sokaig a VTI-n, es teljesen jol mukodott
-----egyebkent szerintem turbos VTI-nel a hengerfejet hagyni kene a pocsbe ahogy van gyarilag, foleg ha limitalt a budzse
csak mivel sokan a szivotuning utan kezdenek ehhez, ahol meg szinte csak abbol lehet vmit, elerni berogzul bennuk ez
szerintem egy gyari hengerfejes turbos VTI is csuklobol letolja barmelyik uvegre szetfaragott hengerfejes szivo VTI-t, csak kerul kb a felebe kozben
lehet csak 280LE-s lesz, 320 helyett, de pont leszarnam a plusz fel millioert, annyit az nem er
a szivoknak meg 210-215LE korul veguk van mint a botnak, es azok kerulnek a hengerfejuk miatt legtobbe
szivotuning az zsakutca
meg nem mellesleg a turbos mar 3000-tol "megy", nem csak 6-7000-toltöbb drón kell ;P
-
senior tag
válasz hobizoli #128 üzenetére
Abban igazad van szerintem is, hogy a szívó tuning nagy pénznyelő és ha nincs kikönnyítve mondjuk 800-900 kg-ra a kocsi akkor a turbos, gyári súllyal elveri bárhol már 270 lóerő körül, ezért is nem kezdtem bele a szívó tuningba soha.
Ozolit ismerem, tudom volt neki kínai, na de most nem az van, ez is érdekes. Inkább megmaradok a beváltnál, bár tudom mindenben szerencse is kell, szóval lehet jó a kínai is, minden csak a pénztől függ.
Én a hengerfejben a szelepeket inkább lecseréltettem, a többit nem, bár az erősebb VTEC érzés miatt lehet még a későbbiek során megteszem.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
baluka26
veterán
Mit fogyaszt a gép?
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
senior tag
válasz baluka26 #131 üzenetére
Nyugodt tempóban, 3000-3500-as elváltásokkal 7.5-8.5 között, természetesen a városi a nagyobb a sok hidegindítás miatt. Ha már ki is használod az erejét és úgy előzől, illetve beállsz autópálya tempóra akkor 9.5-10.5 liter. Ha meg nagyon sokat nyomod neki akkor 12-től a csillagos égig. Nálam átlagban 9-10-et eszik, mert inkább hosszabb utakra megyek vele (200km-300km), viszont az erejét azért szoktam használni előzéshez, kigyorsításhoz. Szerintem nem horror.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #134 üzenetére
van egy forumtars itt a PH!-n, neki egy 6g3D 1.4iS Civic van megcsigazva 0.5bar-n, es barmire megeskuszik, hogy fel literrrel kevesebbet eszik az auto amiota turbos lett, az mellett, hogy kozben jobban is megy
15.4-t ment Kiskunlachazan, akkor volt kint egyszer a Hodna talin, de akkoris csak brahibol ment
ennyit megy egy koppszeria 6gen VTI is, pedig az az 1.4T neki van kb 120-130LE max
----
multheten szombaton voltunk Trencin/Szlovakia drag versenyen a sargaval -lábon ment ki, nyert és jött haza onnan-, full E85 üzemű, 262km egy irányba az ut es ennyin 25 liter E85-t evett meg, azaz nem volt 10 liter a E85 fogyija, amivel 1.5x a fogyasztas benzinhez kepest
szoval benzinben nezve ez 6.5 liter lenne kb
szerintem egy 260+ LE-s autotol 215-s gumikkal bepakolva nem szares azert visszafele meg Nitra elott kekeckedett egy SK rendszamos 530i, de be lett mutatva neki is a magyar hatso rendszamtabla
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #134 üzenetére
nekem az 1.9-s PGT eszik 11-12-t, de ezt foleg most a telen neztem
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeathAdder #129 üzenetére
hat azert egy 9000-t forgo szivo motor az igazi idozitett bomba, nem a 0.7bar-s turbositas
nagyobb az erdero terhelese, a fel-le dugattyu+hajtojkar alternalo mozgasa okozta exponencialisan novo tomegeroknek, mint a turbosnak a fujastol, ami max csak linealisan noturbosnal bedusitod 12-s AFR-re sosem lesz semmi baja, mivel megvedi a tobblet benzin a motort, mert huti a kipuffgazt
kicsit butabb lesz par loval miatta, mint lehetne, de kit erdekel, meg akkoris messze tobb, mint fosig szethuzott dragabb szivo tud, nyomatekbol barhol erosebb lesz akkoris a turbosszivonal meg csak akkor fog jol leforogni, ha elszegenyited, 13-13.3-ra
csak ott konnyen be lehet szopodni, es ugyanugy, ahogy a turbosoknal is tortenik, amikor az szegenyedik be, hogy sok a levego, keves a benzin es nagy a terheles, nagy az elogyujtasi szog
eccercsak lefolyik a dugattyu a szurolangtol, es kuka az egeszes igazabola szivok futnak a turbok utan, szoval sokkal jobban ki kell hegyzeniuk a technikat
amikor a vegere ernek mindennek, es nicsn hova tovabb, a turbos meg akkoris emelhet tovabb pl 0.2bar-t, vagy felrak egy eggyel nagyobb csigatTokolon beszelgettunk sorban all kozben egy 4gen 1.5i D15B2-s motoros Civic-s sraccal
kerdezte
-mennyin van fujva a sarga
-1.6bar
-fuu az iszonyu sok, nem felunk, hogy szetmegy?
-1.2bar a gyari nyomas overboost-ban es 1.5bar-g meg van irva gyari ECU is, mert annyit tud a gyari onboard MAP szenzora...miert sok ez?csak pillogott
nekem akartam mondani neki, hogy amikor az 1.6T-n elegettem a turbo drucklabda vakuumcsovet a kipuffgaz kollektoron, akkor 2.19bar volt a log szerint a nyomas 60% TPS-nel az enyemben, es csak azert nem ment tovabb, mert havercsavo szolt a jobb1-rol, hogy vmiert qrvara felmegy a nyomas a notebook-n nezve, es ne nyomjam padloig a gazt
es a vilagon semmi baja nem lett tole
megalltunk megnezni mi a tosztol megy fel ennyire, kinyitottam kazanfedelet mar lattam a fustot, odavilagitottam, es ott fustolt a vakuumcso a kipuffontenyen
levagtuk rovidebbre, mashol atbujtat, kabelkotegelo, visszadug, go, 1.3barmasnap meg letoltam vele egy E46 M3-t 2x
a kerekeket szoktam 2-2.1-re fujni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
baluka26
veterán
válasz hobizoli #137 üzenetére
Azért én megkérdezném a Honda Civic tervezőmérnökeit, hogy mit szólnának, ha a motoron 300 le teljesítmény lenne. Oké, hogy sokat bele kell fektetni azért, hogy mechanikailag bírja a terhelést, de ezeket az autókat nem erre terveztek.
Nem csodálkoznék, ha így a tervezett élettartam felét futkorásznák el az autók.Azért az, hogy egyszer kibírja az nem a simán kibírta esete..
[ Szerkesztve ]
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
senior tag
válasz baluka26 #138 üzenetére
Ez természetesen így is van ahogy mondod. Tegyük fel egy gyári VTi elmegy nagyobb gond nélkül 7-800 ezret, mondjuk közben már kicsit jobban csipegeti az olajat meg sajnos elkezd szétrohadni, de megy, 160 pacival. Egy ilyen turbos konfig meg elmegy mondjuk 150 ezret, de 300 pacival. Ebbe én belegondoltam, tisztában vagyok vele, ezért nem is használom sűrűn a hétköznapokon. Ha elmenne 150 ezret komoly gondok nélkül akkor nagyon boldog lennék.
Kieg.: komoly gond: a "csapágyas lett", szelep beszakadt, hajtókar kinézett, dugattyú megrepedt. Az nem, hogy mondjuk kell cserélni hengerfejtömítést vagy szelepszárszimmeringet.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz DeathAdder #134 üzenetére
Az sok.
Ahhoz sokat kell hidegindítani és sokat kell VTEC váltani szerintem.
Nekem a gyári általában 8.5 körül evett, akkor ment 1 literrel feljebb ha sokat mentem vele melóba. Hungaroringes nap után volt 14 liter körüli fogyasztásom, pontosan nem tudom, mert mentem még utána vele és úgy tankoltam rá, nagyjából 30km volt pluszban a csak ringezés utáni telitankból. Na ott végig próbáltam 5000 felett tartani a fordulatot.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
hobizoli
nagyúr
válasz baluka26 #138 üzenetére
latszik is, hogy nem arra van tervezve
nezd meg a hajtokart benne pl, ropi szára, foleg a D-s motornak, aminke hosszab a lokete is, meg eleve alu a blokk, es a huvelysor sincs megtamasztva a blokk héjhoz fent sehol gyarilagde mar a B-sbe is 180-200LE-nel is kell az a merevito bele szivoban is, a blockguard fentre, meg alulra is letezik a fotengely csapagyhazakhoz vmi merevito genyo, kulonben a 3. hengernel hajlamos szettorni a fotengely
azert az sem egy altalanos dolog, hogy szivo motorban eltorik a fotengely, mert ha meg turbositod akkor arra ra lehet fogni, de a gondi petinek az 1.5-sben mar 2x is tort el, es neki szivo a motorja, par hete meg a CCH-nak nyekkent szet a turbos civic-ben
es aki tenyleg jot akar, meg ezeket el akarja kerulni, az megveszi bele a 8 sonkas 4340-s billet fotengelyt, ami majdnem 400kHUF, a Darton huvelyeket is, ami magaban szinten 6szamjegyu, es nem 1-sel kezdodik forintban kifejezve az sem
es azert azt nezd mar meg ehhez kepest itt mekkora falvastagagok vannak, meg a furatok es a blokk héj között mennyi kimerevites van az ontvenyben gyarilag, na meg az egesz vasbol van:
es amugy ez egy szivo blokk turobsitasa tortenetbol egy kep
vagy itt van ez, ez is egy szivo motor teteje, ami nem Honda gyartmany:
azert itt is van eleg sok merevites ott, csak ahol a viz megy at a tomitesen ott vannak a lukak is----
szoval lehet ezekre a hondakra szep osszegeket eltapsolni, mar kiindulaskent csak azert, hogy olyan eros legyen a blokk es biiiiirgyja a kikepzest majd, mint egy masik gyartonal annak a vas blokkja gyarilag is tud, es akkor meg bele sem kezdtel a tuningolasba, csak kb egy szintre hoztad mechanikalaig/statikailag egy masikkal
sokaknal mar ezek az a ketto dolog kicsapja biztositekot, amikor szembesul vele, hogy meeeeeenyi? es abszolut megerthetoezert is irtam korbabban, hogy persze van hozza minden, mert kb fogyoeszkoz es max veszel masikat, meg elterjedt a tipus is, de pont ezert is ez egyben azt is mutatja, hogy a gyari az nem vmi karaj mutatvany benne...
...kulonben nem lenne ekkora az aftermarket piaca sees ha ez ugy mukodne, hogy egyszer megvenned bele es sosem kene ujra, mar reg bezarhattak volna
ha meg beut a ménykű, ezt csinalhatod ujra benne elolrol, nem óccsóé
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
sosem megy el 7-800k-t egy szivo VTI sem, attol ne felj
amik kijarnak dragra, azok kozul egyikben sem a bontatlan gyari blokk van 15 eves korukra
lasd Elmörét is mar ujragyuruztek 8 evesen, szerinted miert? 1M km volt mar benne talan addigra? ezt ugye Te magad sem hiszed elamiket meg kint hajtanak KKL-n (is) azokat kb ket evente ujragyuruzik
a legtobb az elso ilyen ujragyuruzes utan el is tunik, nem jar ki, mert nem hianyzik a motor szet-ossze jatek két kiloert
foleg amikor egy megcsinalt epiette motorrol van szo amit herionáron csinaltak komplett hengerfejjel meg minden anyampicsajaval 7 szamjegyert, aztan nincs kedv ehhez, foleg miutan egy kisturbos rendre agyonvagta a kategoriajabanmultkor mar majdnem odamentem az egyikhez megkérdezni, hogy:
Te figyu mar, ezekbol a hondakbol volt gyarilag 2 utemu is mint a trabantbol, hogy igy fustolnek kéken?de a tobbiek aszondtak, inkabb ne,... igy is szopnak eleget
több drón kell ;P
-
senior tag
válasz hobizoli #142 üzenetére
A gyűrűzés csak 1 dolog, szerintem ha nem zavart volna, hogy 1 liter olajat megeszik 1000 km alatt, akkor még mindig úgy menne és menne is. Óra szerint valami 234000 km volt akkor a motorban, de szerintem vissza volt tekerve legalább egy 100-ast, akkor legyen 300 ezer km vs 150 ezer km, az is csak fele élettartam és valószínűleg a 150 ezer sem lesz 150 ezer, én csak igazat adtam neki, hogy igen, ez nem olyan játék hogy egyszer kész aztán nincs vele többé gond, el kell ismerni.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
DeathAdder
veterán
válasz hobizoli #135 üzenetére
Egy turbós, hogy úgy bírja mint egy szívó azt nem tudom elhinni.
Kíváncsi volnék az én hajtásommal meddig bírná az a csiga. Másrészt azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék (vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön ), mert sok esetben még egy fránya 402-t sem tudnak gond nélkül lemenni - ellenem is már nem egy adta meg magát kisebb, nagyobb okokból kifolyólag, és hát senkit nem érdekelt, hogy miért, de ő lépte át másodiknak a célvonalat, szóval ő veszített.
A szívó drágább, kevésbé ad nagy teljesítményt, de valamivel tovább bírják. S azok sem forognak sokkal többet mint gyárilag, de azt a többletet olyan bütykök és szeleprugók vezérlik amik lényegesen jobban bírják a magas fordulatot.
Nagyon tetszik amikor tüsszög a turbó, szívesen elfogadnám, de nekem ez olyan mesterkélt teljesítménynövelés, ezért nem vagyok pártfogoltja, az igazi sportautók is mind szívóba mennek (bár a jövő F1-e, vagy a gt-r rossz példa erre ) -
DeathAdder
veterán
Nemtom, én azért vettem VTi-t hogy hajtsam és soha nem volt érdekem benzint spórolni vele. Általában betartom a közlekedési szabályokat, sokat kigyorsítok, ötösbe csak ritkán rakom, és szinte csak városban használom, és igen vannak gyakran hidegindítások is, így nekem nagy átlagban 10-et fogyasztott a VTi
Egy héten apámnál volt az autó, és hát "normális" hajtással ő 8l körül hajtotta el városban, szintén több hidegindítással és leginkább vtec alatt -
8th
addikt
válasz DeathAdder #145 üzenetére
azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön
A szerencsének ehhez semmi köze. Ha nem hányják össze semmivel sem lesz megbízhatatlanabb egy turbós motor mint egy faragott szívó. Amíg pontosan tudod mit miért csinálsz addig nincs gond de itthon nem ez a jellemző.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
baluka26
veterán
-
Doze
aktív tag
Hát nem tom, ha lenne "kicsivel" több pénzem lehet én is beleraknék 1-2 millát az autóba. Most mind1 hogy milyen típus/márka. (Ahogy Varga "ciány" Zoli mondaná: most lehetne 3 bálna mercim meg 20 szobás házam. De nem érdekel... Nem bántam meg a dolgot, újból végig csinálnám)
-
xxmen
tag
Jól néz ki az autó, élvezet lehet vezetni. DE!! Raktározd el ezt a cikket és 4-5 év múlva keresd vissza, akkor majd meg fogod bánni ezt az egész tuning dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Netflix
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- További aktív témák...
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
- Pitaka MagEZ iPad Pro 12,9 (2022/2021) tok és MagEz Charging Ipad Pro állvány eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen