Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #91 üzenetére

    1.7 megaforint egy turbos motortert? :Y

    ra sem mernek lepni a gazpedalra :P :DDD

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz ONEFREE #95 üzenetére

    10k GBP...persze, de azert mert retek RHD kivitel, sehova nem lehet eladni, LHD.ben azonnal lenne a 1.5-2x-e is

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz cassius.clay #78 üzenetére

    ez nagyon gynege volt, mert uj auto is elbukja az arat az evek alatt, es vegulis azt is kifizeted... es kozben semmi "élvezet" nincs benne

    amig csak kivulallo vagy, ezt ugysem erted :U

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #111 üzenetére

    ez OK, de 400k-bol nehezen lesz 1.7M..

    en is csinaltam mar 2 kovibelu motort PGT-be (1.6/1.9), de ehhez kepest toredek aron, kovicucc vatta uj, turbo hasznalt, injektorok vatta ujak, igy volt cakk-pakk, a hengerfejjel meg asz osszes gepmunkaval 400k-ban, es mar ment bele a kocsiba
    a nem_kovibelu, "gyari" motornal(1.4/1.6) ugyanez -200k

    es azert 13-s idot az 1.4-s is veret 1/4-n, kipakolas nelkul, street-ben

    kovicuccoknal meg max az szamit, hany hengeres a motorba kell, hogy mibe, az qrva mind1, nagyjabol egy ar van BMW-re Honda-ra Fiat-ra (stb-re) egy adott gyartonal nezve

    OK, tisztaban vagyok amugy nagyjabol hogy nektek miert dragabb a dolog, de iszonyu lehuzassal all meg ennyiben szerintem 1.7M-ban

    ...vagy ugyis mondhatnam, hogy egy arra "rossz" autot buzeraltok

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz hobizoli #113 üzenetére

    OK, nekem az irhato elektronika adott volt az 1.9-nel mar, de spec pont Honda-ba azt baszom olcson fruttiert lehet okozni nemelyik gyari ECU-bol is akar
    de az meg nem fogyoeszkoz, 1x beraktad es orok eletig jo

    en tovabbra is aszondom, hogy az OK, sokkal tobb gyarto gyarto hozza, meg konnyebb talalni hozza a cuccokat pont ezert is, mert elterjedt USA-ban es a tavol keleten a tuning scene-ben a jarmu, de az alap blokk, amibol kiindulsz rettenetesen hoki, open-deck dizajnu, csak azert "kell" kiindulaskent +3-400k-t ratapsolni, hogy olyan eros legyen a blokk maga, mint a szinten donorkent eleve 1/4-1/8 vagy akar 1/10-d(!!!) aron kaphato masik gyarto motorja alapbol is, a bontobol vagy a tyúkól mellol osszekukazva

    ez mar onmagaban egy szep osszeg, es meg kb sehol nem tartasz
    es ettol lesz qrva draga a dolog, meg rizikos is, mert ha pl lerogyik, ezt csinalhatod ujra nullarol, ujra ennyiert

    mert amig a BMW-be vagy egy retek fijattba 30k-ert(!) kb barhol kapsz egy masik closed-deck blokkot -az 1.6-s Tipo komplett motorjat a hengerfejjel egyutt, ahogy kijon az autobol 10k(!!!)-ert vettem pl-, es ha gebasz van kb barmelyik bontoba csak vidd mar a gecibe innen, azaz csak kicsereled es go tovabb, nektek egy "csak" open-deck B16-s blokk is ennek messze a tobbszorose, es nem all hegyekben sehol, es azt még "meg is kell csinalni"

    :U :F

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #115 üzenetére

    nekem csomo minden nincs ebbol, mert vagy tok felesleges, vagy gyarilag is benne van, vagy sokkal olcsobban vettem :U

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #115 üzenetére

    mi qrva ecceruen csinaltuk ezt a turbo kerdest
    volt isminek par ijen szethullott "kinai" meg eredeti Garrett turboja
    abbol nekunk csak a csigahazak kellettek, meg a kozepresz, az meg qrva mind1, hogy origi Garrett vagy kinai

    a bele a turbonak az origi Garrett benne, inkabb az a lenyeg ki rakja ossze

    80k volt cakk-pakk, es az 1.7bar-t kifujja revlimitig, 13.0@175km/h-kat megy vele az auto teljes utcai allapotban

    es 2200-2300-nal mar huhog a BOV vele, azaz utcan is fasza, kb mindenhonnan huz

    es drag bajnok autokent kapja az ivet a midennnapokban is gondolhatod, de a tengely nem mozog benne sehova meg most sem

    ozoli-t szeritem tudod ki, neki egy kinai turbo volt fent sokaig a VTI-n, es teljesen jol mukodott
    -----

    egyebkent szerintem turbos VTI-nel a hengerfejet hagyni kene a pocsbe ahogy van gyarilag, foleg ha limitalt a budzse

    csak mivel sokan a szivotuning utan kezdenek ehhez, ahol meg szinte csak abbol lehet vmit, elerni berogzul bennuk ez

    szerintem egy gyari hengerfejes turbos VTI is csuklobol letolja barmelyik uvegre szetfaragott hengerfejes szivo VTI-t, csak kerul kb a felebe kozben
    lehet csak 280LE-s lesz, 320 helyett, de pont leszarnam a plusz fel millioert, annyit az nem er
    a szivoknak meg 210-215LE korul veguk van mint a botnak, es azok kerulnek a hengerfejuk miatt legtobbe
    szivotuning az zsakutca
    meg nem mellesleg a turbos mar 3000-tol "megy", nem csak 6-7000-tol

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #134 üzenetére

    van egy forumtars itt a PH!-n, neki egy 6g3D 1.4iS Civic van megcsigazva 0.5bar-n, es barmire megeskuszik, hogy fel literrrel kevesebbet eszik az auto amiota turbos lett, az mellett, hogy kozben jobban is megy

    15.4-t ment Kiskunlachazan, akkor volt kint egyszer a Hodna talin, de akkoris csak brahibol ment

    ennyit megy egy koppszeria 6gen VTI is, pedig az az 1.4T neki van kb 120-130LE max

    ----

    multheten szombaton voltunk Trencin/Szlovakia drag versenyen a sargaval -lábon ment ki, nyert és jött haza onnan-, full E85 üzemű, 262km egy irányba az ut es ennyin 25 liter E85-t evett meg, azaz nem volt 10 liter a E85 fogyija, amivel 1.5x a fogyasztas benzinhez kepest
    szoval benzinben nezve ez 6.5 liter lenne kb
    szerintem egy 260+ LE-s autotol 215-s gumikkal bepakolva nem szar

    es azert visszafele meg Nitra elott kekeckedett egy SK rendszamos 530i, de be lett mutatva neki is a magyar hatso rendszamtabla :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #134 üzenetére

    nekem az 1.9-s PGT eszik 11-12-t, de ezt foleg most a telen neztem

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #129 üzenetére

    hat azert egy 9000-t forgo szivo motor az igazi idozitett bomba, nem a 0.7bar-s turbositas
    nagyobb az erdero terhelese, a fel-le dugattyu+hajtojkar alternalo mozgasa okozta exponencialisan novo tomegeroknek, mint a turbosnak a fujastol, ami max csak linealisan no

    turbosnal bedusitod 12-s AFR-re sosem lesz semmi baja, mivel megvedi a tobblet benzin a motort, mert huti a kipuffgazt
    kicsit butabb lesz par loval miatta, mint lehetne, de kit erdekel, meg akkoris messze tobb, mint fosig szethuzott dragabb szivo tud, nyomatekbol barhol erosebb lesz akkoris a turbos

    szivonal meg csak akkor fog jol leforogni, ha elszegenyited, 13-13.3-ra
    csak ott konnyen be lehet szopodni, es ugyanugy, ahogy a turbosoknal is tortenik, amikor az szegenyedik be, hogy sok a levego, keves a benzin es nagy a terheles, nagy az elogyujtasi szog
    eccercsak lefolyik a dugattyu a szurolangtol, es kuka az egesz

    es igazabola szivok futnak a turbok utan, szoval sokkal jobban ki kell hegyzeniuk a technikat
    amikor a vegere ernek mindennek, es nicsn hova tovabb, a turbos meg akkoris emelhet tovabb pl 0.2bar-t, vagy felrak egy eggyel nagyobb csigat

    Tokolon beszelgettunk sorban all kozben egy 4gen 1.5i D15B2-s motoros Civic-s sraccal
    kerdezte
    -mennyin van fujva a sarga
    -1.6bar
    -fuu az iszonyu sok, nem felunk, hogy szetmegy?
    -1.2bar a gyari nyomas overboost-ban es 1.5bar-g meg van irva gyari ECU is, mert annyit tud a gyari onboard MAP szenzora...miert sok ez?

    csak pillogott

    nekem akartam mondani neki, hogy amikor az 1.6T-n elegettem a turbo drucklabda vakuumcsovet a kipuffgaz kollektoron, akkor 2.19bar volt a log szerint a nyomas 60% TPS-nel az enyemben, es csak azert nem ment tovabb, mert havercsavo szolt a jobb1-rol, hogy vmiert qrvara felmegy a nyomas a notebook-n nezve, es ne nyomjam padloig a gazt
    es a vilagon semmi baja nem lett tole
    megalltunk megnezni mi a tosztol megy fel ennyire, kinyitottam kazanfedelet mar lattam a fustot, odavilagitottam, es ott fustolt a vakuumcso a kipuffontenyen
    levagtuk rovidebbre, mashol atbujtat, kabelkotegelo, visszadug, go, 1.3bar

    masnap meg letoltam vele egy E46 M3-t 2x ;]

    a kerekeket szoktam 2-2.1-re fujni :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz baluka26 #138 üzenetére

    latszik is, hogy nem arra van tervezve
    nezd meg a hajtokart benne pl, ropi szára, foleg a D-s motornak, aminke hosszab a lokete is, meg eleve alu a blokk, es a huvelysor sincs megtamasztva a blokk héjhoz fent sehol gyarilag

    de mar a B-sbe is 180-200LE-nel is kell az a merevito bele szivoban is, a blockguard fentre, meg alulra is letezik a fotengely csapagyhazakhoz vmi merevito genyo, kulonben a 3. hengernel hajlamos szettorni a fotengely

    azert az sem egy altalanos dolog, hogy szivo motorban eltorik a fotengely, mert ha meg turbositod akkor arra ra lehet fogni, de a gondi petinek az 1.5-sben mar 2x is tort el, es neki szivo a motorja, par hete meg a CCH-nak nyekkent szet a turbos civic-ben

    es aki tenyleg jot akar, meg ezeket el akarja kerulni, az megveszi bele a 8 sonkas 4340-s billet fotengelyt, ami majdnem 400kHUF, a Darton huvelyeket is, ami magaban szinten 6szamjegyu, es nem 1-sel kezdodik forintban kifejezve az sem

    es azert azt nezd mar meg ehhez kepest itt mekkora falvastagagok vannak, meg a furatok es a blokk héj között mennyi kimerevites van az ontvenyben gyarilag, na meg az egesz vasbol van:

    es amugy ez egy szivo blokk turobsitasa tortenetbol egy kep

    vagy itt van ez, ez is egy szivo motor teteje, ami nem Honda gyartmany:

    azert itt is van eleg sok merevites ott, csak ahol a viz megy at a tomitesen ott vannak a lukak is

    ----
    szoval lehet ezekre a hondakra szep osszegeket eltapsolni, mar kiindulaskent csak azert, hogy olyan eros legyen a blokk es biiiiirgyja a kikepzest majd, mint egy masik gyartonal annak a vas blokkja gyarilag is tud, es akkor meg bele sem kezdtel a tuningolasba, csak kb egy szintre hoztad mechanikalaig/statikailag egy masikkal
    sokaknal mar ezek az a ketto dolog kicsapja biztositekot, amikor szembesul vele, hogy meeeeeenyi? es abszolut megertheto

    ezert is irtam korbabban, hogy persze van hozza minden, mert kb fogyoeszkoz es max veszel masikat, meg elterjedt a tipus is, de pont ezert is ez egyben azt is mutatja, hogy a gyari az nem vmi karaj mutatvany benne...
    ...kulonben nem lenne ekkora az aftermarket piaca se

    es ha ez ugy mukodne, hogy egyszer megvenned bele es sosem kene ujra, mar reg bezarhattak volna

    ha meg beut a ménykű, ezt csinalhatod ujra benne elolrol, nem óccsóé

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #139 üzenetére

    sosem megy el 7-800k-t egy szivo VTI sem, attol ne felj

    amik kijarnak dragra, azok kozul egyikben sem a bontatlan gyari blokk van 15 eves korukra
    lasd Elmörét is mar ujragyuruztek 8 evesen, szerinted miert? 1M km volt mar benne talan addigra? ezt ugye Te magad sem hiszed el

    amiket meg kint hajtanak KKL-n (is) azokat kb ket evente ujragyuruzik
    a legtobb az elso ilyen ujragyuruzes utan el is tunik, nem jar ki, mert nem hianyzik a motor szet-ossze jatek két kiloert
    foleg amikor egy megcsinalt epiette motorrol van szo amit herionáron csinaltak komplett hengerfejjel meg minden anyampicsajaval 7 szamjegyert, aztan nincs kedv ehhez, foleg miutan egy kisturbos rendre agyonvagta a kategoriajaban

    multkor mar majdnem odamentem az egyikhez megkérdezni, hogy:
    Te figyu mar, ezekbol a hondakbol volt gyarilag 2 utemu is mint a trabantbol, hogy igy fustolnek kéken?

    :P ;] :DDD

    de a tobbiek aszondtak, inkabb ne,... igy is szopnak eleget :U

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    csak a mihez tartas vegett, akik szeritn a turbos az fudetulvan terhelve:

    video1
    video2

    :R :C :DDD

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #145 üzenetére

    szerintem meg 1.6-bol hozz ki szivoban elobb 250loerot, hajra
    kb sosem fog osszejonni, a S1600-s rally kitcar-k 215-220LE-t tudnak szarig szethegyezve meg uvegig forgatva, a tobb millios uzemoras motorjukkal
    es neked meg onnan kene tovabb menned 15%-l, sokkla kisebb koltgevetesbol gzadlakodva, mint ami egy autogyar profi tuningmuhelyenek rendelkezesere all

    aztan nezd meg ehhez a 250loerohoz mi kell turbositva
    az ozoli 1.6T-VTI-je 430lo 7000-n(!), es napi hasznalatban van (B16A2 7600-n 162LE gyarilag)

    szerinted ezt szivobol mikor hozod ki kb? :P

    a teljesitmeny a pill fordulalatszam es pill nyomatek szorzata
    szivoban nyomatekot nem tudsz novelni 115-120Nm per liter fole meg 12.5:1-s CR-l sem, ugyhogy marad a fordulatszam novelese
    ehhez extrem eros egyben konnyu anyagok kellenek, azok meg gecidragak, a normal kovicuccok aranak tobbszorosei
    a kompletten megcsinalt szivo hengerfej magaban tobbe kerul, mint a lightosan 0.7-n megfujt motor, ahol a hengerfejhez hozza sem kell nyulni
    es mar az csocsre veszi a szivot
    szivonak mar ott reg vege van mint a botnak, a turbost meg fel lehet fujni onnan 1.5bar-ra is

    ahhoz, hogy 250 paripad legyen szivo 1.6-bol 190Nm-s csucs nyomatekkal, kene 11000-t forognia a motornak (mert akkor mar nem fogja a 190Nm-t produkalni, "csak" kb 170Nm-t)
    eleg eselyes :DDD , kb üzemperces lesz a motor, meg kerul vagy 3M-ba :DDD

    1.6T meg csuklobol kiveri ez magabol ~6500-n 0.7bar-n orokelet+1 nap elettartammal ötödannyibol ugy, hogy a hengerfejet meg nem is buzeraltad, meg a 0.7bar az meg alacsony nyomasu turbos motornak szamit, nem uvolti le a fejed sem, es egy jo turboval mar alulrol is megy

    ...akkor mi is van hegyezve?

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    na meg a masik aprosag, hogy 11000-n a B16A2-s blokknal a 77.4mm-s lokettel mar 28.3m/sec dugosebesseg

    a mostani űrtechnikát felvonultató F1-ben max 24m/sec van, és az F1-s dugattú nincs 100g sulyu sem (amit meg Te megvehetsz az meg ennek a 3x-a)

    amig 25m/sec volt az F1-ben, addig suru volt a motormeghibasodas, de par eve megegyeztek a 18000rpm-ben, nezd meg, azota alig van motorhiba

    na most szerinted a F1-t dugosebessegben 20%-l tullicitalhatod egy garazsbol tunnerkodva? :P :DDD

    [link]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #157 üzenetére

    azt is nezd, hogy 200lovas szivo 1/4-n hol van 430Le-s turboshoz kepest
    a kanyarba' se
    a 200lovas szivot a 200lovas turbos is mar megeszi reggelire

    egyatalan nem megbizhatobb a szivo, mert a technologia hatarait feszegetve mar semmirol sem mondhato el, hogy megbizhato
    a vesenytechnika = a technologia vege, hiszen ha versenyzokent nem azt hasznalod, a tobbiek lehagynak

    turbotechnikaval lehet kis ccm-bol nagyon sok loerot csinalni, meg szeeeeeles nyomateksavot is
    en utobbit preferalom inkabb, bar drag-ra pont nem ez valo, de utcara sokkal jobb

    drag-ra egy 2000rpm-s savban jo motor kell csak, hogy amikor elvaltod meg a pont a "jo" savba essen vissza az rpm

    szivomotor mellett kb semmi sem szol igazabol, dragabb hekkelni, kisebb a hatasfoka -> xLE-hoz tobbet kajal, utcara egy halal, ha kihegyezed, mert alul nem megy, felul meg uvolt

    a 200lovas szivon mar olyan kiherelt kipuff rendszer is kell, hogy azzal nem mesz el sehova, mert megorulsz benne 50km utan, viszont sok mentális lóerőt ad :DDD
    200LE-s turbon siman lehet csendes kipuff is, mert eleve a turbo maga is mar megfogja a hangot
    pl ugyanaz a kipuff, ami szivon hangos az turboval sokkal halkabb
    mikozben az auto is jobban megy
    amugy sem kell a gazlengesekkel gecizni, csohosszokat es atmeroket szamolni, egy 2.5"-s egyenes cso + atmeno kozep es vegdob, osztviszonlatas

    sokan esnek abba hibaba, hogy szivo vs turbo motor tuningnal a csiga arat nezik csak, hogy juj az fu de draga, de annal sokkal-sokkal tobbe kerul a "megcsinalt" szivo hengerfej, ahol masbol igazabol nem tudsz tobb povert kihozni, csak azzal
    turbo meg atfujja nyomason a levegot, nem szamit a keresztmetszet annyira
    1.6VTI-kre szokas tenni az ITR pillangojat, mert az 68mm-s(?)
    pl a PGT-n csak 40mm-s gyari, es megis erosebb lehet vele az auto
    a kovicucc bele meg vagy egy arban van, vagy ha nagyon-nagyon porgos szivot csinalsz, akkor a turbos kovibelso meg olcsobb is

    injektor kb lenyegtelen, mert kb egy arban van a 330-s meg a 1000-s is, eccer megveszed az 1000-st, az a vilag vegeig eleg kell legyen, sosem kell kicserelni
    a tapszivattyu is mindkettonel cseres, ha jot akarsz, es ugyanannyiba kerul
    intercooler ugyan nincs a szivonal, de a szivo hengerfeje meg annyival sokkal tobbe kerul a csiganal, hogy meg ez is belefer siman

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 8th #161 üzenetére

    750kg... hagyjal mar, trabant szint kb

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Doze #160 üzenetére

    az attol is fugg mijen turbo van rajta

    neki direkt dragra epitett az az auto, de hasznalja utcan is naponta

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #188 üzenetére

    opendeck block hátránya
    a tömités gyakorlatilag a levegőben áll a víztérben, csak a hüvelyek peremén és a külső blokkhéjon fexik fel, azért is tolja ki ha sok a töltőnyomás meg hozzá az előgyújtás

    kicsit butítani kéne és akkor nem égetné ki a sortömítést sem

    amúgy az ozoli is kb ezért váltott 1.8-ra, azt nem ell szétfújni, hogy ugyanígy menjen
    csak hát ott kezdhetsz mindent elölről, meg ha B18-s blokk, akkor már miért nem B20T? az se sokkal több lóvé, és az már +400ccm

    H22-ben meg volt '90-s évek elején még closed deck rendszerű blokk is
    Na az lenne a kira' fújni. Na meg az már 2.2liter, és már 0.7-n fújva is megy úgy, mint az B16-s 1.3bar-n, a closeddeck miatt örökélet+1nap

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #190 üzenetére

    azert megy el szegenybe, mert ott most tobb lett a ter, es most tobb levego fer be oda

    de amugy a vekonyabb tomites a jobb, mert kisebb feluleten tudja tamadni a robbanas, es a leggyengebb resze az a motornak (fent)
    a masik megoldas erre tuzkarikazas, de azt a huvelyes motornal el lehet felejteni kb, nincs hova belemarni, hogy utana meg a tomites is vhova feltamaszdjon melle rendesen
    nem jok ezek az opendeck B-s blokkok fujni sehogy sem igazabol

    ha sok az elogyujtas, hogy legyen ero, akkor 0.5-n is ki lehet veretni a tomitest
    3-5 fokot vissza kell venni, kicsit kevesebb Nm meg loero lesz, de nem kell buzeralni, csak beulsz es mesz

    azzal is szoktak par loerot nyerni, ha az idealisnal vmivel szegenyebb az AFR, de azzal megint az a baj, hogy tul meleg lesz az EGT miatta es kieg miatta a kipuffsortomites, meg a melegen mechanikaiag elgyengulo hengerfejtomitest is konnyebben kiveri

    inkabb legyen dus 12-11.7:1, abbol baj meg nem nagyon volt

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz hobizoli #191 üzenetére

    amugy ha van aktiv lambda korrekcio az ECU-ben, akkor nem is kene latnod, hogy szegenyebb lett az AFR, ki kene ra korrigalnia

    vagy azt latni kellett volna korabban, hogy eddig mennyi volt a lambda korrekcio, meg most mennyi lett

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 8th #202 üzenetére

    most beleugrani ebbe ugy kezdodik hogy tolj bele a kocsiba 1M-t kb

    regen akinek volt egy chiptuningja meg egy sportveztengelye vagy 0.2bar-l fel volt tolva a tubonyomasa meg volt egy a gyarinal nagyobb front intercooler-e, na az volt az istenfasza mar kb

    ma ezzel futottak meg kozt sem lehetsz

    Kohariek meg tavaj a "megbeszelsen" elmondtak, hogy mibol all a 2014-s dolog, beleszolas nuku, meg orujje hogy kijarhatsz, mert az amatorok csak szukseges rossz, rajtolni sem tudtok meg gumit is minek melegiteni FWD auton?
    nemtom a mellette a pulpituson helyet foglalo CCH-tol meg a Szabyk-tol faszert nem kerdezte meg, hogy ok minek csinaltak, amig aktivan kijartak...?

    es aztan jott az űr okossag is, hogy de a street autok lassuak, pedig ott sokkal tobb megkotes van
    es ezt az mondja, aki ez eleve 100+kg-vel konnyebb meg kipakolt cheater autoval vert izzadt a 13 kozepe idoert, hat nemtom egy 12sec-s utcai auto az mennyire lassu vkinek, de mind1, es ezt a sarga Punto teljes bőrbelsovel futja, es 1040kg az onsulya es annak csak 1.4-s a motorja is raadasul, nem ugy mint a Fiesta RSTurbo 1.6-s motorral, ami 935kg (minusz amit kiszed belole), meg a Vogelsinger a gyarilag sosem volt ITR motoros 5g2d QP-val szinten kipakolva, fullslick-l, pl most ilyennel sem mehetsz mar street-ben, max csak E jelu, utcai semi-slick gumikkal, es nem szedhetsz ki semmit, a kalaptarto, potkerek stb minden benne kell legyen
    megint mas kerdes, hogy az a kapun kivul is ugyanigy tud menni, meg bent egymas utan 10x is, ellentetben pl a profi autokkal, amiket a treller hatan hordanak max 80-l, meg 10-n ugraljak korbe minden menete elott
    regen ervenyes forgalmi es ZK is kellett a street nevezeshez meg KGFB biztositas, es azzal a motorral ami a forgalmiban szerepel, ezert a garazsban kicserelem a motort okosba' masikra az felejto, emlexem amikor a GMC Cyclone-s Faclo elkeztdte ezt a temat feszegetni, hogy ez hogyisvanez, hogy xy nem is titkolva igy megy, akkor kovetkezo evtol veletelnul mar lehetett motort cserelni barmire, meg vkik raszoltak, hogy mit problemazik ezen, ugysem vele egy kat-ban megy, akkor meg neki nem mind1?
    de amugy kajak nem ertem minek vergodnek a profikkal, amikor magyarorszagon erre nincs penz, evek ota a profi kategoriaban olyan keves versenyzo van, hogy 2-3 auto megy egy evadban, gyakorlatilag semmit sem csinalsz mar dobogos vagy, de amugy nem is mennek egy nap 2-3 menetnel tobbet
    es a legszebb amikor a forumokban ezek verik a nyalukat, hogy o evek ota dobogos helyezett neszojja be kicsirigo, amikor Te a dobogora sem jutsz fel
    nalunk street-ben csak a AS3-s kategoriaban meg 50+ indulo volt tavaj, tobb, mint a osszes Pro kategoria osszes versenyzoje egyutt
    akkor hol kell eredmenyt csinalni a helyezeshez?
    na meg nalunk ugy dolt el a 1.-2. hely ev vegen az utolso versenyen, hogy amelyik elobb vegez a masiknal az lesz az eves elso helyezett
    nem az van, hogy csak kimegyek, es ev evegen en vagyok a tuti 2. akkoris, ha csak vegiggurulok felgazzal

    a soronkivuli sor is mar lassan olyan hosszu, hogy volt aki de 11 utan beallt a sima sor vegere, es delutan 5-g nem jutott a sor elejere(!!!), mert most motoros donto van es azert all, aztan jon a Pro akarki 10percig szarkodik mire beall, aztan a masik is, aztan VIP sor, aztan azok visszajonnek mennek ujra
    mert a soronkivuliseg ellenere felvaltva megy a ket sor, kulonben a sima sor nem menne elorebb gyakorlatilag semmit
    es hat azert b+, de a bejaratnal 2500, aztan plusz nevezes 2-3000, aztan meg koszonjuk hogy kijottel meg neveztel es sorban alltal a semmiert...
    es lassan hiaba van VIP soros nevezesed ott is 1+ orat lehet allni a sargara mi is megvettuk egyszer, na akkor csak azert ment egy nap 7-8x reggeltol estig

    Hring-n 1500 volt a beugro a nevezes meg free, es 4 oras idomeres alatt 3x sorra kerultel, pedig ott is volt VIP sor, meg par 5-6perces reklamszunet
    es a box-k mogott 4-6 auto szeles sorban alltunk a 46-s boxtol az 1-sig, megis ment a sor elore normalisan

    itt meg lassan ott tartunk, hogy ha reggel 9kor kint vagy, akkor mehetsz 3x max 4x estig amig kezd az idomero
    de igazabol nincs kint sok auto, csa
    es kint olyan gecc lehuzos arak vannak hogy a mekdonaldsz a kutyafaszaban sincs arakban
    lacikonyahas muki meg vmikor 2011-2012-ben, egy adag husi ket szelet kenyerrel meg kis ubival meg asvanyviz 3000
    anyad, tavaj nem is alltam be hozza sorba

    ja es persze sehol nap kapsz blokkot meg szamlat sem

    Kohariek meg hiaba vergodnek, Tokol-n junuis elejen annyi ember volt kint, hogy annyi egesz evben nem jart ki KKL-e osszsen, tiszatra mint regen a Hring- rendezvenyeken
    hompolygo embertomegek mindenfele

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    Te , Elmör nem akarsz venni vmi rendesebb autot...?
    hat olvasom a crxforumon, hogy megint feltengellyel szopsz frutti 0.6bar-n

    oregem ez mar egy vicc, de frankon

    ezek a szakadek puttok 1.8-2bar-n is meg szeria feltengelycsukloval mennek 300Nm++ nyomatekkal 1.4-s 8v motorbol
    lehet van ezekhez a hongdakhoz minden gyartva utolag qrva dragan, de a gyari egy sapka fos bennuk, az mar ziher, meg arra hiper-szuperre is miert nem adnak annyiert amibe az kerul mar min 3 ev garit?

    neztem par honapja is azt a ket feltengelycsuklo part is amit az ebay-n talaltal hozza 9xx meg 12xxUSD+posta+VAM+AFA+beszereles aron, hat nevetsesges egy ar egy ev garival, en bemegyek a Bardi-ba vagy Unix-ba vagy akarmelyikbe, es normal aron veszek olyan szeria csuklot ehhez a szakdek digo szemetdombhoz, ami eveket kibir 1.5++ bar-n fujas mellett is :U

    több drón kell ;P

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Snoop-y #212 üzenetére

    ez mindig erosen attol fugg, hogy mi a kiindulasi auto, meg melyik motorjarol van szo

    a lesajnalt Fiat-nal eleg sok motor pillanatok alatt csigasithato, vagy van eleve csigas verzoja is ugyanezzel a belsovel, vagy a szivo minimalis modositasokkal - a turbo viz- es olajellatasa- a gyari belsojevel is 1-1.2bar vagy ennel nagyobb nyomast is siman elbir annelkul, hogy kikonykolne a hajtokar, vagy eltorne a fotengely :K ;]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák