Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz hobizoli #113 üzenetére

    OK, nekem az irhato elektronika adott volt az 1.9-nel mar, de spec pont Honda-ba azt baszom olcson fruttiert lehet okozni nemelyik gyari ECU-bol is akar
    de az meg nem fogyoeszkoz, 1x beraktad es orok eletig jo

    en tovabbra is aszondom, hogy az OK, sokkal tobb gyarto gyarto hozza, meg konnyebb talalni hozza a cuccokat pont ezert is, mert elterjedt USA-ban es a tavol keleten a tuning scene-ben a jarmu, de az alap blokk, amibol kiindulsz rettenetesen hoki, open-deck dizajnu, csak azert "kell" kiindulaskent +3-400k-t ratapsolni, hogy olyan eros legyen a blokk maga, mint a szinten donorkent eleve 1/4-1/8 vagy akar 1/10-d(!!!) aron kaphato masik gyarto motorja alapbol is, a bontobol vagy a tyúkól mellol osszekukazva

    ez mar onmagaban egy szep osszeg, es meg kb sehol nem tartasz
    es ettol lesz qrva draga a dolog, meg rizikos is, mert ha pl lerogyik, ezt csinalhatod ujra nullarol, ujra ennyiert

    mert amig a BMW-be vagy egy retek fijattba 30k-ert(!) kb barhol kapsz egy masik closed-deck blokkot -az 1.6-s Tipo komplett motorjat a hengerfejjel egyutt, ahogy kijon az autobol 10k(!!!)-ert vettem pl-, es ha gebasz van kb barmelyik bontoba csak vidd mar a gecibe innen, azaz csak kicsereled es go tovabb, nektek egy "csak" open-deck B16-s blokk is ennek messze a tobbszorose, es nem all hegyekben sehol, es azt még "meg is kell csinalni"

    :U :F

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák