Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz hobizoli #113 üzenetére

    OK, nekem az irhato elektronika adott volt az 1.9-nel mar, de spec pont Honda-ba azt baszom olcson fruttiert lehet okozni nemelyik gyari ECU-bol is akar
    de az meg nem fogyoeszkoz, 1x beraktad es orok eletig jo

    en tovabbra is aszondom, hogy az OK, sokkal tobb gyarto gyarto hozza, meg konnyebb talalni hozza a cuccokat pont ezert is, mert elterjedt USA-ban es a tavol keleten a tuning scene-ben a jarmu, de az alap blokk, amibol kiindulsz rettenetesen hoki, open-deck dizajnu, csak azert "kell" kiindulaskent +3-400k-t ratapsolni, hogy olyan eros legyen a blokk maga, mint a szinten donorkent eleve 1/4-1/8 vagy akar 1/10-d(!!!) aron kaphato masik gyarto motorja alapbol is, a bontobol vagy a tyúkól mellol osszekukazva

    ez mar onmagaban egy szep osszeg, es meg kb sehol nem tartasz
    es ettol lesz qrva draga a dolog, meg rizikos is, mert ha pl lerogyik, ezt csinalhatod ujra nullarol, ujra ennyiert

    mert amig a BMW-be vagy egy retek fijattba 30k-ert(!) kb barhol kapsz egy masik closed-deck blokkot -az 1.6-s Tipo komplett motorjat a hengerfejjel egyutt, ahogy kijon az autobol 10k(!!!)-ert vettem pl-, es ha gebasz van kb barmelyik bontoba csak vidd mar a gecibe innen, azaz csak kicsereled es go tovabb, nektek egy "csak" open-deck B16-s blokk is ennek messze a tobbszorose, es nem all hegyekben sehol, es azt még "meg is kell csinalni"

    :U :F

    több drón kell ;P

  • Elmör

    senior tag

    válasz hobizoli #113 üzenetére

    420-ból így lesz 1.7 simán:
    - leömlő+bandázs 45K
    - kipuffrendszer további része (downpipe, rezocső, középcső, hátsó dob) 80K
    - intercooler 30K
    - csövezés rozsdamentesből 50K
    - direktszűrő 6K
    - olaj és vízcsövek 60K
    - kuplungszett: 125K
    - váltócsere 130K
    - féltengelyek: 85K
    - motortartó bakok kikeményítése: 30K
    - map sensor 15K
    - szelepek: 35K
    - 650-es injektorok 60K
    - AFR 65K
    - olajhő, EGT, turbonyomás 50K
    - speckó gyertyakábel 12K
    - ARP hengerfejcsavarok 40K
    - block guard 27K
    - tömítések, hajtószíjak, vezérműszíj 50K
    - ACL Race csapágyak 45K
    - blokk és hengerfej megmunkálás + szelepszárszimmeringek, szelepvezetők, támcsapágyak 90K
    - szerelési díj (motor ki, szétkap, összerak, turbo szett berak) 100K
    - P28ECU + átalakító kábel 40K
    - programozás 20K
    - lefújószelep 20K
    - szelepfedél + olajteknő 30K
    - Walbro benzinpumpa 30K
    - olajlecsapató 10K
    - aluhűtő 30K
    - vékonyventi 6K
    - motorolaj, váltóolaj, szűrők cseréje 28K
    - elektromos nyomásszabályzó 40K

    Ez kérlek 1.9 misi!

    És ebben vannak használt alkatrészek is, sőt a benzinezést nem is számoltam, meg az első 400Km utáni olajcserét, de szerintem ezek mind kellenek, hogy üzembiztos legyen egy megépített 1.6 turbo és így tudja is a kb. 300 pacit! Aki meg tudja magának otthon csinálni, illetve bízik a gyári motortartó bakjaiban meg a féltengelyében, esetleg szelepeiben az tud spórolni belőle, főleg ha össze meri rakni 60K-s kínai turboval, én sajnos nem így voltam, ezért nálam a drágább verzió lett és még akkor lehetne cserélni vez. tengelyeket, fokoló kerekeket, szívósort, hogy erősebb legyen. :B

    [ Szerkesztve ]

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

Új hozzászólás Aktív témák