Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Elmör #115 üzenetére

    mi qrva ecceruen csinaltuk ezt a turbo kerdest
    volt isminek par ijen szethullott "kinai" meg eredeti Garrett turboja
    abbol nekunk csak a csigahazak kellettek, meg a kozepresz, az meg qrva mind1, hogy origi Garrett vagy kinai

    a bele a turbonak az origi Garrett benne, inkabb az a lenyeg ki rakja ossze

    80k volt cakk-pakk, es az 1.7bar-t kifujja revlimitig, 13.0@175km/h-kat megy vele az auto teljes utcai allapotban

    es 2200-2300-nal mar huhog a BOV vele, azaz utcan is fasza, kb mindenhonnan huz

    es drag bajnok autokent kapja az ivet a midennnapokban is gondolhatod, de a tengely nem mozog benne sehova meg most sem

    ozoli-t szeritem tudod ki, neki egy kinai turbo volt fent sokaig a VTI-n, es teljesen jol mukodott
    -----

    egyebkent szerintem turbos VTI-nel a hengerfejet hagyni kene a pocsbe ahogy van gyarilag, foleg ha limitalt a budzse

    csak mivel sokan a szivotuning utan kezdenek ehhez, ahol meg szinte csak abbol lehet vmit, elerni berogzul bennuk ez

    szerintem egy gyari hengerfejes turbos VTI is csuklobol letolja barmelyik uvegre szetfaragott hengerfejes szivo VTI-t, csak kerul kb a felebe kozben
    lehet csak 280LE-s lesz, 320 helyett, de pont leszarnam a plusz fel millioert, annyit az nem er
    a szivoknak meg 210-215LE korul veguk van mint a botnak, es azok kerulnek a hengerfejuk miatt legtobbe
    szivotuning az zsakutca
    meg nem mellesleg a turbos mar 3000-tol "megy", nem csak 6-7000-tol

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák