Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz hobizoli #135 üzenetére

    Egy turbós, hogy úgy bírja mint egy szívó azt nem tudom elhinni.
    Kíváncsi volnék az én hajtásommal meddig bírná az a csiga. Másrészt azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék (vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön :D), mert sok esetben még egy fránya 402-t sem tudnak gond nélkül lemenni - ellenem is már nem egy adta meg magát kisebb, nagyobb okokból kifolyólag, és hát senkit nem érdekelt, hogy miért, de ő lépte át másodiknak a célvonalat, szóval ő veszített.
    A szívó drágább, kevésbé ad nagy teljesítményt, de valamivel tovább bírják. S azok sem forognak sokkal többet mint gyárilag, de azt a többletet olyan bütykök és szeleprugók vezérlik amik lényegesen jobban bírják a magas fordulatot.
    Nagyon tetszik amikor tüsszög a turbó, szívesen elfogadnám, de nekem ez olyan mesterkélt teljesítménynövelés, ezért nem vagyok pártfogoltja, az igazi sportautók is mind szívóba mennek (bár a jövő F1-e, vagy a gt-r rossz példa erre :D)

Új hozzászólás Aktív témák