Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Ezeket a számokat olvasva biztos vagyok benne, hogy én soha nem állnék neki szívómotort tuningolni (kivéve vw bogár) turbósítani meg pláne nem. Egy komplett motort fel kell építeni a nulláról és ~2millió forintból lesz a végén 300 lóerőd. Én nem vagyok ennyire fanatikus.
Maradnék a kitaposott ösvényen. A turbós autók mechanikusan jóval erősebbek (maga a motorblokk, csapágyazás, csapszegek, hajtókarok, váltó, féltengelyek kb. minden túl van méretezve gyárilag) mint egy szívómotor így ha nem akar az ember 500+ lóerőt tuningolni is nagyságrendekkel olcsóbb mint egy szívót utólag turbósítani. Ott van például az első generációs Audi TT, annak az 1.8T 225lovas verziója chiptuning után 250ló/350Nm, a gyári 240lovas motor > 275Le/380Nm úgy, hogy konkrétan nem nyúltál semmihez csak kapott az autó egy sima chiptuningot 50ezerért."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- TCL LCD és LED TV-k
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Vírusirtó topic
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- E-roller topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen