Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #115 üzenetére

    Ezeket a számokat olvasva biztos vagyok benne, hogy én soha nem állnék neki szívómotort tuningolni (kivéve vw bogár) turbósítani meg pláne nem. Egy komplett motort fel kell építeni a nulláról és ~2millió forintból lesz a végén 300 lóerőd. Én nem vagyok ennyire fanatikus. :N
    Maradnék a kitaposott ösvényen. A turbós autók mechanikusan jóval erősebbek (maga a motorblokk, csapágyazás, csapszegek, hajtókarok, váltó, féltengelyek kb. minden túl van méretezve gyárilag) mint egy szívómotor így ha nem akar az ember 500+ lóerőt tuningolni is nagyságrendekkel olcsóbb mint egy szívót utólag turbósítani. Ott van például az első generációs Audi TT, annak az 1.8T 225lovas verziója chiptuning után 250ló/350Nm, a gyári 240lovas motor > 275Le/380Nm úgy, hogy konkrétan nem nyúltál semmihez csak kapott az autó egy sima chiptuningot 50ezerért.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák