Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    Gratula. Napfénysütihez hasonlóan nekem is gyári vagy széria közeli megjelenéssel tetszik leginkább a Civic úgy lenne csak igazi sleeper. De ez mindegy, a lényeg, hogy neked így tetszik. Az publikus, hogy míg a jelenlegi szintre eljutottatok mennyibe van a hardveres átépítés? Lakatos, fényező, optikai tuning nélkül értem.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #94 üzenetére

    Íjj baz+. Ezt olvasni is fájdalmas volt. Ha olcsón faragható jó awd-t akarsz kövesd Boti példáját felejtsd el a Hondát és válts Audira (ha jól tudom a Csolti Ádám utcai rohangálósa pont eladó). Viccet félretéve ha később 4x4-ben gondolkozol nehogy evo/impreza (eleve japán) vonalon indulj el mert az lesz csak az igazi szopóroller. Lásd pl. Fapuma szerencsétlenkedését az evo-val. Nem akarom leírni mennyit hagyott ott eddig DCS-nél mire ilyen szintre jutott az autója. Az evo hajtása gyárilag egy kalap szar a váltója 400 lónál lefogazódik vagy szó szerint eltörik. Borzalmasan drága hozzá a jó minőségű tuning alkatrész és muszáj vagy azt megvenni mert nagyon nincs is más. Öreg 20VT Audiba meg kell egy combos kuplung, hogy bírja az utcai harcokat és rugdoshatod kedvedre mert a jócskán túlmérezetett alkatrészeknek hála nem lesz baja sem a váltónak sem a hajtásnak. Na meg persze a motortuning is "fillérekből" megvan nem kell milliókat költeni, hogy a stabil 400ló meglegyen.
    Egyébként meg azt mondom x@rd le ki mit mond. Van egy olyan autód amilyet mindig is szerettél volna és csak ez számít. Használd élvezd legyen benne minél több örömöd ;) . Mások véleménye úgy sem számít elvégre magadnak építetted nem nekik.

    mod:

    Különben sem fogja senki megérteni milyen egy tuning autó volánját tekergetni amíg ki nem próbál egy igényesen megépített példányt. Onnan pedig csak két út létezik. Vagy még ferdébb szemmel fog rájuk nézni vagy soha nem akar már mást csak olyat.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #115 üzenetére

    Ezeket a számokat olvasva biztos vagyok benne, hogy én soha nem állnék neki szívómotort tuningolni (kivéve vw bogár) turbósítani meg pláne nem. Egy komplett motort fel kell építeni a nulláról és ~2millió forintból lesz a végén 300 lóerőd. Én nem vagyok ennyire fanatikus. :N
    Maradnék a kitaposott ösvényen. A turbós autók mechanikusan jóval erősebbek (maga a motorblokk, csapágyazás, csapszegek, hajtókarok, váltó, féltengelyek kb. minden túl van méretezve gyárilag) mint egy szívómotor így ha nem akar az ember 500+ lóerőt tuningolni is nagyságrendekkel olcsóbb mint egy szívót utólag turbósítani. Ott van például az első generációs Audi TT, annak az 1.8T 225lovas verziója chiptuning után 250ló/350Nm, a gyári 240lovas motor > 275Le/380Nm úgy, hogy konkrétan nem nyúltál semmihez csak kapott az autó egy sima chiptuningot 50ezerért.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #132 üzenetére

    Ez abszolút nem, sőt kifejezetten kedvezőnek mondható. :K

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz DeathAdder #145 üzenetére

    azzal egyetértek, hogy nagyon szépen meg lehet építeni csigával is, de akkor profik kell hogy végezzék vagy nagy szerencse kell hozzá, hogy minden öszejöjjön

    A szerencsének ehhez semmi köze. Ha nem hányják össze semmivel sem lesz megbízhatatlanabb egy turbós motor mint egy faragott szívó. Amíg pontosan tudod mit miért csinálsz addig nincs gond de itthon nem ez a jellemző.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz DeathAdder #157 üzenetére

    A hozzászólásaidból ítélve te csak kétféle gázpedálállást ismersz szvsz jobb is ha ott maradsz a szívó oldalon. Nem való neked csigás technika. :P

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Doze #160 üzenetére

    Nem temetek én semmit de a szívómotor /pláne 3000ccm alatt/ tuning szempontból totál zsákutca. Csak egy példa a sokból: Boci vs Bandi. Józsi a könnyebb és erősebb bocimobillal mindössze 0,38 századmásodperccel tudott jobb időt futni és az átlépő sebességük is közel azonos 181 vs 176 km/h. Nesze neked 11ezret forgó űrtechnika. :D

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz DeathAdder #164 üzenetére

    Azt azért ne feledd, hogy a TDI -t és eleve a dízel motorokat nem arra találták ki, hogy jól gyorsuljon és gondolom néhány száz kilóval nehezebb is volt mint a Hondád. Egyébként a TDI motor az egyik legjobb tuning alap. 400k-ból fel lehet rántani stabil füstmentes ~250lóra és rugdalhatod kedvedre nem fog lekókadni benne semmi. Ez a 80-as Quattro 250le volt padon, nem pdtdi hanem őskövület adagolós tdi motor hajtja ennek ellenére még annyira sem okádja a füstöt mint 1-2 széria utcai dízel. 13,6-ot stabilan tudja 400méteren 1500kg-os önsúllyal. Turbó + nyomaték = :D

    "ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér"

    Hol itt a probléma? Ezt nyugodtan megteheted egy turbóssal is annyi a különbség, hogy az 3000-től megindul és tiltásig egyenletesen tol mint a barom. Ott 100km/h feletti előzéshez nem kell (kettőt :DDD ) visszaváltani mint a szívómotornál lenyomod a gázpedált és annyi.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Napfénysüti #166 üzenetére

    90hp > 258hp

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Doze #167 üzenetére

    170k? És kifizette? :DD

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz DeathAdder #172 üzenetére

    lol

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #195 üzenetére

    Mi a terv?

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #199 üzenetére

    Aha, értem. Ahogy gondolod bár én egy döglött lóra nem ülnék fel. A hazai drag versenysportnak vége. A dolgok jelenlegi állása szerint még ~5év és ha valami nagy csoda nem történik vége lesz a versenyeknek. Pontosabban magát a rendezvényt megtartják csak nem lesz érdemes kimenni mert minek. Azért a néhány autóért felesleges. Én a legelső legális hungaroringes versenyen is ott ültem kedd éjszaka a lelátón. Még nem volt sem karácsonyfa sem időmérés csak állt egy ember egy zászlóval arra kellett indulni. Tudod mit? Százszor visszasírom azokat az időket. Az utóbbi 6-8évben én semmi fejlődést megújulást nem látok. Egy helyben toporgás van. Annyian elpártoltak már ettől a sporttól akik mágnesként vonzották a nézőket miközben a szervezők leszarták a versenyzői véleményeket és a szakág előrébb vitele helyett azzal voltak elfoglalva, hogyan tarthatnának be a másiknak a bíróságon (dragracing.hu vs. mgysz.hu). Többeknek ebből lett elege és hagyott fel a versenyzéssel nem akarok neveket mondani. Példa: kiment xy tökölre tesztelni a frissen elkészült autóját lacháza előtt, hogy ne ott kelljen élesben beállítgatni, rá két hétre Kiskunlacházáról elküldték gépátvételről mert tudták, hogy rajthoz állt a konkurencia rendezvényen. Ez annyira kicsinyes bosszú volt a versenyzővel szemben olyan piti lépés, hogy nincsenek is rá szavak. Odáig jutottak az acsarkosással, hogy manapság senki "nagy öreg" nem jár versenyre. Se ide se oda még nézni sem nagyon. A versenyzők belefásultak az egészbe és szépen egymás után elmaradoztak a néző pedig nem fog kimenni széria autókat nézni 2500 forintért egy olyan reptérre ahol összesen van. 60 ülőhely 3db összetákolt lelátón. Én emlékszem amikor annyian voltak kint a ringen, hogy nem lehetett ülőhelyet találni a tribünön. 10-12ezer ember ott volt hétköznap éjjel úgy, hogy másnap mindenki ment melózni. Most jó ha 5-6ezer ember kimegy egy kétnapos hétvégén. Ahogy azt a néhai AMP fórumon néhány bő 5éve ki is beszéltük itthon vége ennek a sportnak. Szervezői oldalról nincs hová továbblépni versenyzői részről olyan nagy összeget kéne aránytalanul kis gyorsulásért kiadni ami szponzorok nélkül kivitelezhetetlen. Na meg az sem mellékes, hogy az évzáró szakági gyűléseken rendszerint el lett mondva mit hogyan kéne csinálni, hogy egy kicsit a versenyzőknek is jó legyen ha már milliókat ölnek 1-1 autóba de persze semmi sem lett az egészből. Mindegy. Néhány fanatikus versenyző mindig lesz aki kimegy de annyi. Már sosem jönnek vissza azok az idők amikor komoly harcok mentek azért, hogy a nyolcas táblára felkerüljön az ember. Ennek vége.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #201 üzenetére

    "nem tartottam sohasem fairnek, ha valaki azért mehetett előre soron kívül, mert nagyon ki akarták tapasztalni hogyan menjen 9-es időt"

    Nem. Ők nem azért mehettek előre. Profiba neveztek + szezon elején megvásárolták ezt a jogot, de ez a lehetőség bárkinek adott volt. Volt aki élt ezzel a lehetőséggel és volt aki nem. De fordítsuk meg a dolgot. Beleversz egy vagyont az autódba és hiába mész oda már kapunyitásra a sok utcáról beesett amatőr miatt nem tudsz menni 3-4 mérésnél többet. A legtöbb profi versenyről versenyre farag valamit az autón és szeretné kipróbálni, hogy az pozitív vagy negatív irányba lendíti meg a dolgokat.

    "Hagynék mást is "szóhoz jutni", ezért sem hiányolom annyira az "öregeket", el kell ismerni nagyot mentek, de már egy idő után idegesítő volt és nem csak számomra."

    Dehogy hagynál :N . Vérszemet kapnál és azon kattognál miben tudnál még előrébb lépni. Azt sem kell elfelejteni, hogy az "idegesítő öregek" hozták be az embereket a rendezvényre mert valljuk be egy 1.4 astra vs 1.3 swift ütközetre senki sem kíváncsi.

    "Meglátjuk, lehet el sem jutok egyre sem ha mondjuk "felrobban" a motorom, mert nem lenne pénz hirtelen másikat építeni meg akkor már lépnék feljebb B18-ra vagy B20-ra, persze turboval."

    Erre had másoljam be az egyik sikeresebb hazai drag versenyző hozzászólását remélem nem haragszik meg rám érte ha látja.

    "én pl kurvára nem vagyok milliomos, na meg amit megkerestem azt csak a kút fejemnek köszönhettem. Ez pont arra volt elég, hogy áldozatokat hozva, (pl. 8 éve nem voltam nyaralni normális helyen.) Erre összpontosítva szívből csináljam. Nem szegte kedvem mikor a Skodás projektem csődöt mondott, és DCS meg Ave volt a leggyorsabb a kategóriában. Nem szegte kedvem mikor, már szinte egy lakás árát beleölve a Camaróba, szintén egy lyukra futás lett a vége. (maradt az albérlet) Nem szegte kedvem mikor összekuporgattam a hülye hobbim mellett egy hiteles lakásra, és nagyon sok autó gyorsabb volt nálam. Nem, nem szegte kedvem, pedig akkor is voltak ilyen molyok a fórumokon. Aztán nem szegte kedvem mikor két igen értékes versenyre kész autóval 2005-ben 3 hónapon belül szerencsétlen balesetet szenvedtem, csoda, hogy kiszálltam belőlük. Kezdhettem a nulláról, de 2005-ben Rábán még így is bajnok tudtam lenni. Nem szegte kedvem az sem, hogy nem az én autóm volt még mindig a leggyorsabb, de már az Öreggel tudtam befejezni a bajnokságot. Nem szegte kedvem mikor 2006-ban a sok fikázás után végre az én autóm lett a leggyorsabb és támadások halmazát kaptam! Lenyeltem. Voltam én csaló meg minden, de bizonyítani sosem tudta senki! 2007- már az AMP mozgatórugójaként összefogva sok ilyen lelkes emberrel mint én, tapasztalatot időt energiát nem sajnálva, összefogtunk.
    Mi lett belőle, csak ennyi a kérdésem?... Köszönöm ennyi.
    Ezek után nyugodtan lehet tovább fikázni, és meg lehet mutatni."

    Ennyi. Meg lehet mutatni.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • 8th

    addikt

    válasz hobizoli #204 üzenetére

    Ne trollkodj. :DDD

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák