Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Elmör #94 üzenetére

    Íjj baz+. Ezt olvasni is fájdalmas volt. Ha olcsón faragható jó awd-t akarsz kövesd Boti példáját felejtsd el a Hondát és válts Audira (ha jól tudom a Csolti Ádám utcai rohangálósa pont eladó). Viccet félretéve ha később 4x4-ben gondolkozol nehogy evo/impreza (eleve japán) vonalon indulj el mert az lesz csak az igazi szopóroller. Lásd pl. Fapuma szerencsétlenkedését az evo-val. Nem akarom leírni mennyit hagyott ott eddig DCS-nél mire ilyen szintre jutott az autója. Az evo hajtása gyárilag egy kalap szar a váltója 400 lónál lefogazódik vagy szó szerint eltörik. Borzalmasan drága hozzá a jó minőségű tuning alkatrész és muszáj vagy azt megvenni mert nagyon nincs is más. Öreg 20VT Audiba meg kell egy combos kuplung, hogy bírja az utcai harcokat és rugdoshatod kedvedre mert a jócskán túlmérezetett alkatrészeknek hála nem lesz baja sem a váltónak sem a hajtásnak. Na meg persze a motortuning is "fillérekből" megvan nem kell milliókat költeni, hogy a stabil 400ló meglegyen.
    Egyébként meg azt mondom x@rd le ki mit mond. Van egy olyan autód amilyet mindig is szerettél volna és csak ez számít. Használd élvezd legyen benne minél több örömöd ;) . Mások véleménye úgy sem számít elvégre magadnak építetted nem nekik.

    mod:

    Különben sem fogja senki megérteni milyen egy tuning autó volánját tekergetni amíg ki nem próbál egy igényesen megépített példányt. Onnan pedig csak két út létezik. Vagy még ferdébb szemmel fog rájuk nézni vagy soha nem akar már mást csak olyat.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák