Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz hobizoli #158 üzenetére

    Majdnem mindenben igazad van, ezzel nem is vitatkozom, de én azok közé tartozom akik szerint az igazi autó mindig is a szívó marad, a csiga meg csak egy mesterkélt teljesítménynövelés, nálam az igazi motor az szívó. A nm meg egy nagyon becsapós dolog, a haverom TDi-je 300nm, úgy ver az ülésbe, hogy szinte kiszakít a valóságból, és ahhoz képest a sehogyan sem menő stock VTi-mmel félgázzal elhaladtam tőle, lent is fent is mindenhol. A nyomaték egy jó érzet amit a csiga ad..

    (#159) 8th - Nem vagyok egy állat, 5-6 ezrenként minőségi olajat cserélek, mindig gondosan bemelegítem a motort alacsony fordulaton, és ha probléma van azonnal javítom, tisztán tartom, két naponta mosom stb.. ,de ha elérem az üzemit az ésszerűség és biztonság határain belül ahol csak tehetem nyomom pirosig ami a csövön kifér, ezért mondom, hogy nem adnék hosszú életet nem hogy egy felcsigázott 1.6T-nek, hanem semmilyen gyári T motornak sem :N

Új hozzászólás Aktív témák