Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz 8th #165 üzenetére

    Persze, nehezebb és minden csapból az folyik, hogy a dízelek hogy mennek a benzinesekhez képest :DDD
    Érzésre tényleg mintha 200 lóerővel erősebb lett volna az ex VTi-mtől, aztán vonalra állva mindenki meglepődött (de leptem már meg 120-ig 318is T-t is 250-260 lóval, az hogy ment basszus, vagyis úgy tűnt, hogy sokkal jobban megy a VTi-mtől) :DDD És olyan gyári TDi-t sem láttam még, aminek odalépsz úgy rendesen és ne okádná a füstöt, de ne piszkítsuk tovább a topikot ilyen traktor motorokkal :)

    "Hol itt a probléma?"

    Sehol, nyomni nyomhatom, kérdés, hogy meddig, és hogy utána lesz-e pénzem tegyük fel disi turbot cserélni egy mps mazdában :DDD Én amúgy a VTi-vel sem váltottam vissza kettőt előzéskor, 100 felett meg már nyugodtan előzni tudok 6-odikban is egy sima szívó motorral, szóval nem olyan drasztikus amilyennek sokan leírják, persze nem olyan mintha turboval előznél ezt elismerem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák