Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DeathAdder #129 üzenetére

    hat azert egy 9000-t forgo szivo motor az igazi idozitett bomba, nem a 0.7bar-s turbositas
    nagyobb az erdero terhelese, a fel-le dugattyu+hajtojkar alternalo mozgasa okozta exponencialisan novo tomegeroknek, mint a turbosnak a fujastol, ami max csak linealisan no

    turbosnal bedusitod 12-s AFR-re sosem lesz semmi baja, mivel megvedi a tobblet benzin a motort, mert huti a kipuffgazt
    kicsit butabb lesz par loval miatta, mint lehetne, de kit erdekel, meg akkoris messze tobb, mint fosig szethuzott dragabb szivo tud, nyomatekbol barhol erosebb lesz akkoris a turbos

    szivonal meg csak akkor fog jol leforogni, ha elszegenyited, 13-13.3-ra
    csak ott konnyen be lehet szopodni, es ugyanugy, ahogy a turbosoknal is tortenik, amikor az szegenyedik be, hogy sok a levego, keves a benzin es nagy a terheles, nagy az elogyujtasi szog
    eccercsak lefolyik a dugattyu a szurolangtol, es kuka az egesz

    es igazabola szivok futnak a turbok utan, szoval sokkal jobban ki kell hegyzeniuk a technikat
    amikor a vegere ernek mindennek, es nicsn hova tovabb, a turbos meg akkoris emelhet tovabb pl 0.2bar-t, vagy felrak egy eggyel nagyobb csigat

    Tokolon beszelgettunk sorban all kozben egy 4gen 1.5i D15B2-s motoros Civic-s sraccal
    kerdezte
    -mennyin van fujva a sarga
    -1.6bar
    -fuu az iszonyu sok, nem felunk, hogy szetmegy?
    -1.2bar a gyari nyomas overboost-ban es 1.5bar-g meg van irva gyari ECU is, mert annyit tud a gyari onboard MAP szenzora...miert sok ez?

    csak pillogott

    nekem akartam mondani neki, hogy amikor az 1.6T-n elegettem a turbo drucklabda vakuumcsovet a kipuffgaz kollektoron, akkor 2.19bar volt a log szerint a nyomas 60% TPS-nel az enyemben, es csak azert nem ment tovabb, mert havercsavo szolt a jobb1-rol, hogy vmiert qrvara felmegy a nyomas a notebook-n nezve, es ne nyomjam padloig a gazt
    es a vilagon semmi baja nem lett tole
    megalltunk megnezni mi a tosztol megy fel ennyire, kinyitottam kazanfedelet mar lattam a fustot, odavilagitottam, es ott fustolt a vakuumcso a kipuffontenyen
    levagtuk rovidebbre, mashol atbujtat, kabelkotegelo, visszadug, go, 1.3bar

    masnap meg letoltam vele egy E46 M3-t 2x ;]

    a kerekeket szoktam 2-2.1-re fujni :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák