Új hozzászólás Aktív témák
-
dugo_
veterán
válasz Somatom #1735 üzenetére
Nálam ezek vannak mindig:
- imbusz készlet
- 8/10/15 villás (ez inkább a városi outimhoz)
- gumileszedő (csak fém)
- küllőkulcs
- láncbontó
- patentszem
- szelepkulcs
- pár torx
- Ph csavarhúzó
- olló
- gyorskötöző
- gumiragasztó rengeteg folttal
- öngyújtó (kiégetni a gumiragasztóból az oldószert, így egy ragasztás 1p, nem 10)
- minipumpaEzek nagy részét kiválthatod egy multiszerszámmal, csak ott nem lesz akkora erőkarod, ha tényleg meg kell húzni valamit rendesen.
A pótbelső is hasznos, de az méretben már elég nagy, főleg akkora gumihoz. Egyszer még úgy is megszívtam, mert a rosszul megválasztott nyomás miatt egymás után mindkét szelepem kiszakadt a helyéről, ahogy megforgott a külső egy nagyobb fékezésnél. Az elsőt még kicseréltem a belvárosban, a másodiknál tolhattam haza a Szépjuhásznéltől Zuglóba... Egyszer pedig a rosszul lehúzott rugóstag fosta el az összes olajat, azt sem tudtam megpatkolni az erdő közepén. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1735 üzenetére
Ugyan olyan szerszámok kellenek hozzá mint egy bármilyen másik közép vagy felső kategóriás MTB-hoz. Speciális szerszám csak a lánckerék leszereléséhez kell, ez ebike típus függő szerszám.
Bringázáshoz érdemes egy kis kézi marokszerszámot és a defekt elhárításához szükséges szerszámokat magaddal vinni. Gumileszedő, kispumpa, pótbelső. De ajánlanám a belső nélküli használatot. A felnid és gumid is támogatja. Kell hozzá speciáli tubeless szalag, szelep és tubeless folyadék. Soha tőbbet nem lesz defekted, akkor se ha 10db tüskébe mész bele. Folyadékot fél évente kell rátölteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest