Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f27

    aktív tag

    válasz varsza #286 üzenetére

    En azt mondanam ne bizz senkiben,csak onmagadba.
    Viszont ha mas reszrol nezzuk,akkor igen csak ajanlatos a bosch motoros verzio,megpedig azert mert kezd alkatresz elatotsaga lenni a hasznalt piacon is.
    Ergo ha lepusztul egy akkud,akkor egy szazasert akar ujat is vehetsz a piacon,ez viszont eleg eros erv.
    Pl en meg mertem venni egy akku nelkuli fully-t mivel tudtam hogy akkut fogok kapni hozza.
    Bionx-hez viszont kb egy akku sem lesz piacon sem.
    Az agy motoros dolog nekem is bejon,es nem is mondtam le rola.
    Ha lemerul a bringa,a kozep motoros verziot undoritoan nehez tekerni egybol,mig az agymotorosnak szinte semmi ellenallasa nincs.
    Szoval eleg nehez donteni :)

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz varsza #286 üzenetére

    Szia!
    Örülök ha tetszett a cikk! :)
    Én úgy gondolom, hogy ha terepre is akarsz vele néha menni, csak a MTB jöhet szóba. Trekkingel az felejtős, esetleg egy Cross gép, de csak akkor ha kizárólag jó minőségű földutakra mennél, nem konkrét terepre, mert ott már elvérzik.
    Agymotort is csak akkor tudom ajánlani ha aszfalt vagy jó minőségű földút, terepre a középmotoros a legideálisabb.
    350-et én nem adnék egy 2012-es green mover montiért. Ennél jóval olcsóbban vettem anno.
    A Bionx jó, de manapság már jóval kevesebben használják, mint pl a középmotoros rendszereket. Így nyilván ez az alkatrész ellátottságban is megmutatkozik.
    A Green Mover rendszere egyébként teljesen jó, nincs azzal baj, de én inkább a középmotoros megoldások felé terelnélek. Jobban jársz egy olyannal.
    Ha trekking abszolút elég lenne, akkor az E45 egy jó vétel lehet. Viszont terep használatot is említettél, oda meg nem lesz jó.
    Melóba járni a pedelecmontival is ugyan úgy tudsz. A csomagtartó, gyerek ülés felszerelése lehet macerásabb. Ebből a szempontból nyilván jobb a trekking.

    A Bosch nem véletlenül tarolta le a piacot, sokáig a legjobb megoldás volt. Mára ez már így nem teljesen igaz, mert feljöttek a konkurenciák is. Például a Yamaha, Shimano, hogy a két legjobbat említsem.
    De ettől függetlenül még mindig nagyon jól jársz a Bosch rendszerével. Megbízható, erős rendszer. Én durva terep használat során teszteltem, soha nem volt vele bajom. Bár a Nyon kijelző néha rakoncátlankodott szoftveresen, de ezt szoftverfrissítéssel orvosolták az ebikeshop-ban. Mondjuk a Nyon nem is nőtt a szívemhez a terepezések során. Nekem jobban tetszik a kisebb.

    A helyes méret kiválasztásához segítségül tudod hívni a geometria táblázatokat, ez minden gyártó honlapján általában fent van. És vannak vázméret kalkulátorok, pl: [link]
    Kiválasztod a kerékpár típusát, megadod a magasságod és egy belső lábhosszt, utána megadja neked a helyes vázméretet. Abban igaza van f27-nek, hogy a próba is fontos, mert a táblázat csak egy ajánlás, ettől el lehet térni kicsit pluszba vagy mínuszba, de azért egy jó támpont a táblázat.
    Én úgy gondolom, hogy 173centis magasság mellett neked az M-es váz lenne ideális. Ez montinál kb 17"-18"-at jelent.

    Szép az a Haibike cross, ha nem viszed durva terepre, csak jó minőségű utakra, akkor jól is járhatsz vele. De egy diagnosztikát mindenképp érdemes csináltatni az ebikeshop-ban, mielőtt megvennéd.

Új hozzászólás Aktív témák