Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Akasztott #985 üzenetére

    A legfontosabb most a torque arm ha nem akarsz szivni kesobb. Van regen feked? Majd az egyik oldalon az elore csavarodast kellene megallitani, a masikon a hatrafelet, vagy ha van cnc-s haverod, mindket oldalon mindket dolgot.
    Nekem az osszesitett szamlalo a bafang-ban csak akkor nullazodik le, ha az akksit kiveszem, es bekapcsolom a kijelzot. Talan a trip metered nullazodik le.

    A 203mm amugy is minimum itt mar, nekem elol hatul az van, en az adaptert ebike.hu -rol vettem, a tarcsat alirol. [link]

    Ami elott valami maratasnak neki esnel, mindenkepp gyozodj meg, hogy valami nincs ferden vagy nem egeszen van benne. Erdemes lenne megmerni pl a motor vastagsagat a kulonbozo fek felfogato pontokon igy kiderulne, egyaltalan az-e a problema vagy valahol mashol van, en meglennek lepodve rajta. Ha teljesen szetszedted a motort, siman lehet, hogy nem ugy raktad ossze, valami anya hianyzik, beszorult valami, stb..
    Tobbszor kell merni, es egyszer vasarolni/reszelni. :)

    A motor a legkevesbe sem a gyenge lancszemed, nem hiaba ajanlottam.
    [link]
    0-rol 90 :D

    Ha erositeni akarsz, akkor inkabb a 3kw vagy 5kw motoroknak a vezerlojet vedd meg, ha kompatibilis vele. Amugy szinte barmelyik modern vezerlo jo szinte barmelyik modern motorhoz, szoval a leafeseke csak egy lehetoseg, hatha jo hozza a kijelzo. Amugy $60-80+posta egy vezerlo, ami mar erosebb a tiednel.

    Nekem a jeles yuyang king tipusu van.
    [link]
    Biztos van olcsobb postaval is, de ezek tipus szamok.

    De amielott egyaltalan ezen az uton elindulsz, ha csak 50A a bms-ed, nem lehet sokat erositeni anelkul, hogy megbontanad.

    Szerintem kezdesnek, ha tenyleg ir folyamatosan friss voltot a kijelzo, ird le ide hogy hany nyugalmi voltnal, full gaz eseten, mennyire megy le. Aztan lehet a sonttel viccelodni majd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák