Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz Akasztott #999 üzenetére

    Azonos max sebessegu felepites eseten semmi kulonbseg nincs egy 4kw motor es ez a motor kozott, 4kw-on.

    Nincs is olyan, hogy 4kw-os motor, csak olyan motor, amire a gyarto azt irja, hogy mekkora az a folyamatos teljesitmeny, ami altal keletkezo hot le tudja adni.
    Hogy mennyi hot tud leadni egy motor, annak sok tenyezoje van, de lehet rajta javitani bordakkal, ferro fluiddal, vagy be lehet aztatni az egeszet automata valto olajjal. Az elso ketto tok egyszeru, sokan megcsinaljak, igy a holeadasi kepesseg annyit javul, hogy rovid idore a gyari javaslatnal 4-5x akkora teljesitmenyt tud leadni, megbizhatoan.

    Ha megnezed endless-en attol fuggoen, hogy mekkora teljesitmenyre van szukseguk, a 3-4kw-os gyari motorokat emiatt legtobben 12-20kw korul hassznaljak, a 1-1.5kw-osakat 3-5kw korul hasznaljak.

    Szoval hogy te ezt 3kw-on hasznalod, vagy egy 3kw-ost 3kw-on, csak annyi a kulonbseg, hogy kozel dupla olyan nehez, es konnyebben tori emiatt a katyukban a kulloket.

    Az erorol: en irtam, minel kissebb max sebessegut vegyel, ami meg belefer, pont ezert. Ez olyan, mintha egy 50 loeros autora, 5ik sebessegben azt kerdezned, hol van indulaskor a nagy ero. Vagy kissebb sebessegbe kell tenni, vagy mocsok eros kell legyen az auto.
    Ezt hubmotoroknal ugy oldjak meg, hogy massziv kw-okon jaratjak oket, ahol az attetel ellenere is eros kezdetben, csak siman nyers erovel. Kozepmotornal viszont el lehet lenni gyengebbel is.

    [ Szerkesztve ]

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Akasztott #999 üzenetére

    Én csak ámulok itt amiket írsz, ha a sima 250W-os bosch-t felkapcsolom turbo fokozatba, akkor elég megsimogatnom a pedált és felcsörlőz akármilyen hegyre. Cargokba is berakják ezt a motort és viszi simán.
    Neked meg sokszorosa a motorod teljesítménye, itt valami nagyon nem kóser.

Új hozzászólás Aktív témák