Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! Rásegítés nélkül az agymotorost hajtani elég nagy szopás. Pont ott van a plusz tömeg ahol a legjobban visszafoghatja a bringát, a hajtott keréken. Ebből a szempontból a középmotoros jobb, azt el lehet tekergetni síkon, rásegítés nélkül. Bár amikor megindítod 0-ról, a középmotoros is lomha, érzed, hogy ez bizony nem 16 kiló mint egy normál trekking hanem inkább 23. Viszont ha bekapcsolod az a legkisebb rásegítési fokozatot, az még elég gazdaságos és akkor már a plusz terhet a motor viszi, plusz ad is hozzá egy keveset. 300 körül, ha szerencséd van, ki lehet fogni egy régebbi középmotorosat, 400-as akkuval 60-70km körül biztos tud, mert gondolom nem fogtok 1000m vagy feletti szinteket mászni.
-
Runner_fxr
Ármester
Valamennyi ellenállása van az agymotornak is, meg a középmotornak is. De az agymotornál az a plusz pár kiló brutális ám, amikor nincs bekapcsolva a motor. Hajtott keréken 3-4 kiló az nagyon sok. Sokkal szarabb azt tekerni rásegítés nélkül mint a középmotorosat. De épp ezért mondtam, hogy egy eco mód még bőven olyan fokozat azért ahol te is beleadsz erőt, de kényelmesen haladsz síkon. Semmi értelme az agymotorost kikapcsolni. Agymotorosban úgy kell gondolkodni, hogy végig be van kapcsolva a rendszer, máskülönben hamar meg fogja utálni a barátnőd. Amúgy a bionx egy megbízható rendszer, nincs vele baj, aszfalt használatra teljesen jó. Ami nem szól mellette, hogy épp most ment csődbe a cég, így az alkatrész utánpótlása egy idő múlva kérdéses lesz, bár lehet helyettesíteni egyéb alkatrészekkel.
Én inkább egy újabb Bosch motoros felé hajlanék. A 4-500m szintet és 60-70km-t simán kibírja még a 400-as kisebb akku is, nem kell hozzá sehol se kikapcsolni a rásegítést.
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Agymotorosnál azt a plusz pár kilót ne úgy képzeld el, mintha a komplett bringa lenne pár kilóval nehezebb, a hajtott keréken teljesen másképp viselkedik az a plusz tömeg. Sokkal jobban érvényesül a negatív hatása mintha mondjuk a csomagtartón lenne az a súly. Nem véletlenül adnak emberek akár több ezer eurót egy pehely könnyű, karbon kerék szettért. És nem véletlenül terjedt el inkább a középmotor.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Rossz otlet ez a kikapcsolosdi, csak allitsd legkissebb rasegitesre, es maradjon akkor ugy amig dombbal nem talalkozol. Foleg a bosch motoroknak, amiknek pici az elso fogaskerekuk jelentos ellenallalsuk van kikapcsolt allapotban. Megnyugodhatsz, ugy is lesz mit erolkodni boven rasegittessel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
A kozepmotorosok szetkapcsolodnak igen, ha a motort is hajtanad azt eszrevenned es hallanad. Amire a motorrol a kulso fogaskerekre jut a mozgas, 2-3 atteten keresztul megy, ebben kulonboznek a rendszerek, hogy hanyadik fokozatnal szakitjak meg ha a motor nem hajt, soknal eszre sem veszed. Latom, hogy bar bosch, ez nem a pici fogaskereku valtozat, nem lehet veszes.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Bekapcsolt rásegítéssel biztos, hogy nem lesz csalódás, egyik se. Akár agymotor, akár középmotor. Kikapcsolva, síkon hajtva, a középmotorost egész jól lehet tekerni, az agymotorost szar. De azok a távok, szintek amiket mentek, nem teszik szükségessé a rásegítés kikapcsolását. Tehát tulajdonképpen mindegy, hogy agymotorost, vagy középmotorost vesztek, de én inkább a középmotorost ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- OLED TV topic
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Acer Swift 3
- ASUS TUF FX505DU csere Flip 4-re!
- S.O.S Budget king gamer pc ! ezzel biztosra mész ! ha ma viszed ajándék !
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Új 5MP 20x Optikai Zoom PTZ IP Camera Tuya ONVIF 2592x1944P Synology NAS kompatibilis