Új hozzászólás Aktív témák
-
Mentát
csendes tag
Hallihó. Az lenne a kérdésem, hogy ha kit-ben vesz az ember egy középmotort, az honnan tudja, hogy mekkora hajtóműtengely fordulat jelenti a 25km/h-t, ami felett le kell tiltania. Hiszen semmit sem tud az első és hátsó áttételekről, a kerék méretéről, stb.
Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #407 üzenetére
Értem, akkor viszont egyszerűen át lehet hágni ezt a korlátot mindenféle drága elektronikus kütyü nélkül is, ha mondjuk 28 helyett a 20 collos kerék kerületét adjuk meg (ha tényleg úgy kell beállítani mint a kerékpár computernél). Persze a computer innentől kezdve fals értékeket fog mutatni, de hát úgyis van mindenkinél mobil, amiben van gps... Meg tudja ezt valaki erősíteni, aki már épített be ilyet?
Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #409 üzenetére
Többfélét is nézegettem, a Bafang volt az egyik, ugyanott láttam a Tongsheng típusút [link] de az AmBringánál is van az Apache [link] meg még ez is van: [link] bár erről nem írja hogy nyomatékszenzoros.
Ez is szimpatikus: [link]
Még jó hogy van miből választani
Szerinted melyiket érdemes?Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #412 üzenetére
A cél az, hogy a feleségem is velünk tudjon tartani a családi túrákon. Többféle szempontok miatt a kiindulási alap egy speciális bicaj, a Giant Revive lenne.
[link]
Az első kerékbe nem tennék szívesen hajtást, a hátsóban meg egy SRam DualDrive van, azt sem cserélném le. Az első lánckeréken amúgy sincs váltó, ezért a középmotor jó megoldásnak tűnik.
Ráadásul nem tudom, az agymotoroknál mennyire elterjedt a nyomatékérzékelős pedálszenzor?
Nem nagyon láttam ilyet.
A 25 km/h korlátozás azért kérdéses, mert nekem is rekumbensem van, azzal sík terepen kb 28-30 az utazó, a korlátozással a feleségem lemaradna A Husky féle középmotort gyárilag át lehet állítani 32 km/h-ra, az már elég lenne. (Ez valami USA szabvány)Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
Ja, a kínaiak néha érdekesen számolják az amperórát, láttam már ilyet powerbankban is
De az is lehet, nem a megfelelő képet csatolták be hozzá.
480 eFt-t nem költenék a projectre, az biztos
De nem is kell nekem 1000W, elég lesz a 250.
Ha lehet, középmotorosat építenék be (az előző postban írtam miért) , pl. ez a Husky is 300-320 eFt akksi mérettől függően.
[link]Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
Persze, ez komplett pedelecnél egyértelmű. Valószínű a Bosch meg a Shimano nem is adja kit-ben a rendszerét, csak kerékpár gyártóknak (legalábbis én nem láttam külön).
Viszont ha kit-ben veszel középmotort, mikor beszereled, muszáj neked megadnod a kerékméretet, hiszen a gyártáskor előre nem tudják, milyen kerékméretű bicajba szerelik majd bele. Tehát kell hogy legyen ilyen beállítási lehetőség a kit-es középmotoroknál.
Akkor pedig honnan tudhatná hogy jó értéket állítottam be? Ezért szerintem a kit-eseket át lehet ezzel verni, persze ez csak elméletClint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
Az elsőkerekes megoldás szerintem sem jó.
Viszont a hátsókereshez ki kellene dobnom az sram dualdrive-ot, amitől motor nélkül sokkal kevésbé használhatóvá válik a bicaj. Ehhez sokkal több mindent kellene megváltoztatnom, középmotornál a teljes hajtási, váltási rendszer változatlan maradhat. Ráadásul egy 20 collos kerékben az agymotor nem az optimális fordulaton megy, nem is tud olyan gyorsan menni, mert nagyobb kerékátmérőre tervezik őket.
Agymotornál mennyire elterjedt a nyomatékszenzor? Ez is fontos kérdés.
Neked milyen kedvezőtlen tapasztalataid voltak középmotor utólagos beépítésénél?Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
Mondasz valamit, úgy tűnik ennek a Huskee-nak a nagyobb teljesítményű modelljei a Bafang, a 250W-osak viszont, amilyen nekem is kell, a Tongsheng modelljével egyeznek, kb 320 dolcsi szállítással együtt, plusz az akksi persze. Így azért olcsóbb
Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #425 üzenetére
Egyre inkább úgy néz ki, ez a Tongsheng TSDZ2 lesz a nyerő. Rejtett menüből minden bekonfigolható: kerékméret 14-32 inch, sebességkorlátozás 15-45 km/h-ig , power adjustment 0-32A (!)
elfordulás+nyomaték szenzoros
Már csak az kell, hogy bele lehessen passzintani a Giant Revive-ba, mert azért az nem egy átlagos geometriájú vázTaláltam egy fórumot is a motorról:
[link][ Szerkesztve ]
Clint Eastwood bekaphatja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen