Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Mentát #408 üzenetére

    Sajnos ez nem ilyen egyszerű, mert hiába állítod át a kerékméretet, a rendszer akkor is tudja érzékelni ha át akarod verni. Legalább is a Bosch-nál ez a megoldás nem működött. Ami viszont működik és olcsó, ha a mágnest átteszed a hajtókarra, és az érzékelőt meg úgy állítod be a láncvillán, hogy előtte haladjon el a mágnes. Pont mint amikor egy pedálfordulat mérőt teszel fel. Ez esetben át lehet verni a rendszert, de ezzel meg az a baj, hogy egy idő után hibakódokat fog dobálni és meg kell állni, kikapcsolni a rendszert majd vissza.
    De manapság már annyi féle pedelec rendszer van, és annyi féle trükk, hogy mindig érdemes az adott rendszer forgalmazójánál érdeklődni, ha ki akarod iktatni a korlátot. Van olyan rendszer ami egy sima billentyű kombinációval is nyitható.
    Konkrétan milyet szeretnél vásárolni? Bafang?

    [ Szerkesztve ]

  • f4lcon

    őstag

    válasz Mentát #408 üzenetére

    a Shimano-nál és a Bosch-nál is csak gyártói kóddal lehet a szoftverben kerékméretet állítani. ehhez hozzáférni kb lehetetlen kategória.

    vannak jel felező tuning kitek, ami csak minden második kerék elfordulást közöl tovább, de ahogy a Bosch úgy a Shimano is észreveszi egy idő után a turpisságot, és hibakóddal letilt.
    (a nyomaték szenzor, a sebesség szenzor, a hajtókar csapásszáma, a beleprogramozott áttétel és kerékméret értékei elég jól kiadnak egy sebességet, amivel haladnod kellene, így a felezés egy időután feltűnik a rendszernek)

    továbbra is: ha módosítod az elektromos rendszert, akkor te leszel a gyártója a kerékpárnak. és onnantól a garancia és a termékfelelősség is a tiéd.

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák